O Gün

24 0 0
                                    

O sabah hayatımın tamamen değişeceğini bilmeyerek yeni bir güne uyandım..

Nereden bilebilirdim ki o adamın hayatımı alt üst edeceğini bilemezdim tabi ki. Yine her gün olduğu gibi sabah kalkıp işe gittim. Öğle saatlerine kadar herşey rutin devam ediyordu ki Karadul (ona hitap etme şeklim :)) beni yanına çağırdı küçük kızının fotoğraflarını göstermek için;
"baksana burda ne kadar küçük tombiş çok tatlı değil mi?"
-hıhı çok tatlıymış evet.
-Bu yanında ki çocuk kim böyle ?
"Eski eşimin tanıdığı çok yakışıklı değil mi?
-Ya evet öyleymiş adını soyadını versene internetten bakayım biraz :)
"O sana bakmaz!"
- Sen öyle san neden bana bakmıyormuş öyle bir bakar ki anlamazsın. İddiaya girelim mi ? O bana bakacak benimle oturup kahve içecek bende sana bunu ispatlayacağım.
"Al adı soyadı xxxx xxxx , hadi bakalım göreceğiz"

Ve boommm. İşte herşey tam bu konuşmadan sonra başladı. İnstagram Facebook hepsini alt üst edip çocuğun fotoğraflarına baktım, neler yapar, neleri sever, nerelere gider hepsini öğrenmek için baya bir gezindim..
İşte bingo !! Benim gibi oda motorsiklet seviyor çok belli. Hımm bakalım Facebook kapak resmimizi motorsikletle çekildiğim bir resim ile değiştirelim. İşte oldu. Şimdi de takip isteği atalım ama arkadaşlık isteği göndermeyelim çok istekli gibi olmasın.
Bakalım fark edecek mi beni. Geriye sadece beklemek kaldı. Hadi bakalım el mi yaman bey mi yaman.

~~~1 SAAT SONRA~~~

Mesengerdan o beklediğim ses geldi. Aldığım mesaj ondandı. Hiç beklemeden açtığım o mesajda şunlar yazıyordu.
"Sonunda motorsiklet seven bir kız arkadaşım oldu :)"

Ayrılık zamansız gelirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin