Bölüm 2

541 44 3
                                    




Lily en son söylediği sözden sonra saatlerce uyudu. O kadar çok uyudu ki bir ara nabzı atıyor mu diye bile kontrol ettiler. Ve sonunda uyandı. Saçları dağılmış gözleri uykudan şişmiş bir şekilde. Uyandığında hiç kimse yoktu etrafında.

L: Başımın içinde filler tepiniyor sanki.

Aynanın karşısına geçip kendine baktı. Dağılmış kırmızı saçlar, şiştiği için rengi zor belli olan gözler ve üstünde biraz kan olan bir tişört. Tişörtteki kanı görünce tişörtü kaldırdı ve karnındaki yarayı gördü.
L: Oha! Delinmişim.

Odadan dışarı çıktı. Lavaboya gitmesi gerekiyordu ama daha nerde olduğunu bile bilmiyordu. Tek çare olarak o da evin içinde bağırmaya başladı.

L: Heyyy! Lavaboyu arıyorum. Lavabo nerdee?? Umarım bi katilin evinde değilimdir. Çünkü gerçekten yorgunum.

Sesi duyan Victor, Lily'nin yanına geldi.
L: Siktir! Bi katilin evindeymişim.
Victor ona boş boş bakmaya devam etti.
L: Bu evden kaçış yolu nerde?
V: Niye kaçıcaksın ki?
Lily ona ciddi misin sen ya? Bakışlarını attı ve
L: Karnım delik, gözlerim şiş ve saçım dağınık uyandım. Ve ünlü katil Victor Zsasz'ın evindeyim.

Victor cevaba karşılık gülmeye başladı.
V: Gerçekten hatırlamıyor musun?

Kafasını hayır dercesine salladıktan sonra Victor ona narkoz etkisinde olanları ve yaklaşık 1 gün uyuduktan sonra buraya getirdiklerini anlattı.

L: Kendimden bile narkoz etkisinde bunları beklemezdim.
V: İlk defa kafam için o kadar iltifat adım.

Lily hem yaptığını biraz utanç verici hem de komik buluyordu.
V: Ve lavabo için orayı kullanabilirisin.

Victor'un eliyle gösterdiği yere gitti. Aynaya bakınca gerçekten iğrenç göründüğünü farketti. Saçlarını az da olsa düzenledi(!) ve Victor'un yanına gitti.
L: Bir şey daha sorucam. Bu yara nasıl oldu?
V: Öhöm, motorumun tutunma yerinde olan sivri yer karnına girdi.

Duyduğun cevapla gözleri büyüdü.
L: Artık motorla delinmedim de demem yani. Sen de böyle motorla delindim demek ister misin?

Güldün ve Victor'a doğru yaklaştın.
L: Bıçağım, silahım ve ceketim nerde?
V: Uyandığın odadaki askılıkta duruyorlar.

Eşyalarını alıp evin kapısına geldi ve son kez Victor'a bakıp kapıdan çıktı.
V: Bir daha beklerim.

Lily evden çıkıp mırıldanarak ilerliyordu ki bir polis arabası kıl payı onu ezmeyip biraz önünde durdu.

L: BENİ ÖLDÜRMEK İSTİYORSANIZ DAHA KOLAY YOLLARI DA VAR!!

Arabanın içinden çıkan polisler iki kolundan tutup onu arabaya doğru ittirmeye başladı.
L: Benden izinsiz beni nereye götürüyorsunuz be!

Polislerin onu dinlemediğini farkedince zaten iki kolundan birileri tuttuğu için iki ayağını da havaya kaldırdı. Polisler ona "Napıyo bu manyak" dercesine baktılar.

L: Şimdi niye beni götürdüğünüzü söyleyin.

Polisler yine cevap vermeyip Lily havadayken onu arabaya koydular.
L:Amma güçlüymüşsünüz. Madem bu kadar ısrar ediyorsunuz kırmayalım sizi.

Arkasına yaslandı ve GCPD ye gelene kadar  etrafı izleyip mırıldandı.
GCPD'nin içine girdiklerinde tanıdık bir yüzle sorgu odasında karşılaştı.

H: Lily Jones! Bu seferki suçun ciddi.
L: Ya sadece bi ceket çaldım. Çok abarttınız. Hani iki kolumdan tutup ayaklarım havadayken arabaya binip aynı şekilde buraya getirecek kadar değil yanii.

Harvey duyduğu cevapla şaşırmıştı.
H: 1. Buraya gerçekten öyle mi geldin? Şaka gibi.
2. Ceket çaldığın için gelmedin ama bu konuyu sonrasında konuşucaz.
3. Victor Zsasz ile ne zamandan beri ortaksın?
Lily duyduğu soruyla güldü.

L: Ah, tatlı Harveycik Victor Zsasz ile ortak değilim. Kimseyle ortak olmam ben.
H: Seni onun arabasına binerken gördüler.

Lily gözlerini devirdi.
L: Arabaya binerken bilincim kapalı olduğu için isteyerek gitmiş olmuyorum.
H: Kaçırıldın mı?

L: Hayır, o manyak karnıma motorun bir parçasını soktu.

Lily Jones (Gotham) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin