............ بسم الله الرحمن الرحيم ............
🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳
اول حاجه خلاص حب اني اشكركم على رايكم جميل وتبعتكم عن جدا رايكم بيعدي ويدنيا طاقه اني اكمل الاخر... شكرااااا💜💜🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋
فى مكان يملاءه الظلم كان ذلك شاب وامامه لسيد....
الشاب بغضب مخيف وصوت يهتز له الابدان وهو ينظر الى سيد : يعني ايه ماتت يا حيوان انت... انا مش قولت شعر متلمسش منها
سيد بخوف وقلق من غضبه : والله يا فندم احنا ما كنا نعرف انها فى البيت غير بعد اللي حصل وو.... وو... وكمان حضرتك كانت مسافر بره البلد ومحدش يعرف عنك حاجه....
___: اممممم على ما اظن انك عارف كويس ان الغلط عندى اخره ايه صح....
سيد برعب هو ينحني الى اسفل يمسك بقدمه ويقول ببكاء مثل الاطفال : ابوس رجلك يا باشا ولادي ملهمش حد غير ومراته تعبانه مش حملهم هعمل اي حاجه تامر بيها...
صمت __ وهو ينظر له بسوريا ثم تطلع الى ذلك الذي يقف بخلف و ابتسامة الثعلب ترسم على شفاتيه وهو يقول بمكر وعدم رحمه : وصل سلامي لمكة عالى صوت ضحكاته وهو يخطلطة بصوت رصاص الذي اخترق جسد السيد بدون اى رحمه ......... ازاحه ذلك الشاب جثة السيد بقدمه هو يقول بضحك وطريقة سخره : اهلا بباشا مصر....
نظر له بغضب شديد وشر يظهر بعيونه وهو يقول بغضب : انت حمار يا يوسف ازاي تعمل كده الجماعه زعلين جداا منك وكمان انت كانت على وشك كشفنا يا حمار انت بعد تعب كل سنين دى عشان اوصل لمنصب اللي انا فيه ده.....
نظر له يوسف بسخريه وعدم اكترس بما يقول هو ينظر له من الاعلى الاسفل ويقول : جري ايه يا فريق محمد دانت وصلت المنصب ده لفلوس ما تنسش اننا فى نفس المركب ثم غمز له بضحك وقال : وانشاء الله عن قريب هتكون الفريق الاول الجهاز المخابرات المركزية المصري فى جيش وكل حاجه هتكون تحت سيطرتنا بعد موت الفريق الاول ههههههههه ههههههههه
محمد ابتسامه تنم عن الشر والكره : فعلا قريب اوي هتخلص من الفريق الاول جلال فى اقرب فرصه بس بعد ما تهداء الاجواء شويه.......
☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘اما فى مكان الاجتماع السري الذي يخص الوحوش كان القيصر يجلس على راس الطاولة مقابلا لى الوحش هو ينظر لهم ابتسامة غموض هو يقول : كده كل واحد فين عارف هيعمل ايه..... بظبط و بنسبه الشحنة المخدرات اللي نويه تدخل عن طريق الميناء فى اسكندرية اعتبروها بين اديكم خلاص... وكمان اسبوع وهيكون ورق الصفقات اللي تثبت تلعب فى غسيل الاموال و تجارة المخدرات عن طريق الشركات القطع الخاص هتكون بين ايدكم تمم كده....
حازم بتفكير : بس ده تخصص جهاز المخابرات وهيكون صعب عليك ده كله فى اسبوع.....
ابتسامة زياد وحسام بهدوء في حازم معذور فهو لا يعلم منه هو القيصر بعد.... بينما كتفاء ادهم واسر بصمت.... وهو ينظروا الى القيصر
نظر جاسر بهدوء الى حازم وقال ابتسامة بسيطه : معلش يا قيصر، اصل حازم اول مره يدخل فى مهمه معك ثم اضافة وهو ينظر الى حازم بخبث وقال : اعارفك بي مصعب بيه الانصاري رئيسي مجموعات شركات الانصاري التعمير على ما اظن انه غني عن تعريف بعد كده.........
اماء حازم براسه بمعني نعم وهو لا يصدق نفسه بل مره....
نظر مصعب نحو اسر وقال بهدوء وصوت ثابت لم يهتز فيه شعر واحد : انا عارف كويس انه المفروض دى معلومات خاص بجيش وشرطة ما ينفعش وانه لزم نمشي على خطه معين بس ده مش هينفع عشان هما مخطاطين كويس اوى و عرفين طرق تفكرنا كويس....
اسر بهدوء وعيون تصر بل انتقم : احنا متفقين على كل حاجه متلش هم انت ثم نهض من على كرسيه هو ينظر الى حال صديقه المقرب بحزن فهو يستطيع ان يقرب عيونه من دون اى كلام اسر بهدوء على عكس البركان الذي دخله : قوم يا ادهم عشان نروح ياسين فى المستشفى...
نهض ادهم وبقي الشباب بهدوء وقالوا : هنروحوا كلنا يا وحش..... عشان نشوف ياسين........ ثم نظروا الى القيصر الذي نهض بهدوءه المعتاد فهو لا يحب التسرع والاصوات
اعلى : انا بعتذر منكم بس لزم امشي دلوقتي عشان عندي اجتماع مهم فى الشركة ثم توجه الى خروج بكل هدوء وثق......
حسام الى زياد وحازم الذين يقفون بجواره : طول عمره هو هدى فى نفسه كده تحس بخوف وقلق من هدوء ده اعصب جداا انه يفقد اعصابه تحت اى ظرف على عكس الوحش والديناصور وتمساح......
زياد هو يؤيد كلامه : فعلاااا عندك حق.....
أنت تقرأ
الوحوش يقعون في الحب
Romanceتحدث القصة عن خمسه ابطال في الجيش يقال عليهم الوحوش فهم رمزا للقوه والشجاعه لا يستطيع احد الوقوف في وجهاهم فماذا سوف يحدث عندما يقعون في الحب