Lily depoya girdi ve karşısında korkmuş bir şekilde bakan Tetch ve Victor'u, sırıtan Jerome'u ve masum tatlış bir şekilde bakan korkuluğu gördü. Ve tabii ki yerle bir olmuş zulasını. Sakin kalmaya çalıştı ama konuşurken sinirden sesi titredi.L: Hangi kendine işkence çektirmek isteyen sadist yaptı bunu?
J: OH, BİLİYORUM. Victoooorrrr vee Jervis yaptı.Lily'nin ten rengi ve saçları neredeyse aynı renk olacaktı. Gözlerinden her an ateş püskürtebilirdi. Korkuluk Lily'nin önüne geçti.
K: Lily, nefes all nefes verr. Sakin olmak bir erdemdir.J: Baksana ne yaptılar Nutellalarına! Cezasız mı kalacaklar yanii?
Victor Jerome'un kafasına vurdu.
J:Ahhh, gece kel kafana tereyağı sürücem görüceksin sen.Lily Jerome veya Victor'a bakmıyordu bile.
L: Ama korkulukçuğum bakar mısın ne yapmışlar. Vücutlarında kan kalmayasıya kadar dövmek istiyorum onları.K: Lils ben sana bunun iki katını alırım ama şu an hiç kimseyi öldürme olur mu?
T: Korkuluk ne yavşakmışsın lan senLily uğraşmak istemediği ve sonunda daha fazla Nutellası olacağı için içeri geçip oturdu.
K: Eğer durdurmasaydım olacak şey en iyi ihtimalle. Poponun üstüne bir daha oturamayacak olman olurdu.
Hepsi susup içeri Lily'nin yanına geçtiler. Lily tam sakinleşmişti ki Jerome kahkaha atmaya başladı.
J: Victor, Nutellalar içinde çizik atacak mısın?
İşte bu dediğinden Jerome gerçekten fena sıçmıştı.
L: JEROMEEEEE!!!Jerome arkasına bakmadan koşmaya başladı. Lily ise koltuğun üstünden atlayıp peşinden koştu.
T: Al işte.*Koşuşturma sesleri. Jerome'un kahkahaları. Eşya fırlatma sesleri. Jerome'un çığlığı. Lily'nin kahkahası. Jerome'un "HASSİTİR" diye bağrışı. Lily'nin "CANINI ÇOK YAKACAĞIM" diyişi. Jerome'un bağrışı. Lily'nin kahkahası.*
Bir süre sonra Lily gülümseyerek aşağı inip mutfağa geçti. Diğerleri ise merakla Jerome'un durumunu görmeyi bekliyordu. Jerome merdivenlerden yeni yürümeye başlayan çocuklar gibi indi.
J: Sanırım çocuğum olmayacak.
- Aynı günün gecesi -
Jerome gece uyanmıştı ve mutfağa inip yuvarlak tereyağlarından aldı. Victor'un kaldığı odaya gidip Victor'un ellerini korkuluğa korkuluğunkileri Tetch'e Tetch'inkileri de kalorifere kelepçeledi.
O sırada Lily geldi.L: Ne yapıyorsun Jerome?
Jerome sadece gülümsedi ve Lily onun ne yapacağını anladığında o da gülümseyerek karşılık verdi. Lily, Tetch'in azıcık olan bıyıklarını ve sakalarını keserken Jerome da Victor'a kaş çiziyordu.J: İyi ki kaşları yok ha.
Lily Jerome ile bakışıp çok yüksek sesli olmayan kahkahalarını attılar. Lily Tetch ile işini bitirdikten sonra gidip korkuluğu yanağından öptü.L: Tatlı uykular.
J: Hey! Kaşı bitirdim. Sıra büyük bombada.Jerome Victor'un başucuna geçti ve elindeki tereyağ ile Victor'un kafasını yağlamaya başladı.
L: Doğal parlaklık. Sür sür bir sürü ışıl ışıl parlasın Victorcuk.
J: En iyisi onun için şiir okuyarak sürmek bu tereyağını.Yorgun argın adam öldürür,
Bezgin bakar Kel Victor.
Kana sokar kel kafayı,
Her gün yıkar Kel Victor.Bir tarak alır eline,
Geçer aynanın önüne.
Özenle bakar keline,
Zevkle tarar Kel Victor.Gazeteyi beleş okur,
İnce eler ve sık dokur.
Jilet elde keskin keskin,
Çizik atar Kel Victor.Ona derler Sadist katil,
Azrail ile sıkı fıkı.
Adam ölse çıkmaz gıkı,
Kurşun sıkar Kel Victor.Victor'un tek bir derdi,
'Ah biri normal olsa!' derdi.
Allah ona dört deli verdi,
'Kader bu! ' der Kel Victor.Jerome sonunda yağın hepsini kafaya dağıtmıştı. Ve ikiside kendilerini odanın dışına atıp haykıra haykıra güldüler.
L: Yarım belamızı sikicek.
J: Ona da yarın bakarız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily Jones (Gotham)
FanfictionEğer Lily Jones adındaki çılgın bir kız Gotham da olsaydı Gotham da neler değişirdi? Lily Jones'un Gothamdaki eğlencesi. (Gotham halkı özelikle de jim gordan için hiç keyifli değil) "Gotham bekle beni ben geliyorum." - Lily Jones -