Victor motoruna doğru ilerlemeye başladı.
L: Tetch durdur hemen bunu yoksa sana bir sürü sıcak ağda yuttururum. Jerome durdur şunu amk.Jerome gözlerini devirir.
J: Durmasını söyle.Etkiden çıkar çıkmaz Victor öfkeyle Tetch'e sağlam bi yumruk geçirir. Jerome'a vurma gereği duymaz zaten her yerinden kan akıyordur.
L: Şimdi siz üç budala yine saçma bir şey yapmadan önce Jeremiah'ı öldürelim diyorum.
J: Varım.
L: Oh, Jeremiah bütün merak ettiğim işkence yollarını üstünde deneyeceğim.Ama önce yemek yiyelim.
Sonra korkulukta yanlarına gelir.K: Bildiğim bir yer var. Bizleri öldürmeye çalışmayacak veya polise ihbar etmeyecek bir yer.
Hepsi oraya doğru yürümeye başlarlar ve Lily Korkuluğun yanına gelir.
L: Yüzün gerçekte nasıl? Görebilir miyim?
Korkuluk maskesini çıkartıp Lily'e baktı.
L: Awww çok tatlısın ama.
J: Öğh, kulaklarımı kesicem şimdi.Yemek yiyecekleri yere geldiler ve hepsi siparişini verdi.
V: Lily gerçekten aynı anda Waffle, nutella ve patates yiyebileceğini düşünüyor musun?
Garson siparişleri getirdi. Ve Lily'nin yemesi şöyleydi.
*Nutellayı patatesin üstüne döktü. Birazını Waffle'ın üstüne ve geri kalanını da tabağın köşesine*
L: Heyy! Önünüze bakın. Nutella her şeye yakışır bir kere.
T: Onları yersen mideni bozarsın.
L: Sen de konuşmaya devam edersen nefes alma düzenini bozacaksın.Yemek yerken bir anda Tetch arkasına yaslanıp homurdanmaya başladı.
J: Noldu?T: Canım sıkılıyo! Ayrıca Victor ne güzel kafasını ezicekti. Ama yok.
V: Tetch seni mermi manyağı yapacağım.
J: Hadi ya! Denesene
L: Üf bi susun. Nutella yiyoruz şurda
K: Hepiniz niye bu kadar gerginsiniz.Korkuluğun dediğiyle hepsi bir süreliğine durdu ve tekrar yemeklerine devam ettiler.
L: Şimdi Jeremiah'ı tekrar bulmamız gerek.
J: Canlı yayın açacağız ve o da yanımıza gelecek.V: Denemeye değer
Gothamdaki en aktif haber bültenini bastılar. Ve Jerome kameraya geçti.-Yayın başlar-
J: Sevgili Gotham halkı ve biricik kardeşim. Seni buraya davet ediyorum yoksa Gotham saat kulesine koyduğumuz bombayı patlatır.
L: Evet patlatırım. Kumanda ben de bunu kırabilirim kullanabilirim veya sana yedirebilirim Jeremiah sana kalmış. Ama buraya gelmezsen ve ben seni bulursam sana bunu yedireceğime emin olabilirsin.
-Yayın kapanır-Hepsi Lily'e garip garip baktı.
K: Kumandayı yedirmek mi?
L: Evet
T:... *Manyak bu bakışları*
V:.... *Hayatıma 1 deli daha ekledim*
K:.... *İyi ki beni tatlı buldu*
J:.... *Ben de kumanda yemek istiyorum*L: Hepiniz salaksınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily Jones (Gotham)
FanfictionEğer Lily Jones adındaki çılgın bir kız Gotham da olsaydı Gotham da neler değişirdi? Lily Jones'un Gothamdaki eğlencesi. (Gotham halkı özelikle de jim gordan için hiç keyifli değil) "Gotham bekle beni ben geliyorum." - Lily Jones -