Κεφάλαιο 21

3K 104 14
                                    

Μόλις τελείωσα με την κουζίνα πήγα στο σαλόνι να καθήσω λίγο.

Νίκος - Τι λέτε να δούμε μια ταινία;

Κωνσταντίνος - Ναι, να δούμε!

Εγώ - Γιατί όχι;

Βάλαμε μια ταινία περιπέτειας που δεν θυμάμαι πως την λένε και καθίσαμε να την δούμε.

[...]

Η ταινία έχει τελειώσει και ο Νίκος έχει φύγει από το σπίτι. Είμαστε με τον Κωνσταντίνο στο δωμάτιο μου και καθόμαστε στο κρεβάτι μου αγκαλιά.

Κωνσταντίνος - Μωρό μου πάμε μια βόλτα;

Εγώ - Ναι, δεν έχουμε κάτι καλύτερο να κάνουμε.

Σηκωθήκαμε, ετοιμαστήκαμε, πήρα κλειδιά, λεφτά και κινητό και φύγαμε. Κάναμε βόλτες στην παραλία, στο πάρκο που έχει κοντά το σπιτι μου και καθίσαμε σε μια καφετέρια.

Αρχίσαμε να συζητάμε διαφορά και τον ρώτησα κάτι που σκεφτόμουν πολύ από τότε που το ανέφερε.

Εγώ - Τι θα κάνεις τελικά με την πρόταση για την Αμερική;

Κωνσταντίνος - Δεν έχω σκεφτεί ακόμα τι θα κάνω. Είναι μια πολύ δύσκολη απόφαση.

Εγώ - Είναι για το μέλλον σου όμως. Τέλος πάντων. Ας αλλάξουμε συζήτηση καλύτερα. Σκέψου το και όταν αποφασίσεις θέλω να μου πεις.

Κωνσταντίνος - Ναι, ας αλλάξουμε. Θα σου πω όταν αποφασίσω...

Αλλάξαμε συζήτηση μετά από αυτό και η ώρα πέρασε αρκετά γρήγορα. Πριν νυχτώσει κάναμε άλλη μια βόλτα και βρήκαμε έναν τοίχο με κάτι φτερά. Αποφασίσαμε να βγάλουμε μερικές φωτογραφίες σε αυτόν.

Όταν πήγα σπίτι αποφάσισα να ανεβάσω μια.

_myrto_g_

_myrto_g_

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

♡ 3.853 💬1.698
_myrto_g_ #myboyfriendisbetterthanyours
I love you bby❤
Konstantinos_d I love you too sweetie❤
_stauroula_ Γλυκούλια🥰 Μου λείπετε πολύ όλοι σας ❤
nick_g Να μου την προσέχεις ρε🥰

~Ο κολλητός του αδερφού μου~Where stories live. Discover now