POV Wienowa.
"Oh my god." Hoor ik een meisje gillen in de hoek van een van de zalen van de studio van the voice. "Hee, nina toch?" Ik had besloten om voor nu alleen naar binnen te lopen met Lisa en Mayke. "Ja hey! En jullie zijn Lisa en ehmm.. Mayke! Toch?" Ze knikken en nemen Nina's hand aan om hem te schudden. "Ontzettend bedankt dat ik hier mag zijn! Mijn dag kan nu al niet meer stuk!" Roept ze vrolijk.
Ik hoor de deur achter me open gaan en zie hoe Nina's blik van enthousiasme naar schok veranderd. Haar handen beginnen te trillen en ik pak ze vast. "Ontmoet, One Direction en 5 Seconds of Summer." Ze heeft haar lippen op elkaar geperst en kijkt met wijd openstaande ogen naar de jongens die binnen komen. "H-H-Hey.." Mompelt ze. Ik laat haar los en duw haar zo in de armen van Niall, wie haar favoriet is. Ze houd haar armen dicht tegen zich aan gedrukt waarna Niall haar omhelst en optilt. Ik sla mijn arm om Mayke en Lisa heen en samen lachen we. "Hey!" Zegt hij lachend, maar Nina kijkt verdrietig. "Ben je niet blij om ons te ontmoeten?" Zegt hij als hij haar los laat. "Jawel, ik zal deze dag nooit meer vergeten." Mompelt ze waarna ze wat naar achter stapt. "Waarom dan zo verdrietig?" Ze zucht diep. "Omdat jij dit wel gaat vergeten." Ik zie hoe Niall's blik veranderd. Hij opent zijn mond om wat te zeggen maar Zayn onderbreekt hem. "Ach nee joh, jou vergeten we niet meer hoor, zo'n mooi meisje als jou is moeilijk te vergeten." Ik kijk hem lachend aan.
Het is net uit tussen Zayn en perrie en hij begint zich nu al weer als een los geslagen single te gedragen. Allemaal oppassen want de leeuw is uit de kooi ontsnapt.
"Bedankt Zayn, dat vind ik echt heel erg aardig van je, mag ik een knuffel?" Zayn knikt en slaat zijn armen om het, tja, kwetsbare meisje heen. "Als jullie het niet erg vinden ga ik even naar de wc, ik moet namelijk heel nodig." Zegt Niall. En van het een kwam het ander en moest ineens iedereen naar de wc, behalve ik, Harry, Nina en Zayn. Hebben ze een complot bedacht of zo? Ik en Harry zitten helemaal aan de andere kant van de zaal te kijken naar Nina en Zayn die vol op aan het kletsen zijn.
"Volgens mij ziet Zayn haar wel zitten." Ik draai me lachend om naar Harry. "Vind je het gek? Zie je hoe ze eruit ziet? Ze is prachtig." Harry slaat zijn arm om mijn schouder heen en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. "Niet zo mooi als jou schatje." Ik glimlach en leg mijn hand op zijn buik als ik opeens schrik wanneer Zayn zijn lippen op die van Nina drukt. "Wauw, dat ging sneller dan een speed date.." Ik grinnik en kom omhoog. "Achja, misschien is het ook wel leuk. Nina is een lief meisje, en Zayn verdient gewoon iemand." Harry knikt lachend en ik kijk naar Nina die Zayn geschokt los laat. "Die zag ze niet aankomen." Zeg ik lachend. Nina draait zich naar me om en glimlacht zacht naar me waarna Zayn zijn hand op haar wang legt. Ik steek mijn duim naar haar op en weer zoenen ze. "Zie het positief in, het zal nu niet meer Nina Horan zijn en dan hoeft Lisa niet jalours te worden." Zegt Harry lachend. Ik sla hem tegen zijn buik aan waardoor hij wat omhoog komt.
"Waar was dat nu weer voor nodig?" Zegt hij lachend. Ik haal mijn schouders op en voordat ik iets kan zeggen word ik onderbroken door Nina die ineens samen met Zayn voor mijn neus staat. "Hee, tortelduifjes." Zegt Harry sarcastisch. "Hee Nina!" Zeg ik voordat Zayn me in de reden valt. "Ja Harry. Hee, ik weet niet wanneer de rest terug komen van hun thee tijd op de wc, maar ik en Nina gaan. Ik wil haar wat dingen laten zien, en ik wil graag voor haar zingen." Ik kijk ze allebei heel schattig aan waarna ik knik. "Is goed hoor! Veel plezier, en Nina je bent echt een bofkont." Zeg ik. "Allemaal dankzij jou." Ik lach en sta op waarna ik mijn armen om haar heen sla. "Mag ik haar weer?" Zegt Zayn nadat ik haar loslaat. Ik knik en samen lopen ze weg.
Wat er wel niet allemaal kan gebeuren door een simpele tweet. Moet je eens kijken, we hebben een nieuw stelletje. En ookal kennen ze elkaar nog maar 1 uur, ze zijn echt heel schattig samen. "Zullen wij ook gaan? We hebben nog wat te vieren. Mijn meisje word beroemd." Ik kijk Harry sarcastisch aan. "Aan mijn twitter volgers te zien, wat 2 miljoen is, denk ik dat jij me al een tikkeltje beroemd hebt gemaakt." Hij lacht. "Maar dan hebben we nog steeds iets te vieren." Ik knik en pak zijn hand vast. "Laten we maar gaan dan, mijn huis?" Hij knikt en samen lopen we het gebouw uit, richting zijn auto.
-------------
Het volgende hoofdstuk gaat een enorme cliffhanger bevatten, misschien dat ik hem vanavond nog schrijf.
Maar ik heb goed nieuws! Omdat we bijna op de helft zijn met dit verhaal ben ik begonnen aan een nieuwe fanfiction voor hierna, hij gaat als volgt:
Safe Haven
Dutch fanfiction / N.H.
Depression: de-pres-sion / When all you want to do is fucking kill yourself.
“Why did you try to kill yourself?” – “You told me to be happy.”
Elizabeth Hawkins, Aka Beth, is een meisje van 19, studeerd psychologie, gebasseerd op het herkennen van leugens en emoties door alleen naar de gezichten en lichaamshouding van mensen te kijken. Ze lijd aan een zware depressie, en is verslaafd aan alchohol en drugs. Als ze op het punt staat om haar leven te beïndigen, lukt het haar niet. Haar moeder stuurt haar naar een kliniek voor verschillende soorte verslaafden. Beth had van te voren besloten om door te gaan met het leven zonder enige emoties, of gevoelens. En dat heeft haar gemaakt in de sarcastische bitch die ze vandaag de dag is. Het moment dat ze daar binnen komt ergert ze zich al meteen aan een jongen met geblondeerd haar, Niall bleek zijn naam te zijn, en seksverslaafd bleek hij te zijn. Wat wil Niall van haar? En wat gebeurd er als Beth met de werknemers, od te wel hun groepsleider naar bed gaat? En wat is het toch dat Beth zo irritant vind aan die Niall? En wat gebeurd er als ze in aanmerking komen met elkaars verslavingen..
Dus gaan jullie het verhaal lezen als het gepost word?
En zal ik het binnenkort al posten, of zal ik wachten totdat dit boek afgelopen is?
DILEMMAAA
Vote
&
Comment
xx
JE LEEST
It's so fucking cliché ~ Part 3 ~ 1D ~ 5SOS ~ Fanfiction
FanfictionDutch 5sos, 1D fanfiction part 3. Na het ongeluk van Wienowa (20) word ze wakker in het ziekenhuis met allemaal mensen om haar heen. Een raar gevoel betreed haar lichaam als ze de jongens van One Direction ziet.. Waarom staan er super beroemde mense...