Bölüm 8

289 26 5
                                    



Jeremiah'ı beklerlerken Lily çantasından Nutella çıkarıp kaşıklayarak yemeye başladı.
Diğerlerinin ona bakışlarını aldırmadan yemeye devam etti.

L: Üf çok sıkıldım ne zaman gelicek 2 numara? Jerome burda beklemektense onu öldürmeye gitsek.

Daha Jerome cevap veremeden Jim'in sesi duyuldu.
Jim: DIŞARI ÇIKIP TESLİM OLUN.

Jerome gözlerini devirip eline bir megafon aldı.
J: BÜTÜN KOZLAR BİZDEYKEN BUNU NİYE YAPALIM Kİ?

- Dışarda -
Jeremiah Jim'i ittirip içeri daldı.

Jeremiah: Geldim. Ve Lily seni öldürmeyi düşünmüyordum ama artık bunu kesinlikle yapacağım.

V: Salağa benzer bi yanın var. Bizim aramıza dalıp birini öldürmekle tehdit ediyorsun??

Victor olmayan kaşlarının olsaydı olacağı yeri kaldırdı. Jeremiah cebinden minik bir kumanda çıkardı.

Jeremiah: Sen öyle san. Şimdi hepinizi pa-

Daha sözü bitmeden Lily koşup kendini Jeremiah'ın üstüne attı.
L: Sana bunu yedireceğim.

Kumandayı Jeremiah'ın ağzına tutuyordu ama Jeremiah dudaklarını mühürlemiş gibi kapatmıştı. Ve kafasını sağa sola çeviriyordu.

T: POLİSLER PEŞİMİZDELER GİDELİM! GİDELİM! GİDELİM!

Lily hala devam ediyordu. Victor ve Jerome iki kolundan tutup onu kaldılar. Tetch ve Korkulukta Jeremiah'ı aldılar ve girdikleri gizli bir kapıdan çıktılar.

L: İndirin beni yere.
Jerome ve Victor Lily bıraktıkları anda ikisi de silahlarını çıkartıp Jeremiah'ı vurdular.

L: A-ama bunu ben de yapmak istiyordum.
V: Öldürecek başkaları da olacak emin ol.

Yine Lily'nin gizli sığınağına gittiler.
T: Lily Nutellayı çok mu seviyorsun?
L: Sevmek ne kelime. Bayılıyorumm.
T: O zaman depon vardır. Bakabilir miyim? Sadece bakacağım.
L: Peki şu kapının orda bir depom var bakabilirsin ben lavaboya gidiyorum.

Lily lavaboya gitti. Victor , korkuluk, jerome ve Tetch de depoya.
T: Oha! Bir sürü var burda.

Tetch raflardaki Nutellalara bakarken
minicik ama micik bir örümcek gördü ve bunu görünce bağırmaya başladı.
T: AHH! BURDA KOCAMAN BİR ŞEY VAR. HEPİMİZİ ZEHİRLEYECEK!
V: O SADECE BİR KARINCA SAKİN OL VE KES SESİNİ!

Tetch bağırmaya devam edip oda içinde koşmaya başladı. Victor silahını çıkarıp Tetch'i durması için ayağından veya omzundan vurmaya çalıştı ama o kadar hızlı ve orantısız koşuyordu ki. Mermiler boşa gitmişti. En sonunda Jerome örümceği alıp çöpe attı. Ve Tetch durdu.

T: Oh ucuz atlattık.
K: Çocuklar....

Hepsi kafasını kaldırıp etrafa baktı ve gördükleri şey içinden mermi geçmiş, yere düşüp kırılmış kavanozlardı. Sonra hepsi gülmeye başladı.

J: Tetch bir örümcekten korkman çok komikti.
Hala gülmeye devam ediyorlardı. Tetch de dahil.

J: Ama Lily'nin sizi benzetmesi daha komik olacak.

Lily Jones (Gotham) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin