Hikayenin bir önceki bölümü aysmicha0 nın hikayesinde bu aslında paralel evrenin 4. Bölümüdür.
*Alice, Lily aynı anda: Bunun intikamını alacağız.*
LV: Lily Victor'u
AV: Alice Victor'u
LJ: Lily Jerome
AJ: Alice JeromeL: İkinizin keline de nutella sürüp birbirinize yalatıcam görüceksiniz siz.
AV: Tetch Lily'e söyle diğer Victor'u öpsün muck muckL: Ğağğğağa hayırrr!!!
Lily LV ye doğru gitmeye başladı.
L: Alicee yardım ettt!! Ayaklarım onca sene ben yürüttüm sizi bunu bana yapamazsınız. Dudaklarım hep nemlendirdim sizi bunun için değiş değil ğağağağağağ....A: Pis kel seni. İstemeden öpücük mü alcaksın pü allah belanı versin lanet çomar.
İki Victor da gülüyordu. Lily ayaklarını kontrol etmeye çalışıyor ama yapamıyor ve ayaklarından utanıyordu. Alice ise saydırıyordu. Lily tam iyice yaklaşmıştı.T: Tamam dur.
Lily tam yaklaşma fırsatı bulmuşken Victorlar'ın kafasına iki yandan şaplaklayıp Alice'in yanına geçti.A: Çok güzel ses çıktı. Tencereye vurduğumda çıkan sesi tercih ederim ama.
LV, AV aynı anda: KAFAM ACIDI!Lily ve Alice masumca gülümsedi.
LJ: Gerçekten çok sıkıcı fikirleriniz var.
AJ: Katılıyorum JLJ: Tetch onlara yapabildikleri en güzel şekilde dans etmelerini söyle.
İkisi de dans etmeye başladı.
A: Ayaklarımız çok hainsiniz.
İkisi de değişik bir şekilde dans etmeye başladı.
L: DANS DANS DAAAĞĞNMSS
A: DANS DANS DAAAĞĞNMSS
AV: En iyisi bu mu?T: Öyleymiş...
Hepsi garipçe izliyordu Lily ve Alice ise garip bir şekilde mutluydu.AV: DURUNN! Gözlerimden kan akacak şimdi.
L: Peçete veriyim o zaman pis kel.
A: Hem de en kalitelisinden.
L: Çünkü biz
A: En kalitelisiniz kullanırız.
L: Çok iyiydi bu cümle tamamlama bir daha yapalım.
İkisi de güldü. Victor ise göz devirdi.
LJ: BULDUMM.LJ: Gidip Jim Gordon'un kafasına öpücük kondurun ve sonrasında "kafanı yiyebilir miyiz" dedikten sonra çığlık atıp kaçın.
Hepsi garipçe baktı ve sonrasında Victorlar sırıttı.LV, AV: MÜKEMMEL FİKİR LAN.
L, A: Vizyonsuz keller sizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily Jones (Gotham)
FanfictionEğer Lily Jones adındaki çılgın bir kız Gotham da olsaydı Gotham da neler değişirdi? Lily Jones'un Gothamdaki eğlencesi. (Gotham halkı özelikle de jim gordan için hiç keyifli değil) "Gotham bekle beni ben geliyorum." - Lily Jones -