Hoofdstuk 28 The voice babe

789 40 16
                                    

POV Wienowa.

Ik gooi de deur van Harry's hotelkamer open en vind Harry slapend in zijn bank. Had hij nou niet heel even op me kunnen wachten voordat hij in slaap zou vallen? Ik doe de deur voorzichtig dicht en spring bovenop hem. "HARRY!! WAKE UP SON OF A BITCH!" Hij schrikt wakker en slaat om zich heen. "Rustig, ik ben het maar." Om hem te kalmeren druk ik mijn lippen op die van hem. Hij mompelt wat en komt dan tot rust. Als ik hem los heb gelaten kijkt hij me lachend aan. "Je liet me schrikken gekkie.' Hij staat op uit de bank en ik blijf lachend zitten. Hij komt achter me staan en drukt zijn lippen nog eenmaal op de mijne voordat hij zijn shirt om gaat wisselen. "Nee, trek maar gewoon geen shirt aan." Zeg ik als ik kijk hoe hij zijn shirt uit trekt. Hij knikt en komt weer naast me zitten. Ik sla mijn armen om hem heen en leg mijn hoofd op zijn naakte borst. "Dus, hoe was je dag?" Mompelt hij. "Nee, Harry.. We zijn geen getrouwd stel.." Ik voel hoe hij grinnikt want zijn hele lichaam schokt met zijn lach mee. "Oke, wat dan?" Vraagt hij terwijl hij zijn vingers door mijn haren laat gaan. "Ik heb leuk nieuws!" Ik kom overeind en ga in een kleermakers zit zitten en kijk hem lachend aan. "Tell me baby." Hij draait zich om zodat hij recht tegenover mij zit. Hij pakt mijn handen vast want ik was ze nogal op en neer aan het zwaaien. "Oke, hier komt hij.. Ik heb me stiekem zonder dat iemand het wist opgegeven voor de voice en ik mag auditie komen doen!!!" Ik kijk hem met wijd openstaande ogen en een permanente glimlach aan. Hij komt juichend overeind en tilt me op waarna hij rondjes met me draait. 'OH EM GEE DADELIJK WORD JE NET ZOALS MIJ!!!!!" Ik kijk hem sarcastisch aan en hij zet me terug neer. "Grapje maar wauw! Echt leuk!!! Wanneer moet je? Ik ga wel mee he! En welk liedje doe je?" Zijn enthousiasme maakt me aan het lachen.

"Over een paar dagen. Ja je gaat mee! En ik ga Who You Are zingen van Jessie J!!!" Hij kijkt me verbaasd aan. "Wat een interessante liedjes keuze!" Ik knik dapper en sla mijn armen over elkaar heen. "Zeg dat nog eens? Jou stem is echt heel sexy." Hij grinnikt. "Wil je dat ik dat zeg? Of wil je dat ik nog iets veel sexiers zeg?" Hij kijkt me verleidend aan. "Zoals wat?" Fluister ik in zijn oor als hij me tegen zich aantrekt. "Uhmm.. You turn me on even when the lights are off." Fluisterd hij in mijn oor. Ik schiet in de lach en duw hem van me af. "Oh god Harry, nee dat meen je niet." Hij kijkt me verbaasd aan. "Wat? Was dat niet sexy?" Ik herpak me en kijk hem serieus aan. "Ja, ontzettend sexy." Fluister ik. "Oh god, fuck me already." Roept hij waarna hij naar me toe rent en me met volle kracht tegen de muur aan duwt. "Harry.." Mompel ik maar hij drukt zijn lippen tegen de mijne waardoor ik geen woord meer kan zeggen. Ik wilde hem waarschuwen voor deze muur omdat aan de andere kant Luke zijn kamer is. Maar ik kreeg de kans niet want zijn lippen hadden de mijne overgenomen.

-

Ik kan maar geen goede positie vinden om in slaap te komen. het was ondertussen al 4 uur snachts en Harry sliep al een uur. Hij lag naakt boven het dekbed omdat ik het allemaal van hem had afgepakt. Het was moeiljk om mijn ogen van zijn, je weet wel wat, af te houden. Het liefst zou ik een fangirl willen zijn nu en er een foto van maken waarna ik hem op twitter zou zetten, maar dat zou een echte vriendin niet doen. Ik draai me weer om zodat ik niet afgeleid word door zijn zaakje en kijk uit het raam. Het was stil en ontzettend donker, over een paar uur zou ik bij Lisa in haar kamer zijn om vanalles te bespreken voor de bruiloft. Ik vroeg me alleen af of ik wel fit genoeg zou zijn, dus ik moest en zal nu proberen te slapen, al was ik bang dat het me niet zou lukken, omdat ik nog steeds afgeleid was van Harry en zijn... Achja, je snapt me wel.

------------------

Wooow, ik beloof jullie, volgend hoofdstuk.. Woesjj, jullie zullen geschokeerd zijn. :)

Vote

&

Comment

xxx

It's so fucking cliché ~ Part 3 ~ 1D ~ 5SOS ~ FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu