POV Wienowa
"Aan de ene kant hebben we niet alleen een jong, maar ook een meisje met veel geluk. Niet dat ze alleen goed kan opschieten met Zayn Malik van One Direction, ze is ook nog eens vriendinnen met haar tegen stander. Hier is: NINA!" Ik hoor hoe iedereen begint te klappen, helaas kan ik niet zien wat er gebeurd omdat ik voor een dichte deur sta. "En aan de andere kant staat niemand minder dan de vriendin van Harry." Ik bijt op mijn lip uit woede, ze moesten eens weten. "Nog een meisje met veel geluk, hier komt ze dan: WIENOWA!!" Ik ren de deur door de ring in en omhels Nina snel. Ik ga klaar staan en de lichten dempen.
"I used to bite my tongue and hold my breath, scared to rock the boat and make a mess. So i said quitly, agreed politly." Begint Nina, haar stem is echt prachtig. "I guess that i forgot i had a choice, i let you push me passed the breaking point, i stood for nothing, so i fell for everything." Ik kijk het publiek in om Harry's gezicht te kunnen vinden, maar ik zie hem niet. "You held me down, but i got up. Already brushing off the dust. You hear my voice, you hear that sound. Like thunder gonna shake the ground." Ik lach naar Nina en loop wat dichter naar haar toe terwijl ze klaar is met zingen, en ik ga verder. "You held me down, but i got up. Get ready 'cause i've had enough, you see it all you see it now. I've got the eye or the tiger, the fire. Dancing through the fire, cause i am a champion and your gonna hear me roar." Eindig ik terwijl ik me omdraai naar het publiek. "Louder, louder than a lion, cause i am a champion and your gonna hear me roar. Now i'm floating like a butterfly, stinging like a beei earned my stripe, i went from zero, to my own hero." Ik zucht even diep en kij knog steeds zoekend door het publiek heen. "You held me down, but i got up. Already brushing off the dust. You hear my voice, you hear me now. Like thunder's gonna shake the ground." Stop ik en laat Nina verder zingen. "You held me down, but i got up. Get ready 'cause i've had enough, you see it all you see it now. I've got the eye or the tiger, the fire. Dancing through the fire, cause i am a champion and your gonna hear me roar." Ik ga uithalen nu, ik ben er klaar mee en ik moet winnen. "Roar, roar, roar, roar, ROAARR! IV'E GOT THE EYE OF THE TIGER. The fire, Dancing through the fire, cause i am a champion and your gonna hear me roar." En het liedje eindigt.
Ik loop naar Nina toe en sla mijn arm om haar schouder heen. "Je hebt het fantastisch gedaan." Fluister ik in haar oor. Ze glimlacht. "Jij ook, maar we wisten al hoe goed jij kon zingen." Het publiek stopt met klappen en onze aandacht gaat naar de jury's die een voor een iets mogen zeggen en hun keuze mogen maken, en daarna moet Adam kiezen wie hij meeneemt naar de live shows. "Nou, wat een goede battle was dat jezus!" Begint Blake. "Wienowa je deed het super, maar mijn hart gaat toch uit naar Nina, het spijt me." Nina glimlacht en ik doe hetzelfde, ze zingt inderdaad perfect. Nu is Gwen Stefani aan de beurt. "Wauw dames, het was echt goed, maar inderdaad wat Blake zegt, mijn hart gaat uit naar Nina." Ik had het gevoel dat ik niet door zou gaan, wat oke is hoor, ik ben nooit echt blij geweest met mijn stem. En nu was Pharell. "Wat een prachtig optreden, maar ik ben het inderdaad ook eens met de rest, Nina." Ik zucht en lach zachtjes terwijl ik Nina's hand vast pak. "Dan is het nu tijd om te kiezen Adam, we zijn benieuwd." Zegt de presentator. "Ik wil jullie een compliment geven over hoe goed jullie het gedaan hebben. Al vond ik de een beter dan de ander, en volgens mij zijn de mensen naast me er al over uit, maar ik ga voor Wienowa." Ik open mijn ogen wijd en kijk geschokt naar Nina. Whatte f? "Gefeliciteerd, ik wist wel dat je zou winnen." Zegt Nina die het podium afloopt, ik volg haar. Want ze wachten op ons. Maar niemand had dit verwacht, ownee. Wat zal Zayn's reactie zijn? En waar de hell was Harry? Niet dat het me wat boeit hoor, maar had gehoopt dat hij me dit lied zou horen zingen en zich zou bedenken dat het over hem gaat.
--------
Dit is het laatste hoofdstuk, tot en met waarschijnlijk zondag, want ik zit dit weekend vanaf morgen in parijs en weet niet of ik daar wifi heb. Dus heb even snel een hoofdstukje voor jullie geschreven. Hope you enjoy.
Vote
&
Comment
xx
JE LEEST
It's so fucking cliché ~ Part 3 ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction
FanfictionDutch 5sos, 1D fanfiction part 3. Na het ongeluk van Wienowa (20) word ze wakker in het ziekenhuis met allemaal mensen om haar heen. Een raar gevoel betreed haar lichaam als ze de jongens van One Direction ziet.. Waarom staan er super beroemde mense...