bölüm-8 (ayrılık)

89 6 2
                                    

Asu nun anlatımı

Sabah bağırış çağırış ile Uyandık. Nurhan ve efkranın sesi geldiğine göre dünkü tartışma bitmemiş. Ecem yarı uykulu bi şekilde. Uyku bandı gözünde kalktı. Tipini görmeniz laziım ama... Çok komik lan. "Asu. Git sustur şunları." ben de kalktım ve ecemi de sürükleyerek Efkan ve Nurhan ın odasına götürmeye çalıştım. Ama hem ağır hem de saçmalığı var. "Asu. Bu ne ses ya. Aaa unikorn. Çok tatlıymış yaa. Ya bunu evlat edinsek noluuuur.???" baktığı yere baktım ama orda sadece duvar var. Zaten bakamaz da çünkü bandı hala gözünde. Nurhanların odaya vardığımızda  daha çok bağırıyolardı. Anlaşılan herkes kalkmış. Kaan abi beni dürttü "sustur şunları saat daha 05:45" Ecem uykusuzluğa dayanamadı ve ortalarına girdi. "Yeter lan. Sıçtınız uykunun içine. Ne bok yiyosanız yiyin ya. Efkan ne istiyon sen ya. Dünden beri bi trip falan. Ya sen hayırdır. Hasta etmeyin lan adamı. Gitçeksen git. Valla BBG evine döndük. Saçma sapan tavırlarını var abi yapma böyle ya. Huzurum kaçtı yeminlen." Efkan kaşlarını çattı "gideriz. Madem huzurunuzu bozduk."

hepimiz Uyandık artık. ecem hariç. Kafasını sallayıp arkasını döndü ve koridor da yürürken yere kapaklandı. Hepimiz bayıldı sanıp yanına telaşla koşturduktan ama kısa süre sonra ecemin o şirin uyku hırıltısını duyduk. Çok şirin lan bu kız. Kaan abi(oppa) ecemi kucağına alıp odaya kadar götürüp yatağına yatırdı ve kardeşine şirin bi öpücük bıraktı. Ecem fark etmiyor ama kaan oppa  her gece ecemin üstünü düzeltip yanağından öpüyor. Niye benim böle ağbim yok. Neden yok. Anne bana niye böle abi yapmiyorsunuzzz bizde niye yokk  :(((  kaan abi beni kendi iç savaş halimi fark edip dürttü "noldu kız." iç çektim "benim niye abım yok?" kaan abi sırıttı beni kucağına aldı "kıskançlık mı bu." beni salona götürüp koltuğa attı ve gıdıklama ya başladı. Ben de gülmeye başladım. "Kaan abi bırak hahahahahana" kaan abi de güldü "ne oppa denize mi düştü. Abi miyim ben. Oppa dicek siniz bana"  hala gıdıklıyodu artık deli gibi tepiinmeye başladım. "Haha kaan oppa tamam bırak hahahaha" beni bırakıp yanıma oturdu ve yanağını sıkıp öpmeye başladı en son da ısırdı ufak çaplı bi çığlık attım kaan oppa gülmeye başladı "hahahaha tipe bak ısırık izi var yanağında. Bak sana ecemin bi fotoğrafı var bende onu gösteriyim. Evden ayrılırken en son çektirdiğimiz foto. O arada 12 yaşındaydı "(multi de var)  oha.şirin liğe gel. Tipe baaaak ash çok tatlı.

Ecem in  anlatımı

Salona giderken abim le asunun kıkırtılarını duydum biraz daha yaklaştım. Abim elinde benim ve onun fotoğrafımızı tutuyodu küçüktüm o zaman (12 yaşındaydım yani çok değil) abim sessizliği bozdu "herkes bi yana ecem bi yana. O olmazsa olmazım. Ecemi çok seviyorum. Ayrıldığımda en çok ecemi özledim. Şu an yanımda olması büyük mutluluk benim için." Duygulandım. Ben. Gözlerim doldu ya. Canım abim. Zaten yakışıklı. Böyle bi abim olduğu için çok şanslıyım. Gözlerimi silip abimin boynuna atladım arkadan "napyın abilerin en yahuşuhlusu" abim korktu. "Lan. Lan ecem allah belanı vermesin....."  asu ve ben gülüyoruz. Efkan yanımıza bavuluyla geldi ve yere bavulu resmen fırlattı. Yuh. Kafama da atsaydın. Nurhan , cennet ve esma da arkasından geldi. Hayır onlar pijamalı. Efkan bana baktı "gidiyorum"  afifçe udaklarımı birbirine bastırdım ve efkana sarıldım. "Sonra görüşürüz o zaman" hepimiz efkana sarıldık. Nurhan dahil. Ve abim efkanı havaalanına götürmek için yola çıktı ben de dünkü cd yi kırıp yerine yenisini yapmak için kamerayı taktım yerine. Etrafı boşaltıp üstümüze güzel şeyler giymeye gittik. "Ecem bunu giyiyorum" kafamı gardolabımdan asuya yönelttim va hızlıca kafamı iki yana salladım. "Öğk.

O.

Dansa.

Bu.

Elbise.

Asu.

Sie go bitch."

Asu kafama en sevdiğim 2. Ayıcığım şakiri kafama attı. Piç. Kendimi borakıp asunun dolabına yöneldim. Hrmen en sevdiğim şortu, boxer'ı , cap'i ve tişörtü çıkarttım. Asu gülümsedi "saol kanki valla sen olmasan yapamazdım." Hah. "Asu canıım tabikide yapamazdın . Neden çünkü sen malsın." Ve kafama şaplak. Ayş. Acıdı. "Göt." Asu da sırıtıp öpücük attı. Oha asu sırıtabiliyomuydu lan. Ben onu hep gülümserken gördüm. Ben de fazla uzatmadan şortumu falan çıkardım ve kırmızı siyah kareleri olan gömleği de hım good. Giyindim. cap'imi takmadan önce başıma o kuru kafalı bezlerden bağlafım. Bu da siyahtı ve kurukafaları kırmızıydı. Altına da siyah converse'lerimi giydim. Neden. Çünkü little black star lık bunu gerektirir. Nurhan'ın odasına gittiğimde sevgili karım hazırdı çoktan yanına ıslık çalarak gittim "vaov. Güzell. Peki ya ben?" Beni uzun uzun süzdü. "Şeycim çok güzel olmuş. Niye o gömlek beline bağlı?" Gözlerimi devirdim. Becerebiliyomuyum bilmiyom ama denemekten zarar gelmez. cennet ve esma da geldi beyza cennetin üstüne atladı  "şeyciim hadi başlayalım." Esma da koala beyzacığımızı cennetten ayırmaya çalışıyo "şey hadi bırak kızı. Öldürüceksin" cennet te salak saşak gülüyo. Kuzum ya.

Salona geçip kamerayı başlattım ve yerimize geçtik. Kumandayla şarkıyı açıp kumandayı bi kenara fırlattım. Ve dansımıza başladık bu sefer daha kolay yapıyorduk. Vücut alışmıştı dansa ve sanki yürüyormuş gibi kolay geliyordu. dans bitiminde yine aynı hareketi yaptık ve kamerayı kapatıp cd ye çektim. Abimin odasına koydum hepsini ve film izlemek için hazırlık yapan kızların yanına geçmeden önce odamda kulaklığımı takıp Azap HG dinlemeye başladım. (ninni 4  ve gel be kadın favorim. "Şu an sağ eli meşkul. Sol elinde kıçının haritası...") kızların yanına gittiğimde çoktan herşeyi halletmiş. Hatta koltuğa oturmuş beni bekliyordu ben de yanlarına fırladım fihihiyuvv kızlar da gülmeye başladılar. Beyza koluma vurdu. Ben wefat. Kızın eli ağır abi. "Beyxa nabıyon kuzum. Al kopart te allsm ya." Ayh yapma. Sakın. Sakıın. Al işte yaptı. Yine tatlılığını kullandı. Pislik. Ben de dayanamayıp sarıldım nurhan da veni çekiltirip ona sarılmamı sağladı "hey sadece bana sarılabilirsin" asu da aramıza girdi "unni ben deee" sonra beyza. Esma cve cennet te aynı anda "biz dış mıyız biz de geliyoz " diyince iş altta kalanın canı çıksından başlayıp uzun eşleğe kadar gitti. Daha başka şeyler de yapçakfık ama abim elinde ramenlerle geldi ve rameni yapıp hemen yedik. Bu günki yorgunluktan dolayı herkes odasına kaçtı yattık zıbardık...

made in korea (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin