POV Wienowa
"Dus wat gaan we doen?" Vraag ik als ik de kamer van Lisa binnenkom die me bezorgd aan kijkt. "Wienowa, hoe voel je je de laatste tijd?" Ik kijk ze vragend aan terwijl ik mijn schouders ophaal. "Goed, denk ik?" Ze kijken me nu allebei bezorgd aan. "Waarom moest je dan overgeven gister?" Ik lach en ze kijken kwaad. "Omdat ik ziek word denk ik." Ze schudden hun hoofd. "Wij denken wat anders." Ik ga op het bed zitten. "Wat dan?' Lisa maakt haar tas open en gooit me een doosje toe. "Dit.." Ik pak het op en zie dat het een zwangerschaps test is. "Youre gotta be kidding, right?" Ze schudden allebei hun hoofd waardoor ik ze nog vager aankijk. "Ik ga het ook doen." Ik kijk naar Lisa die haar zwangerschapstest omhoog houd. "Nou dit moet niet gekker worden, maar om jullie te laten bewijzen dat ik echt niet zwanger ben, doe ik die fukcing test wel." Ik volg Lisa naar de badkamer waar zei de wc deur achter haar dicht doet en ik ga in de andere.
Ik zucht diep als ik uit de wc kom met de test in mijn handen. "Waarom duurde dat zo lang?" Vraagt Lisa. "Ja hallo, ik had me hier niet op voorbereid dus ik had al geplast, wist ik veel dat ik dit moest doen." Mayke wijst naar Lisa's test die op de tafel ligt en ik leg die van mij er naast. "Zo, ik moet nog 8 minuten wachten en jij nog 10." Mompelt ze. Volgens mij wil ze echt zwanger zijn, ik wist wel beter, echt niet van die klootzak.
De acht minuten zijn om en langzaam komen we omhoog uit onze stoelen en lopen naar de tafel. die van mij is nog steeds leeg maar op die van Lisa staan twee streepjes. "OH EM GEE IK BEN ZWANGER AAAH!!" Lisa springt in onze armen waarna ik haar knuffel. "gefeliciteerd meid! Ik ben zo blij voor je, je krijgt een babytje!!" Lisa knikt heftig en danst door de kamer waarna Mayke me op mijn schouder tikt. Ik draai me lachend om maar mijn blik veranderd naar walging als ik zie dat er op mijn test ook twee streepjes staan. "Nee he.." Mompel ik. Ik trek de test uit haar handen en gooi hem tegen de muur aan waarna ik erop ga springen. "Testen kunnen altijd liegen." verzin ik snel. Lisa knikt. " Maar ze kunnen alleen liegen als er staat dat je niet zwanger bent, als het positief is, ben je eigenlijk altijd zwanger." Ik voel de tranen opkomen en sla met mijn vuist tegen de muur. "GODVERDOMME GODVERDOMME! Niet van die klootzak, zeg asjeblieft dat het een misverstand is." Mayke moet haar lach onderdrukken waarna ik haar sarcastisch aankijk. "Ik zou het je graag willen laten zien, maar ja, je hebt de test kapot gemaakt." Zegt ze half lachend. "Ga je het nu weg laten halen?' Lisa kijkt me geschrokken aan en ik schud mijn hoofd. "Het is dat ik tegen abortus ben, maar anders had ik het wel gedaan." De meiden halen opgelucht adem en helpen me op het bed.
"wienowa je moet blij zijn, je kunt nu helemaal overnieuw beginnen, er groeit iets moois in je, net zoals bij mij." Ik schud mijn hoofd. "Wat moet ik nou met een kind van iemand die niet eens van me houd?" Ze halen allebei hun schouders op. "Je zou het met Harry kunnen opvoeden als hij dat ook wil?" Stelt Mayke voor. "Ik weet niet of harry daar nou echt op zit te wachten." Mompel ik. Ik leg mijn handen op mijn buik en zucht diep, wat moest ik nou?
"Je zou het hem voor kunnen leggen." Zegt Lisa die er zeker van is dat Harry het wel goed vind, heb ik het idee. Maar ik dacht er anders over, Harry wil van het leven genieten in plaats van vieze luiers verschonen en nachten lang wakker worden door het gehuil. "Ik denk dat hij daar niet het type voor is." Vertel ik ze met zekerheid. "Ik denk het juist wel, hij zou een goede vader zijn." Valt Mayke me in de reden, dat deed ze wel vaker. "Maar niet de echte vader.." Fluister ik. Lisa slaat haar arm om me heen en kijkt me vertrouwd aan. Ik zucht diep en kijk naar de grond. "Ik zal het hem wel eens gaan vertellen dan." Mompel ik waarna ik op sta en de deur uitloop.
----------------
Oke, wie zag deze aankomen? Ik denk niemand.. hahaha
Hope you enjoyed!
Vote
&
Comment
xx
JE LEEST
It's so fucking cliché ~ Part 3 ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction
FanfictionDutch 5sos, 1D fanfiction part 3. Na het ongeluk van Wienowa (20) word ze wakker in het ziekenhuis met allemaal mensen om haar heen. Een raar gevoel betreed haar lichaam als ze de jongens van One Direction ziet.. Waarom staan er super beroemde mense...