bölüm-6

102 7 5
                                    

selam arkideşler. nabıyonuss? ve yine benn :) ehem uzatmicam fazla bu bölümü DG çocuğu efkoşuma ithaf ediyom iyiki doğdun kanki. orada olamadım ama sana güzel bi hediye alcam. iyi okumalar

★☆★☆★☆1 aysonra☆★☆★☆★

"ya. ya tamam yapmicam bidaha söz. ağağa yardııım. heeelp. asuu knk yardım et bu maynak öldürcek beni" abim şu an beni yakalama çabalarında çünkü odasına liseli kostümlü fahişe kilitledim. evet biliyom o kadar kötü değil ama bunu Hyuna görünce kötü oldu. bence olmadı ama olsun. hem fikir asudan çıktı. asu amk senin kanka. tabi ben şu an takılıp düştüm abim de beni yakaladı. " ee şimdi nereye kaçacaksın Deniz hanım?" şu an resmen. şıçtım. sırıttım önce "ama güzel kız kabul et. nasıldı?". " valla başlangıçta şaşırdım ama kız prof abi. tam son dakikalara geldik golü attım atıcam. hakem gelip kırmızı kart çekti" bu imayı anladım tam ağzımı açtım susuturdu. " bu kızın parasını sen mi ödedin?" kolumu abimin omzuna koydum " ehem bendensin cağnım" abim sırıttı ve odasına gitti ben de derin bi huh çektim. salona geçerken kızların konuşmasını duydum " bence kesin öldü. imam mı çağırsak ki?" kızlardan onaylar tarzı sesler duyunca hepsinin de kafasına vurdum. "susun lan" tabi hepsi bana döndü ve beni yanlarına çekiştirdiler. tabi beyza ile biz mutfağa geçtik beraber kahve içerken pasta kurabiye falan yapıyoz malum efkanın doğum günü bu gün ben pasta kekini hazırlarken beyza yanıma gelip baktı "şeycim kakao da koyalım mı? çikolatalı olur." " olur ha bi de şurdan iki tane kare çikileta aç ta erit onu da koyalım güzel olur" beyza kafasını sallayıp çikolatayı çıkarttı ve bi tencereye koyup eritmeye başladı tam anlamıyla eriyince içine kakao da koydu ve biraz sütle sululaştırdı ve kekin içine döktü ben de mixer ile karıştırdım kek kıvamına gelince kalpli kaba koyup fırına attık o pişene kadar kremasına damla çikolata falan koyup bi güzel kaşıkla karıştırdım beyza da kurabiyeleri yapıyordu kek pişince soğumaya bırakırken beyza sütle kakaoyu karıştırıp keke döktü ben de o soğuyana kadar pastanın üztüne şaapılan şekerli hamırlar var ya hah işte onu açtım mavi pembe kırmızı ve siyah almıştık kek soğuyunca beyza arasına kremayı koyup keki üstüne kapattı etrafına kalan kremayı da güzelce sürdü ben de hamuru üstüne güzelce yerleştirdim ve düzelttim ve artanı kesip şekil yapmak için olan şeylerle şekiller yapıp kremşanti ile pastaya yerleştirdik üstüne de kremşanti ile reçeli karıştırıp "iyi ki doğdun efkan" yazdık kuarbiyeler de olana kadar pastayı dolaba koyduk ve limonata hazırladık herşey bitince kalan kremşantiyi de beyzayla beraber yedik tabi arada birbirimize kremşantiyi yüzümüze şaaptık :) daha sonra etrafı toplayıp abime msj attım 'efkanı dışarı çıkar operasyon başlıyor' kısa sürede abimden msj geldi 'tamam çıkarıyorum şimdi. gelirken msj atarım' biz de salona geçtik abim ve efkan yanımıza geldiler "biz çıkıyoruz. yani dışarı çıkıyoz. deniz anladın?" abime baktım "a-a aşkolsun yani. ben yanlış mı anlıcam. siz de.tıh yani. inanamıyorum." abimler dışarı çıkınca hemen süslemelere başladık hediyeleri falan koyup kurabiye, pasta ve limonatayı da güzelce masaya koyup odalara fırlayıp giyinip salona geçtik abimden msj gelinceye kadar da oturduk bekledik.

kaan dan devam

efkanı alıp dışarı çıktık efkan koluma girdi " ee nereye didiyoruz kaan oppa?" oppa. eheh evet evde 5 kız var ve ben oppayım :) "alışveriş merkezine. kendime bişeyler alcam hepsi üşendi gelmedi sen geldin işte" efkan daha da gülümsedi " ee ne gibi şeyler alıcaksın?" " bilmem." alışveriş merkezinde biraz dolandık ve efkan bi vitrine odaklandı baktığı elbiseye bakınca bıyık altından gülümsedim "gel. gel de bi bakalım yakışmış mı yakışmamış mı görelim" gülümseyip mağzaya girdik kıyafeti denerken görevli kadını yanıma çağırdım "kıyafet bayanın üstünde kalsın. ben ödüycem" koreli kadın gülümseyip başını eğdi "peki efendim" efkan çıkıp kendi etrafında döndü "süper oldu yaa ama parsı da. bayya yani neyse çıkarayım" elimle durdurdum " hayır abisi hallettim ben kalsın üstünde al kıyafetlerini gidiyoruz." efkan kaşlarını çattı ama gülümseyip beni takip etti ben de bikaç şey alınca çıktık avm den tabi kızlara mesaj attım ve arabaya bindik.

efkan dan devam

kızlara çok kırıldım. ya nasıl doğum günümü unuturlar ya. aşkolsun yani onlara da kaç yıllık arkaşlarım. insan yani sadece kutlasalar da olurdu. neyse evin önüne gelince arabadan indik ve apartmana girip 7 kata çıktım yani kaan abim ortalıkta yok. bi de asansör bozukmuş. of. bütün aksilikler de beni bulur zaten. öldüm yeminlen. kapının önüne gelince anahtarla kapıyı açtım.nerde bunlar? lamba niye kapalı? lan. acaba?(davul efekt) hemen sırıtıp lambayı açtım (fiyasko efekt) kimse yok. Tek kimse bile yok. sadece ben. ben de kırgınlığımla mutfağa geçtim dolaptan dondurma alacaktım ama yok. ama not var. 'efkoş hava sıcak diye apartmanın terasına çıktık msj yazmakla uraşamam diye not bıraktım abimle beraber çıkarsınız yukarı öptüm mucuks' abi de burda olmadığına göre.bi se asansör bozuk. tabamvay efkan. salına salına 3 kat daha çıktım terasın kapısını açmamla konfeti yağmuru başladı " iyiki doğdun efkaaaan iyi ki doğdun efkaan. eşşek gel buraya sarılcam" şoktayım. şoke oldum. ağlıyom lan. oha. deniz gelip sarıldı " unuttuk sandın dimi haha ettiğin tüm küfürleri geri all" ben de sarıldım " ahah şeycim haha bütün küfürleri geri aldım" masaya toplanıp pastaya baktım berden aldılar ki? "lan bu pastayı nerden aldınız?" beyza sırıttı "şeycim denizle veraber yaptık" umarım zehirlenmem. mumları bi üfleyişte söndürdüm tabi denizden ufak bi 'hayvan' hakaretini kaptım. kızın içi neyse dışı da o ya. saklayamıyo hiçbi bok. işte pasta kurabiye falan derken biri arkadan dürttü "kim-Derek?" Derek gülümsedi "doğum günün kutlu olsun efkan" elime bi paket sıkıştırdı ay canın hediye almış tabi Denizin deyimiyle de biscolata man.

Denizin ağzından

Efkan karşısında Derek'i görünce şaşırdı tabi suratına bi sırıtışı var allam komik yaa ben mi? ben de David ile konuşuyorum. "ee görüşmeyeli nasılsın?" pastamdan bi parça daha aldım "iyi galiba.yani bi fikrim yok :)" David güldü "abini ilk gördüğümde sevgilin zannettim ve bi sevgilin varken benimle konuşman. yani anlarsın işte kırıldım" çıcığa baktım "fark ettim zaten o yüzden açıklama yaptım. yoksa yapmazdım. ben öyle bir insan değilim. ee sen. Neden onca iş varken lunaparktasın?" david kafasını öne eğip salladı ve geriye attı " ahm aslında sana çok ufak bi yalan söylemiş olabilirim :) lunapark babamın ben de kuzenimi de alıp eğlenmek için gelmiştim ama bütün oyuncakları açmayı biliyorum. seni de görünce ufak bi oyun oynayım dedim. tabi ilk başta o kadar da ümitli değildim ama sen konuşmaya başlayıca. hey noldu iyimisin?" oha mnakoyim. çocuğun lunaparkı var."s-sen daha demin babanın lunaparkı olduğunu mu söyledin?" çocuk bu sefer kahkaha attı. ama. yani. huh. öküz oturdu böğrüme. ağağağağağağa. çıcığımın kuzisi de yanımıza geldi "David. hadi gitmemiz lazım" yahuşuhlum bana sarılıp gitti. tabi efkoş ta yanımda bitti "kanka. sen. yanii. nerden buldun lan onları?" hala şokta olduğum için boş gözlerle arkadaşıma baktım efkan da kaşlarını çattı "kanka. noldu? ay yoksa çocuk evlenme teklifi mi etti?" bu sefer gözlerimi pörtlettim "yuh efkan. yok o kadar değil de abi David'in babasının küçücük bi lunaparkı varmış." efkan hala anlamadığı için aynı şekilde duruyo "hani. o. gittiğimiz. lunapark var ya. ha işte o lunapark. babasının mış" bu sefer efkan gözlerini pörtletti "ney. yuhamınakoyayım." etkiden kurtulup sırıttım "hadi hediyelerini aç" efko da beni çekiştirip hediyeleri açmak için bağdaş kurup yere oturdu yabunlar da kafama vurmak olsun çekiştirmek olsun iyi alıştılar haa. töbe allam elimden bi kaza çıkacak ya. "deniz. nereye daldın?" ha. yinemi m.k " yok yok bişey ben biraz daha pasta ve kurabiye yicem

bölüm the and. ehm bi de Deniz yerine kendi ismimi kullanıcam. yani herkesin ismi aynı bi benimki denişik o yüzden bundan sonra Ecem ismiyle şaapçam. eyi okumalarrr♡♥♡

made in korea (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin