Hepsi sarhoştu, gülüyordu ve uykusu gelmiş haldeydi. Lily bakındığında Tetch korkuluğun kucağına yatmış, korkulukta Oswald'ın elini tutmuş, Oswald Edward'a sarılmış, Edward da kucağında şişelerle uyuyordu. Victor ve Jerome ise bir köşedeydiler. Victor'un bir ayağı Jerome'un belinde bir koluda Jerome'un omzundaydı. Jerome'un elleri ise Victor'un kafasındaydı.L: Yok artık!!
Lily bu görüntüye güldü ve telefonuyla resimlerini çekti.
L: Neyse uyuyum ben de.Koltuğun bir köşesine kıvrılıp uyudu. Sabah bir bağırış ile hepsi uyandı.
T: GİDELİM! GİDELİM! PEŞİMİZDELER GİDELİM!
O kadar yüksek sesle bağırmıştı ki herkes uyandı. Ve bulundukları durumu görünce Lily dışında hepsi kendini uzaklaştırdı. Lily ise kahkahalarla gülüyordu.
J: ZSASZ NİYE AYAĞIN BELİMDE? BU HİÇ ROMANTİK DEĞİL!!!
V: ELLERİN NİYE KAFAMDA VALESKA?
E: TUTTUM SİZİ ŞİŞELERİM. (Bu arada şişelerine sarılıyor.)
O: *Uyuyormuş gibi yapıp Ed'e sarılmaya devam ediyor.*
K: PENGUEN ELİMİ BIRAKK!!
T: NE BU GÜRÜLTÜ?Tetch'in söylediğiyle hepsi ona baktı.
L: Bağırıp herkesi uyandıran sendin.
T: Ne? Uykumda söylemişimdir ne söylediysem. Uykumda konuşurum ben.Herkes daha da garip baktı. Ve sonra Lily dışında hepsi ayağa kalktı.
L: Jerome Victor favorilerim sizsiniz. Hatta resimleriniz bile var. Hepinizin.
Resimleri açıp herkese gösterdi.
J: Uzun bir süre tekrar içeceğimi düşünmüyorum.
O: İlaç var mı?
E: İçki ağrısına ilaç değil ıhlamur daha iyi gelir. (Tamamen uydurdum.)
L: Dolapta.Edward herkese bir bardak yapmak için mutfağa geçti. Oswald da Ed'in peşinden gitti. Korkuluk ve Tetch ise ayrı iki lavaboya gitti.
J: Onları sil kızıl.
L: Ama çooooook güzeller.Victor ve Jerome ters ters baktılar. Ve sonra Lily'nin silmemekte kararlı olduğunu görünce uğraşmadılar.
V: Başka lavabo var mı?
L: Üst katta biraz ilerle sağdan ilk kapı.Victor lavaboya gitti. Lily'nin hala uykusu vardı. Hem herkesten geç yatmıştı hem de çok hareketli bir gün geçirmişti. Jerome bunu farketti.
J: Uyumak ister misin biraz daha?
L: İsterim.
Lily kafasını Jerome'un omzuna koydu. Ve anında uykuya daldı.-Jerome'un yüz ifadesi- (Yaralı değil normal yüzüymüş gibi düşünün.)
Lily 1-2 belki de 3 saat sonra uyandı. Uyandığında hiç kimseyi göremedi. Ve koltukta uzanmış bir şekilde yatıyordu.
İçeri gidip Edward'ın yaptığı ıhlamurdan içti. Üstünü değiştirdi. Evde kalmaktan hiç hoşlanmadığı için ceketi, silahını ve olmazsa olmazı bıçağını alıp çıktı.L: Bugün de kesin kötü olacak.
Uyandığında hiç kimsenin olmaması onu olduğundan 2 kat daha asileştirmişti.
Sert adımlarla ayaklarını yere vura vura giderken birden ayakları yerden kesildi. İki adam onu daha önce hiç görmediği bir arabaya atıp arabayı sürmeye başladılar.L: YETER LAN! SİZ KİMSİNİZ?
Cevap vermediler. Bu sefer bıçağını çıkardı ama o daha hamlesini yapamadan yanındaki adam peçetesine sıktığı şeyler onu bayılttı. Gözlerini açtığında yine başka bir yerdeydi.L: Bunu alışkanlık haline getiriyorum sanırım.
Hazır yatıyorken mis gibi niye kalkıyım ki diye düşündü.
L: HEY! BENİ KAÇIRAN ADAM... VEYA KADIN BENİM UYKUM VAR BİRAZ DAHA UYUCAM BENİ UYANDIRIYIM DEME. AYRICA KARNIM AÇ.
*Baya çılgınca kafama göre takılıyorum. Hoşunuza gidiyorsa oy vermeyi unutmayın. Tşk*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily Jones (Gotham)
FanfictionEğer Lily Jones adındaki çılgın bir kız Gotham da olsaydı Gotham da neler değişirdi? Lily Jones'un Gothamdaki eğlencesi. (Gotham halkı özelikle de jim gordan için hiç keyifli değil) "Gotham bekle beni ben geliyorum." - Lily Jones -