Ξύπνησα από τον σπαστικό ήχο του ξυπνητηριού μου και αφού το έκλεισα ξανά έπεσα για ύπνο. Μετά από λίγα λεπτά όμως άκουσα την μαμά μου να μου φωνάζει να σηκωθώ και μετά από πολύ προσπάθεια τα κατάφερα, γιατί αλλιώς θα έχανα τον αγιασμό του σχολείου μου.
Ξέχασα να σας συστηθώ! Είμαι η Μυρτώ, είμαι 16 ετών και θα πάω Δευτέρα Λυκείου. Είμαι ψηλή γύρω στο 1.65 και είμαι αδύνατη. Μου αρέσει πολύ το μπαλέτο και ασχολούμαι με αυτό από όταν ήμουν 4 ετών. Έχω 2 κολλητές την Μαρία και την Σταυρούλα και έναν κολλητό τον Γιάννη. Αυτά μέχρι στιγμής θα με γνωρίσετε καλύτερα στην πορεία!
Αφού σηκώθηκα με τα χίλια ζόρια πήγα στο μπάνιο του δωματίου μου, έκανα τα απαραίτητα και έπειτα άνοιξα την ντουλάπα μου για να δω τι θα φορέσω.
Αφού κατέληξα σε ένα άσπρο τζιν και μια γκρι μπλούζα Nike, έβαλα τα stan Smith μου και πήρα το αγαπημένο μου backpack, έβαλα μέσα κλειδιά, χρήματα, ακουστικά και κινητό και κατέβηκα στη κουζίνα.
Εκεί ήταν οι γονείς μου με τον αδερφό μου και συζητούσαν κάτι.
Εγώ - Καλημερααα!
Μαμά - Καλημέρα!
Μπαμπάς - Καλημέρα κορίτσι μου!
Νίκος - Καλημέρα μικρή!
Συζητήσαμε λίγο για διάφορα θέματα και αφού φάγαμε το πρωινό μας φύγαμε όλοι μαζί από το σπίτι για να πάμε σχολείο και οι γονείς μας να πάνε στις δουλειές τους. Η μαμά μου δουλεύει σε μια εταιρία με καλλυντικά και ο μπαμπάς μου είναι δικηγόρος και λείπει αρκετές ώρες από το σπίτι.
Αφού φτάσαμε στο σχολείο, έδωσα στον αδερφό μου ένα φιλί στο μάγουλο και πήγε ο καθένας στην παρέα του.
Εγώ - Καλημέρα σε όλους!
Όλοι - Καλημεραα!
Συζητήσαμε λίγο με τα παιδιά και σκεφτόμασταν τι θα κάνουμε το βράδυ, αφού σήμερα είναι Παρασκευή και αύριο δεν έχουμε σχολείο.
Εγώ - Τι λέτε μόλις τελειώσει ο αγιασμός να πάμε για καφέ και το βράδυ να έρθετε σπίτι μου για ταινια;
Σταυρούλα - Εγώ είμαι μέσα.
Μαρία - Κι εγώ.
Γιάννης - Κι εγώ, αλλά θα διαλέξω εγώ ταινία σήμερα γιατί είναι δική μου σειρά.
Συμφωνήσαμε όλες και αφού χτύπησε το κουδούνι μαζευτήκαμε όλοι και άρχισε ο αγιασμός.
YOU ARE READING
~Ο κολλητός του αδερφού μου~
FantasyΜυρτώ: Μια 16χρονη κοπέλα, πολύ καλή μαθήτρια και μόλις ξεκίνησε την Β' Λυκείου. Έχει έναν αδερφό τον Νίκο που είναι 1 χρόνο μεγαλύτερος της, 2 κολλητές την Σταυρούλα και την Μαρία και έναν κολλητό τον Γιάννη. Κωνσταντίνος: Ενα απο τα badboy του σχο...