Hoofdstuk 15. Too dead to die.

874 44 3
                                    

POV Wienowa.

Ik hink de badkamer van ons huis in en leun hijgend tegen de wastafel aan. Ik kijk in de spiegel en haal mijn handen dor mijn vetten haren, ik zag er niet uit. En dat allemaal door tranen, gelukkig was Luke er. Ik wrijf door mijn ogen waardoor mijn mascara nog meer uitloopt en ik er nog verschrikkelijker uit zie. Wat maakt het ook uit? Niemand ziet het. "Wienowa." Ik draai me geschrokken om maar er is niks te zien. Ik kijk weer terug in de spiegel. "Wienowa?" Damn laat me met rust. "LAAT ME MET RUST, IK WORD GEK!" Gil ik door de badkamer heen. Opeens voel ik een hand op mijn schouder en ik kijk de spiegel in waardoor ik me kapot schrik. Ik geloof het niet en draai me om, maar het is er echt.. Ik droom niet, toch?

"L..L..Liam?" Ik verslik me in mijn woorden en hoest even heftig. "Wienowa.." Mompelt hij. "Dit kan niet, jij bent dood Liam, dood.. Dit is een droom, dit droom ik. Het is een droom, zeg me dat het een droom is." Ik haal mijn hand naar voren en raak zijn wang zachtjes aan. "Ik mis je WIenowa." De tranen stromen over mijn wangen en ik laat hem los. "Ik jou ook Liam, waarom ben jij dood en niet ik? Jou hebben ze het hardste nodig, niet ik. Ze zullen me niet eens missen." Liam legt zijn vinger op mijn mond en ik zucht. "Ben je niet dood dan?" Hij knikt. "Im too dead to die babe."  Zijn gestaltte is koud en hij ziet er wit uit. Logisch, hij is dood.. 

"Ik ben mijn geheugen deels kwijt.. Ik weet alles van ons nog, maar wat daarvoor of daarna gebeurde is gewoon helemaal weg. Help me Liam, alsjeblieft." Hij loopt naar de hoek van de badkamer en zet zijn voet tegen de muur. Ik hijs mezelf met moeite omhoog op het kastje en leg met behulp van mijn hand mijn been er ook op. "waar zal ik eens beginnen?" Hij legt zijn vingers op zijn kin en lacht naar me. Mijn buik maakt een raar gevoel en geluid waardoor ik even afgeleid word. "De dag dat we je ontmoeten, bij een meet & greet, was ik al gelijk verliefd op je, maar ik wilde het niet toegeven omdat Harry jou leuk vond, en jij hem, dat zag ik." Ik zucht en droom weg. 

De vrouw klopt op de deur en met een ruk gaat hij open. "Hooww is even.." Zegt Harry die ons met mega grootte ogen aankijkt. "Dus jullie zijn onze meet & greet?" Zegt hij waarna Megan hevig haar hoofd schud. Ik staar hem alleen maar aan. Ik kan het niet geloven, ik sta oog in oog met DE Harry Styles. Hij geeft megan een hand. "Harry!" Zegt hij. "Maar dat wist je waarschijnlijk al... Iedereen kent ons." Zegt hij sarcastisch, het lukt hem om een glimlach op mijn gezicht te laten verschijnen. "Megan!!!!!" Zegt ze half gillend. Ik steek mijn hand uit naar Harry en hij neemt hem aan. "Harry..." Mompelt hij. "Wienowa.." Mompel ik terug. Ik had niet in de gate hoelang ik en Harry elkaar aankeken, maar het is langer dan gewoonlijk want opeens staat Zayn achter hem. "Ahumm, mogen wij ze ook nog ontmoeten?" Zegt hij waarna ik mijn hand verlegen terug trek. We lopen wat verder de kamer in en de vrouw loopt weg. "Hey, ik had jou vorige week gesproken, of niet?" Zegt Zayn die me vragend aankijkt. "He, dat heb je me niet verteld." Zegt Megan die me quasi boos aankijkt. "Ja klopt." Ik begroet de rest en laat me in de bank vallen. De jongens komen erbij zitten. Harry laat zich naast me vallen en kijkt me aan. "Ik ken jou ergens van.." Mompelt hij binnensmonds. "Ja, Luke.." Zeg ik terug. Ik durf hem niet aan te kijken. Ik ben veel te verlegen. Hij maakt een aha geluid en Niall staat op. "Oke, hebben jullie vragen?' Vraagt hij terwijl hij zijn flesje water pakt en weer terug gaat zitten. "uhm ja, ZIJN JULLIE SINGLE???" Zegt Megan die als een gek kind in de stoel zit. Ze beginnen allemaal te lachen. "Uhh, alleen Zayn heeft een vriendin. Maar dat zul je waarschijnlijk wel weten." Zegt Louis die Megan aankijkt. Ze knikt en iedereen staart mijn kant op. "Wat?" Vraag ik terwijl ik ze allemaal verbaasd aankijk. "Jij bent anders dan andere fans.. De meeste zouden zoals Megan zijn." Zegt Niall om haar een beetje te pesten. Ik haal mijn schouders op. "Ik.. Ik uh. Ik ben sprakeloos.." Zeg ik waarna er een kleine glimlach van mijn gezicht ontsnapt. "Ahh, ze kan ook nog lachen!" Liam knipoogt naar me waarna ik naar hem glimlach. Hij is aardig! "HARRYY!!!!" Roept Louis waarna ik me omdraai naar Harry die vooruit staart. "Wat ben je stil?" Zegt Louis waarna Harry droog naar hem opkijkt. "Oh, ja sorry." Mompelt hij. Ik kijk hem even aan en merk dat onze blikken elkaar voor even kruisen. Ik draai me verlegen weer terug naar de andere jongens en Megan.

Ik zucht lachend. "Wienowa? Ben je er nog bij?" Ik draai me terug om naar Liam en slik. "Sorry, ik had even een herrinering. Ga verder. " Dus toen hij je mee uitvroeg voelde ik me gelijk kut, gewoon al door het idee wat hij met je-" 

"Ho, snel." Zegt Megan die me aan mijn arm meetrekt waarna we de gang in lopen. Ik hoor de deur achter ons open gaan. "Uhm, Wienowa?" Hoor ik achter me. Ik draai me om en Harry staat in de deur opening. Ik knik. "Kun je heel even snel komen?" Ik loop naar Harry terwijl Megan blijft staan. "Hier, voor als je zin hebt om vanavond uit eten te gaan?" Hij kijkt verlegen naar de grond. Wtf, is one direction lid Harry verlegen? Ik neem het papiertje aan waarop een naam van een restaurant en een tijd staat. "Thanks." Mompel ik. "Ik hoop dat je er bent." Zegt hij waarna hij me weer aan kijkt. "Ik zal er zijn." Ik kijk hem aan en glimlach waarna er ook een glimlach van zijn gezicht ontsnapt.Ik draai me om en hoor de deur weer dichtgaan. Megan kijkt me onbegrijpend aan en ik lach. "Ik heb een date." Fluister ik in haar oor. Ze kijkt me met grote kijkers aan en lacht. "You lucky bastard." Roept ze.

Weer lach ik, maar dit keer is het verlegen. "Damn Wienowa, kun je er even bij blijven, super dat je je meet 'n greet herinneringen terug krijgt, maar ik probeer uit te leggen wat Harry je heeft aangedaan." Ik schrik. "Hoe weet je dat ik- Laat maar, je bent een geest, je kan zeker gedachten lezen. Maar dat van Harry wil ik weten, heel graag, ik luister ga door Liam." Hij knikt. "Dus, Harry doet het altijd, precies hetzelfde ritueel, en ik wilde gewoon niet dat jou hetzelfde overkwam, dus.. Wat Harry bij je deed was-" 

"WIENOWA??" Ik schrik op door Luke die de badkamer binnenstormt. "Liam nee!!" Liam zwaait en verdwijnt. Ik laat een traan over mijn wang en ik kijk naar de grond. "Wat Liam?" Zegt Luke. Ik schud mijn hoofd. Hij zou het toch niet begrijpen. "Nee niks, laat maar, ik kreeg gewoon een herinnering terug. Ga maar naar bed, kom er zo aan." Luke geeft me een kus op mijn mond en verlaat de badkamer. Ik kom voorzichtig van het kastje af en kijk in de spiegel terwijl ik mijn kruk pak. "Liam, alsjeblieft kom terug, ik moet het weten." Ik wrijf nog een keer door mijn gezicht en besluit dat Liam niet terug komt. Ik knik en lach slapjes naar mezelf waarna ik de badkamer verlaat.

OMG WWA FILM WAS AMAZAYN!!

Hope you enjoyed, Liam is a ghost mauhaha

Vote

_and_

Comment

It's so fucking cliché ~ Part 3 ~ 1D ~ 5SOS ~ FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu