Bölüm 10

248 24 13
                                    




Lily ve Jerome gülmekten yaş gelmiş gözlerini silip aşağı indiler.
L: Ben lavaboya gidiyorum.

Lily lavabodan geldiğinde koltukta uyuyakalmış Jerome'u gördü. Eh tabii Lily de üstüne düşeni yaptı. Yeşil bir saç spreyi ve biraz yüz boyası getirdi. Jerome'un saçlarına sıkabildiği kadar yeşil saç spreyinden sıktı ve dudağına da kırmızı boyadan sürdü. Sonra tekrar kırmızı boyayla burnunun hizasına kadar dudak çizdi. Yaptı şey sonucunda uyurken bile gülüyormuş gibi gözüken ve yeşil saçları olan bir Jerome yaptı. Güldükten sonra odasına gidip uyudu.

- Sabah -
V: JEROME! SENİN BEN BELANI SİKİYİM.

Victor'un bağrışıyla hepsi uyandı. Ellerini birbirine bağlı olan Victor, Tetch ve Korkuluk ayağa kalkmaya çalışıyorlardı ama hepsi ayrı ayrı kalkmaya çalıştıkları için kalkamıyorlardı. Sesi duyan Lily ve Jerome yanlarına gittiler. Sinirden kızarmış ve kafasından tereyağı damlayan Victor'u görünce yine güldüler.

V: Lan kafamdan tereyağı akıyor ellerim kelepçeli ama Jerome senin halinde ayrı bi garip.

Victor, Tetch ve Korkuluk da gülmeye başladı.
J: Ne? Ne var halimde?

Kimse cevap vermedi. Jerome aynaya bakmak için gittiğinde Lily de diğerlerinin ellerini çözdü.
T: Niye yerde küçük kıllar var?

Sonra elini yüzüne götürdü.
T: Siktir!
Tetch de aynaya koştu. Victor da kafasını silmek için eline peçete alıp aynaya geçti.
Korkuluk ve Lily de onlarla beraber gitti.
J: Aslında geliştirilirse gayet güzel. İti iş çıkarmışsın Lily

Lily'e dönüp 👍 şu işareti yaptı.
Victor aynanın önüne geçinde tekrar bir şok yaşadı.

V: Niye anlımda iki tane çizgi var?
J: Aslında onlar kaş
V: Kaşın yerinin kesinlikle orası olmadığından eminim.
T: Yüzüm bebek poposu gibi olmuş. Hoşuma gitti bu.
J: Sanki bebek poposuna dokundun.
T: Kes lan!
L: Victor kafan öyle çıkmaz ıslak mendille sil.
J: Süngerle ovala ya da
V: Kirli bulaşık değil kafam niye süngerle ovalıyım?
J: Ne biliyim sanki hiç kel oldum.
Jerome sırıtıp kendini koltuğa attı.
V: Salak.

Lily , Korkuluk ve Tetch de kendini koltuğa attı.
L: Ben markete gidiyorum. Nutella, çikolatalı süt, çikolata, dondurma....
Bir sürü abur cubur saymıştı Lily

L: İşte onlardan alıcam. Kan çıkacak olursa etrafa gelmesin.
Lily arkasını dönüp markete doğru ilerledi.

*Gelen polis arabası, sirenler, arabadan inen bir sürü polis*
L: Siktir!

Lily daha arkasını dönüp 1 adım atamadan polisler onu yakalamıştı. Kolundan tutup her zaman ki halde onu arabaya götürmeye başladılar.

L: İŞTE GİDİYORUM BİR ŞEY DEMEDEN ARKAMI DÖNMEDEN ŞİKAYET ETMEDEN HİÇBİR ŞEY ALMADAN BİR ŞEY VERMEDEN YOL AYRILMIŞ DÖNMEDEN GİDİYORUMMĞĞĞĞ.

Lily Jones (Gotham) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin