Κεφάλαιο 15

3.6K 139 1
                                    

Κωνσταντίνος POV

Το επόμενο πρωί ξύπνησα και αφού ετοιμάστηκα ξεκίνησα για το σπίτι της Μυρτώς. Μου είχε στείλει μήνυμα ο Νίκος ότι θέλει να μιλήσουμε. Του είπα ότι κι εγώ θέλω να του πω κάτι όποτε είπαμε να συναντηθούμε εκεί.

Αφού έφτασα χτύπησα το κουδούνι και περίμενα να μου ανοίξουν. Μου άνοιξε η Μυρτώ και τα μάτια της ήταν κατακόκκινα.

Εγώ - Καλημέρα Μυρτώ.

Μυρτώ - Καλημέρα. Απάντησε ξερά και έκανε χώρο να περάσω.

Είναι πολύ όμορφη και ας είναι τα μάτια της κατακόκκινα.

Μπήκα στο σαλόνι και εκεί καθόταν ο Νίκος.

Εγώ - Καλημέρα!

Νίκος - Καλημέρα! Κάθησε. Μου είπε και κάθησα απέναντι του.

Εγώ - Θα ξεκινήσεις εσύ να μου λες αυτό που θέλεις ή εγώ;

Νίκος - Ξεκινά εσύ. Μου είπε και πήρα μια ανάσα για να πάρω θάρρος να ξεκινήσω να του λέω αυτά που θέλω.

Εγώ - Θα σου πω αλλά με αυτά που θα ακούσεις δεν θέλω να με αρχίσεις στις μπουνιές. Εδώ και λίγο καιρό  έχω καταλάβει ότι μου αρέσει η αδερφή σου. Και πολύ μάλιστα. Αλλά από τότε που το έχω καταλάβει την βλέπω συνέχεια στεναχωρημένη και φοβάμε μήπως φταίω εγώ. Θέλω να κάνω κίνηση σήμερα. Και πολύ το καθυστέρησα μη σου πω, αλλά ήθελα να πάρω την έγκριση σου πρώτα. Ξέρω είναι περίεργο να σου λέει ο κολλητός σου ότι θέλει την αδερφή σου αλλά προσπάθησε να με καταλάβεις. Είμαι πραγματικά ερωτευμένος μαζί της και σου υπόσχομαι ότι θα κάνω ότι μπορώ για να την κάνω χαρούμενη. Του είπα και περίμενα τι θα μου πει.

Νίκος - Τα συναισθήματα είναι αμοιβαία! Έμεινα να τον κοιτάζω.

Εγώ - Τι εννοείς?

Νίκος - Εννοώ ότι και η Μυρτώ είναι ερωτευμένη μαζί σου. Μου το είπε εχθές. Έκλαιγε όλο το βράδυ γι'αυτό είναι τα μάτια της έτσι. Στεναχωρήθηκε που σε ειδε με εκείνη στο μπαρ. Σε παρακαλώ προσπάθησε να μην την πληγώσεις. Αν το κάνεις θα γίνουμε από δυο χωριά χωριάτες.

Εγώ - Αλήθεια μου λες; Τον ρώτησα έκπληκτος.

Νίκος - Αλήθεια σου λέω. Και όσο για το φιλί πότε θα μου το έλεγες;

Εγώ - Μπορεί και να μην σου το έλεγα ποτέ. Δεν ήξερα πως θα αντιδράσεις.

Νίκος - Τέλος πάντων. Εγω έχω μια δουλειά. Πήγαινε να της μιλήσεις. Θα έχετε όλο το σπίτι δικό σας. Όταν γυρίσω θέλω να τα έχετε βρει.

Εγώ - Εντάξει πάω να της μιλήσω. Του είπα και ανέβηκα με φορά τις σκάλες για το δωμάτιο της.

Όταν έφτασα έξω από την πόρτα της, πήρα μια τεράστια ανάσα και της χτύπησα. Αφού είπε να μπω μπήκα μέσα.

Εγώ - Μυρτώ θέλω να μιλήσουμε.

Μυρτώ - Να που με τι;

Εγώ - Θέλω να σου πω κάτι. Θέλω να σου το πω αρκετό καιρό τώρα και τώρα που βρήκα το θάρρος ήρθα.

Μυρτώ - Ωραία κάτσε. Που είπε και μου έκανε χώρο στο κρεβάτι της.

Εγώ - Θα σου το πω μια κι έξω χωρίς πρόλογος και τέτοια. Είμαι ερωτευμένος μαζί σου. Ορίστε το είπα.

Μυρτώ - Σοβαρά τώρα; Μου κάνεις πλάκα! Είπε με ένα έκπληκτο ύφος.

Εγώ - Αλήθεια σου λέω. Είμαι ερωτευμένος μαζί σου εδώ και αρκετό καιρό. Το φιλί αυτό για μένα σήμαινε πολλά. Τότε που σε φίλησα ήθελα να το κάνω αρκετό καιρό αλλά μόνο τότε βρήκα την ευκαιρία. Συγγνώμη που σου είπα ότι για μένα δεν ήταν τίποτα απλά δεν ήξερα πως θα αντιδράσεις.

Μυρτώ - Και για εμένα σήμαινε πολλά αυτό το φιλί. Όταν μου είπες εκείνη την μερα στο σχολείο ότι δεν ήταν τίποτα για σένα, νόμιζα ότι ήμουν μια ξεπέτα όπως όλες η άλλες. Γι'αυτό από τότε απέναντι σου ήμουν κάπως. Γι'αυτό εχθές έκλαιγα. Γιατί σε είδα με εκείνη την πατσαβούρα και δεν ήξερα πως να αντιδράσω.

Μυρτώς POV

Μόλις μου είπε ότι είναι ερωτευμένος μαζί μου!

Αποκλείεται έτσι μου το λέει. Είμαι τόσο χαρούμενη!

Εγώ - Κι εγώ είμαι ερωτευμένη μαζί σου. Του είπα με ένα χαμόγελο και αυτός κατευθείαν με αγκάλιασε.

Νιώθω τόσο ασφαλείς στην αγκαλιά του. Δεν θέλω να φύγω ποτέ από εκεί. Θέλω να μυρίζω συνέχεια το άρωμα του.

Κωνσταντίνος - Πήγαινα με  όποια έβρισκα γιατί δεν μπορούσα να σε σκέφτομαι συνέχεια. Ήσουν συνέχεια μέσα στο μυαλό μου και δεν έλεγες να φύγεις. Όταν κατάλαβα ότι σε έχω ερωτευτεί έμπαινα συνέχεια στο προφίλ σου στο Instagram και έβλεπα τις φωτογραφίες σου. Από τότε δεν πήγα με καμία. Δεν μπορούσα. Ήσουν στο μυαλό μου και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα.

Είχα μείνει να τον κοιτάω. Πρώτη φορά μου μιλάει έτσι ο Κωνσταντίνος. Τόση ώρα με κοιτούσε στα μάτια και δεν έλεγα να ξεκολλήσω. Είναι τόσο όμορφος.😍

Κωνσταντίνος - Μυρτώ τι λες... Θέλεις να γίνεις η κοπέλα μου; Με ρώτησε και δεν ήξερα τι να του απαντήσω. Να δεχτώ ή όχι;

~Ο κολλητός του αδερφού μου~Where stories live. Discover now