15. bölüm

53 1 0
                                    

...

"Yah. Je mi. Yeter yemek istemiyorum"

Je mi suratıma bakıp kaşığı ağzıma sokmaya çalıştı

"Kapa çeneni hyun woo. Bu daha ikinci kaşığın"

Herkes bana merakla ve kaymış tipimin düzelmesi umuduyla bakıyordu. Ben mi. Miğde bulantımla uğraşıyorum. Bir haftadır hiçbişey gitmeyen miğdem küsmüş ve küçülmüştü. Artık bir kaşık yemek dahi yiyemiyorum.

"Hyun woo. Bir kaşık daha yemelisin. Lütfen"

Rapmon'a baktım. Hepsiyle artık konuşuyordum. Önceden jhope benimle zorla konuşmaya çalışıyordu. Kaşıktaki çorbaya bakıp derin bi iç çektim ve ağzımı açtım. Je mi kaşığı boğazıma soktu resmen. Evet bebek gibi besliyorlar beni.

"Aferim benin kuzumaaa"

Lee soo'ya çattım

"Sıkıyosa sen ye lee soo"

Kafama vurdu. Ben en son şu olayı kapatmamışmıydım.

"Ya. Wooshi. Ye şunu"

"Yah. Je mi. Bırakın ben yerim. Hem çok yükleniyorsunuz. Ah miğdem bulanıyor"

"Hah evet benden hamilesin hadi canım ye şunu"

Herkes vereceğim tepkiyi bekliyordu. Gülmeye başlamamla herkes rahatladı. Ihm biraz sinir sorunları yaşadım da. Ben gülerken je mi bi kaşık daha ağzıma soktu. İnanın zorla yedim.

"Je mi. Ben senin ablanım. Bana zorla yemek yediremezsin. Hem bu çorba berbat"

Çorbayı masaya bırakıp ellerini beline koydu

"Aishh. Şimdi çıldırıcam Çakinin gelinine dönmüşsün. Tabiki de yediririm. Ayriyeten bu çorba çok-öğk harbiden iğrençmiş"

Je mi'ye ben haklıyım bakışımı attım. Sonra hepsi teker teker tadına baktı size durumu açıklıyayım.

Jimin. içmesiyle tükürmesi bir oldu.

Jungkook. Ağzındaki iğrenç tadı geçirmek için markete tatlı almaya gitti

Ha rim. Suratı yemyeşil oldu

Suga. Tadına bakmadan öğürmeye başladı

Jhope. Benim için dayanmaya çalıştı ama malesef. Şu an tuvalette dişlerini fırçalıyor

Lee soo. Denemek bile istemedi

Rapmon. Galiba yaşamını yitirdi.

Jin. Soo ri'ye ayıp olmasın diye sustu. Ama içi kan ağlıyor

V. Çorbanın hepsini içti (uzaylı bu çocuk)

Soo ri. Bize bu eziyeti çektirdiği için utançtan kıpkırmızı olmakla meşgul.

Herkes toplanıp benim yemem için yemek fikri üretmeye çalışıyordu.

"Ben pizza istiyorum"

Kimse siklemedi. O kadar dalmışlar ki tartışmaya. Birdaha tekrarladım

"Pizza istiyorum"

Hepsi bir ağızdan

"HYUN WOO SUS!!"

ve tekrar işlerine döndüler. Peki. Tamam. Ben de abimi ararım.
'He neden bize gelmiyorsun. Ama lütfen gelirken pizza da getir. Öpücük. Öpüücükkk'

Abimden mesaj gelmesi çok sürmedi
'He mi? He ne lan. Tamam ben de seni özledim. Nerdeyse 1 aydır görüşemiyoruz. Hemen geliyorum (pizzanı da alıcam. Allahın açı.)big kiss :*..'

made in korea (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin