Av başlamıştı. Evrenler arası teşkilat üyeleri artık Jack'in peşindeydi. Jack ise Rosalind ile beraber yaklaşık 2-3 haftadır kaçıyordu. Artık birbirlerine bağlanmış iki insanlardı.
"Jack, dur! Yani artık durmalısın...durmalıyız. Hala neredeyse hiçbir şey bilmeden seninle oradan oraya koşturup duruyorum. Neler oluyor Jack, nereye kadar sürecek bu?"
"Rosalind, gerçekler her zaman can yakar. Bazen bilmemek en iyisidir."
"Jack, ben seni seviyorum. Hatta sana karşı hissettiklerim sevgiden de öte. İlk günden beri karşı koyamıyorum kendime. Bu his... Aşk."
"Hayır, Rosalind. Beni yanına geldiğime pişman etme. Aşk gibi güçlü bir bağ olamaz aramızda. Olmamalı."
"Jack ama neden. Hislerim karşılıksız mı yani?"
"Rosalind, gerçeği öğrenmek istiyor musun?"
"Evet Jack, istiyorum."
Jack tek bir hareketi ile zamanı durdu. Ve diğer bir hareket ile etraftaki tüm her şeyi sildi. Her yer bembeyaz ve boştu şimdi. Rosalind bu durum karşısında şaşırdı.
"Ben Robert. Bir deneyin ta kendisi. 128 başarısız olandan sonra gelen başaralı 129. deney. Evrenler arası geçişi sağlamam gerekti ve başardım ancak geçişi vakitsiz yaptığım için görmemem gereken şeyler gördüm ve bu bilgimi sınırsız kıldı. Ben yokluğun da varlığın da kendisi oldum. Bir enerji... Evrenler arası seyahat benim için çocuk oyuncağı oldu. Ancak esas soru şu Rosalind, sen kimsin? "
" Benim kim olduğumu gayet iyi biliyorsun Jack... Yani Robert"
"Elbette biliyorum peki sen biliyor musun? Beni sıfırdan yarattıklarında bir sorun oluşmuştu. Benden önceki denekler var olan insanlardan seçilmişti ancak ben bu deney için üretilmiştim. Ben üretildiğimde diğer evrenlerden benden bir tane daha yoktu ve bu dengesizliğe yol açtı. Ben ise herkesten gizlice kendimden bir tane daha yarattım. Evet, yaratma gücüm vardı ve evrende tek olmamdan kaynaklıydı. Uzun bir süre kendimden sinyal alamadım ta ki Dünya 142'den gelen sinyal kadar yani senin dünyandan. Birisi yırtıklar keşfetmiş ve geçiş yapmak için çalışmaya başlamıştı. O günden sonra seni izledim. Sen benim yarattığım alternatif Robert'tın ancak sen yaratılırken Y yerine X almıştın. İşte gerçek bu Rosalind. Biz biriz. Sen bensin ve ben de senim. Bu nedenle birlikteliğimiz sürdükçe ve aramızdaki bağ kuvvetlendikçe ikimizden birisi diğerini yok edecek. Dengesizliğin bile içinde bir denge var Rosalind. Bu yüzden beraber olmamız çok zor ancak bir yolunu bulacağız. Bunu beraber yapacağız. "
Rosalind ağzı açık bir şekilde dinledi tüm gerçekleri. Bir tepki vermek yerine ise kendini bıraktı ve bayıldı.
" Başaracağız Rosalind, çünkü aşkın boyutu yoktur. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boyutsuz Aşk
RomanceGerçeklikten uzaktı onların sevdası, hatta gerçekliğin alıkoyamayacağı kadar tutkuluydu. Boyutları aşacak olan bedenler değil aşkın gücüydü. YAŞAMAK VE ÖLMEK ARASINDA isimli şiir kitabıma da bakmanızı öneririm, şimdiden teşekkürler. Umarım hoşunuza...