Μόλις τελείωσε ο αγιασμός ο αδερφός μου μου έκανε νόημα να πάω σε αυτόν για να μου πει κάτι.
Εγώ - Τι με θέλεις;
Νίκος - Ήθελα να σου πω πως ο Κωνσταντίνος θα μείνει σπίτι μας σήμερα το βράδυ. Σε πειράζει;
Εγώ - Ξέρεις ότι δεν συμπαθώ τον φίλο σου και θα τσακωνόμαστε πάλι. Αλλά είναι κολλητός σου και δεν μπορώ να κάνω κάτι...
Νίκος - Ωραία!
Εγώ - Είπα στα παιδιά να έρθουν το βράδυ για ταινία, θα κάτσετε μαζί μας;
Νίκος - Αν δεν έχετε πρόβλημα...
Εγώ - Εντάξει. Πάω τώρα Γιατί με περιμένουν τα παιδιά. Δεν θα αργήσω να έρθω σπίτι.
Νίκος - Εντάξει μικρή να προσέχεις!
Μου είπε, με έκανε μια αγκαλιά και έφυγα.
Φτάσαμε με τα παιδιά στο στέκι μας και καθίσαμε στο τραπέζι μας. Αφού παραγγείλαμε, συζητήσαμε για διάφορα πράγματα.
Εγώ - Ξέχασα να σας πω. Σήμερα το βράδυ θα είναι μαζί μας ο αδερφός μου με τον Κωνσταντίνο.
Γιάννης - Εντάξει δεν έχουμε πρόβλημα αλλά να μην τσακωνεστε πάλι.
Εγώ - Θα προσπαθήσω...
Είπα και γέλασαν όλοι.
Αφού η ώρα πήγε 1:30 αποφασίσαμε να φύγουμε. Πληρώσαμε και ξεκινήσαμε ο καθένας για το σπίτι του.
Αφού έφτασα σπίτι, χαιρέτησα τον Νίκο και πήγα στην κουζίνα να φάω κάτι και μετά ανέβηκα στο δωμάτιο μου, άρχισα να το συμμαζεύω, γιατί ήταν χάλια, ακούγοντας την αγαπημένη μου μουσική.
Μετά από αρκετή ώρα το δωμάτιό μου φαινόταν κάπως έτσι.
Αφού τελείωσα πήγα στο μπάνιο και γέμισα την μπανιέρα με νερό. Έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα μέσα. Έκατσα εκεί για κανένα μισάωρο και μετά βγήκα. Έβαλα κάτι πρόχειρα ρούχα και κατέβηκα στο σαλόνι να δω λίγη τηλεόραση. Η ώρα ήταν 5:30 και είχα πει στα παιδιά να έρθουν κατά τις 7:30.
Όταν πήγε 7:00 άκουσα το κουδούνι και πήγα να δω ποιος είναι. Μόλις άνοιξα την πόρτα είδα τον Κωνσταντίνο με μια τσάντα στην πλάτη του.Χωρίς να του μιλήσω πήγα πάλι στο σαλόνι και έπιασα το κινητό μου.
Κωνσταντίνος - Γιατί δεν μου μιλάς;
Εγώ - Γιατί αν σου μιλήσω θα τσακωθουμε πάλι.
Κωνσταντίνος - Δεν τσακωνόμαστε χωρίς λόγο, συνήθως κάτι μου κάνεις.
Εγώ - Όχι εσύ μου κάνεις κάτι και τσακωνόμαστε.
Εκείνη την ώρα κατέβηκε ο Νίκος από το δωμάτιο του και μας είπε.
Νίκος- Γιατί τσακωνεστε πάλι;
Εγώ/Νίκος - Αυτός/ Αυτή φταίει.
Είπαμε ταυτόχρονα και κοιταχτήκαμε.
Νίκος - Κωνσταντίνε έλα πάνω και κατεβαίνουμε μετά που θα έρθουν οι υπόλοιποι.
Είπε ο Νίκος ανεβαίνοντας προς τα πάνω και αφού ο Κωνσταντίνος με κοίταξε για τελευταία φορά με δολοφονικό βλέμμα τον ακολούθησε.
Μετά από λίγο ήρθαν και τα παιδιά, φώναξα τα αγόρια και διάλεξαν μια ταινία μαζί με τον Γιάννη, ενώ εγώ πήγα στην κουζίνα και έβαλα σε ένα μπολ ποπ κορν και πήρα και μερικές κόκα κόλες.
Τα αγόρια είχαν διαλέξει να δούμε θρίλερ και μόλις το ακούσαμε αρχίσαμε με τα κορίτσια να παραπονιόμαστε και πέσαμε η μια πάνω στην άλλη γιατί φοβόμασταν.
Όταν η ταινία τελείωσε, ο Νίκος με τον Κωνσταντίνο πήγαν πάνω και τα παιδιά έφυγαν. Εγώ συμμάζεψα λίγο το σαλόνι και μετά ανέβηκα στο δωμάτιο μου, άλλαξα ρούχα, έπλυνα τα δόντια μου και έπεσα για ύπνο.
YOU ARE READING
~Ο κολλητός του αδερφού μου~
FantasyΜυρτώ: Μια 16χρονη κοπέλα, πολύ καλή μαθήτρια και μόλις ξεκίνησε την Β' Λυκείου. Έχει έναν αδερφό τον Νίκο που είναι 1 χρόνο μεγαλύτερος της, 2 κολλητές την Σταυρούλα και την Μαρία και έναν κολλητό τον Γιάννη. Κωνσταντίνος: Ενα απο τα badboy του σχο...