Φώναξα τον Νίκο και πήγαμε μαζί στο δωμάτιο μου. Έκατσα δίπλα από τον Κωνσταντίνο και ο Νίκος έκατσε στην καρέκλα του γραφείου μου.
Κωνσταντίνος - Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε γι'αυτό που θα σας πω. Ξέρετε και οι δυο ότι παίζω πολλά χρόνια kick boxing και ότι συμμετέχω σε αγώνες. Αυτό που ήθελα να σας πω είναι ότι μου δόθηκε η ευκαιρία να παίξω σε έναν αγώνα στην Αμερική. Δεν τους έχω απαντήσει ακόμα αν πάω ή όχι.
Εγώ - Φυσικά και να πας αγάπη μου. Μην χάσεις αυτή την ευκαιρία. Μπορεί να κριθεί το μέλλον σου από αυτό τον αγώνα.
Κωνσταντίνος - Γι'αυτό δεν έχω απαντήσει ακόμα. Αν μου πουν ότι ήμουν καλός θα πρέπει να μετακομίσω στην Αμερική για να κάνω προπονήσεις.
Εγώ - Και γι'αυτό το σκέφτεσαι;
Κωνσταντίνος - Γιατί αν πάω θα σε χάσω. Θα σας χάσω όλους. Τι θα κάνω εγώ εκεί μόνος μου χωρίς να έχω κανέναν. Με ποιον θα μιλάω; Με ποιον θα κάνω παρέα; Δεν θα έχω καθόλου ελεύθερο χρόνο να κάνω τίποτα. Θα κάνω μόνο προπονήσεις για να συμμετέχω σε αγώνες.
Νίκος - Μην τα σκέφτεσαι αυτά ρε μαλάκα. Θα ερχόμαστε να σε βλέπουμε και θα μιλάμε όσο μπορούμε.
Εγώ - Σκέψου το. Μην αφήσεις αυτή την ευκαιρία να πάει χαμένη γιατί θα το μετανιώσεις. Μη σκέφτεσαι εμένα. Σκέψου το μέλλον σου.
Κωνσταντίνος - Δεν μπορώ να μην σε σκέφτομαι ρε αγάπη μου. Θα σκεφτώ τι θα κάνω. Έχω περιθώριο 1 μήνα.
Μετά από πολύ κουβέντα για να πείσουμε τον Κωνσταντίνος να πάει σε αυτόν τον αγώνα έφυγε και μας άφησε μόνους μας. Πρέπει να πάει γιατί εξαρτάται το μέλλον του από αυτό. Εννοείται πως δεν θέλω να τον χάσω αλλά αν αυτό είναι το καλύτερο για την μελλοντική του ζωή τότε θα πρέπει να αποχωρίσω.
Την επόμενη μέρα ξύπνησα και αφού μπήκα στο μπάνιο για να κάνω τα απαραίτητα, διάλεξα τα ρούχα που θα βάλω. Σήμερα έχουμε γυμναστική όποτε πρέπει να φορέσω αθλητικά ρούχα.
Έβαλα μια μπορντό φόρμα Adidas και ένα μπορντό φούτερ. Για παπούτσια έβαλα τα μαύρα Van's μου.
DU LIEST GERADE
~Ο κολλητός του αδερφού μου~
FantasyΜυρτώ: Μια 16χρονη κοπέλα, πολύ καλή μαθήτρια και μόλις ξεκίνησε την Β' Λυκείου. Έχει έναν αδερφό τον Νίκο που είναι 1 χρόνο μεγαλύτερος της, 2 κολλητές την Σταυρούλα και την Μαρία και έναν κολλητό τον Γιάννη. Κωνσταντίνος: Ενα απο τα badboy του σχο...