Bölüm 6

357 27 6
                                    



Zaten yarı uyanık olan Lily kapının açılmasıyla tamamen gözlerini açtı. Eli ve ayakları bağlıydı bu durumdan hiç memnun değildi. Onu kaçıran kişinin yüzüne bile bakmak istemediği için kafasını diğer tarafa doğru çevirdi.

Jeremiah: Seni bu şekilde buraya getirdiğim için üzgünüm.
L: Jerome seni öldürücem ben-

Karşısında gördüğü kişiye karşılık bir şey diyemedi sadece baktı.
Jeremiah: Şey, ben Jerome değilim.
L: Onu farkettim.

Jeremiah elindeki tepsiyi masaya koyup yaklaştı ve Lily'nin elleri ile ayaklarını açtı. Açar açmaz Lily Jeremiah'ın üstüne atlayıp onu yere düşürdü.

L: Sen kimsin? Ve Jerome'a ne yaptın. Ayrıca dipnot olarak söyleyeyim eğer cevap vermezsen sana öyle bir yumruk atarım ki. Etkisinden çıkamazsın.

Jeremiah gerçekten korkmuştu ve şaşkındı.
Jeremiah: Dur dur dur! Ben Jeremiah Valeska. Jerome' ikizi. Ayrıca Jerome'a daha bir şey yapmadım. Şimdi üstümden kalkar mısın?

Lily Jeremiah'ın bir kolunu yatağa kelepçeledi. Ve kapıya doğru yöneldi.

Jeremiah: Beni böyle bırakamazsın. Hem burası labirent çıkamazsın burdan.

L: Bir zeki sen değilsin Valeska2. Ve evet seni bu şekilde bırakıyorum.

Lily labirentler de gerçekten çok iyidi ve burdan çıkarken zorlanmadı bile.
L: Keşke vursaydım bir tane ya!

Mırıldanarak ordan da uzaklaştı.
L: Evet evet mükemmel(!) günler geçiriyorum. Önce Zsasz bana motor sokar sonra Valeska1 ile tanışırım. Aynı zamanda hipnozcu ve sevimli korkuluk ile o da yetmez Gotham'ın seri katilleriyle içki partisi verip son olarak da Valeska2'nin olduğunu öğrenip onun tarafından kaçırılırım. Çok güzel çok güzel.

Yoldan bir taksi durdurur ve Gotham'ın merkezinde iner.
Taksici: 375 dolar.

L: Bak söyle yapalım. Sen benden ücret alma ben de ertesi gün *canlı* bir şekilfe uyanmana izin vereyim.

Lily'nin kendine has gülümsemesinden sonra Taksicinin ten rengi ölse o kadar beyazlamazdı.
L: Güzel. Anlaştık.

Victor'un ona motor soktuğu dükkana geldi.
L: Hey! Selam kev! Bana Zsasz'in numarası lazım. Mutlaka seninle iletişime geçmiştir.
K: Üzgünüm Lils. Bunu yapamam.
L: Kevin seni ne kadar sevsemde bu seni öldüremeyeceğim anlamına gelmez.
K: .... Ahh peki.
Victor'un numarasını verdi.

- Telefon konuşması-
V: Victor Zsasz
L: Lily Jones
V: Numaramı nasıl buldun ama?
L: Bulurum ben. Nerde olduğunu öğrenmem gerek.
V: Yarım kalan işini bitirmen için mi?
L: Valeska2 de varmış.
V: Bu demek şimdi.
L: Jerome'un ikizi varmış ve beni kaçırdı. Kaçtım ama tekrar gelecek. Bir de beni ve Jerome'u öldürmek istediğinden eminim.
V: Nerdesin?
L: Motor soktuğun yerde.
Victor güldü ardından teli kapadı.

Çok kısa bir süre sonra Victor motoru ile geldi.
V: Eğer bu motora binmek istemezsen anla-

Daha sözünü bitirmeden Lily motora bindi.
L: GİDELİMMM!
V: Sıkı tutun. Burdan düşersen gerçekten bana motor girdi diyebilirisin .... tabii yaşarsan.

Lily Victor'un belinden tutundu. Ve ilerlemeye başladılar.
L: Zsasz?
V: Victor diyebilirsin Lily.
L: Victor?
V: Lily?
L: Kaç kişi öldürdün?
V: Fazla çok fazla
L: Her öldürdüğün insan için vücuduna çizik attın mı?
V: Evet.

L: Motor kazasının ciddi bir durum olduğunu biliyorum. Eğer kazada ben ölmüş olsaydım benim için de vücuduna çizik atar mıydın?

V: Sonuçta öldüğün için atardım tabii. Unuttun mu? Sadist bir katilim ben kaç kişiyi kaç farklı yollarla öldürdüm. Sen ölseydin atacağım bir çizikte zor gelmezdi.

İnmeleri gereken yere geldikleri için ikisi de motordan indi.
L: Nerdeyiz?
V: Delinin ininde.

Victor iki yanında ki silahların ikisini de alıp binanın içine doğru yürüdü. Lily de Mükemmel silahını alıp Victor'u takip etti.
Binanın içine girdikleri anda karşılarına bir adet çıkmak üzere olan Jerome gördüler.

J: Ne halt ediyorsunuz burda?
L: Senin kopyanı buldum. Ve ikimizi de öldürmek istiyor.

Jerome duyduğu cevapla kahkaha attı.
J: Demek o piçi buldun. Nasıl yaptın bunu?
L: Aslında o beni buldu.
V: Yürü şimdi Turuncu deli.

Jerome hareket etmedi sadece güldü. Victor silahı Jerome'a daha da bastırdı. Ve olan tek şey Jerome'un kahkahalarının güçlenmesiydi. Victor silahı indirip güzel bir yumruk attı. Jerome yere düştü. Ve gülmesi bir an durdu. Nefes aldıktan sonra kahkahasına devam etti. Victor Jerome'un üstüne oturup onu yumrukladı.

V: Seni şerefsiz piç. Lezbiyen- kız kardeşini- silktiğim. Lağım- faresi....
Jerome'un ağzından kanlar aktığı Victor'un eline kanlar bulaştığı halde ikiside durmuyordu.

L: VİCTOR DUR! .... VİCTOR DUR!

T: Victor Zsasz saatimin sesini duyuyorsun di mi? Şimdi Jerome'un üstünden kalk ve kafanı çalışan motorun altında ez.

*Biraz dövüş, kavga ve daha fazla kaos güzel olur.*

Lily Jones (Gotham) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin