Αφού είχε βραδιάσει παραγγείλαμε κάτι να φάμε και είδαμε μια ταινία. Σκέφτομαι να πω στον Κωνσταντίνο να κοιμηθούμε μαζί σήμερα. Δεν θα κάνουμε τίποτα απλά να κοιμηθούμε μόνο.
Δεν ξέρω πώς θα το πάρει βέβαια. Και δεν ξέρω επίσης πως θα αντιδράσει ο αδερφός μου. Τέλος πάντων όταν τελειώσει η ταινία θα του το πω.
Είχα χαθεί για αρκετή ώρα στις σκέψεις μου και δεν παρακολουθούσα την ταινία. Όταν τελείωσε ο Νίκος ανέβηκε στο δωμάτιο του για να βάλει το κινητό να φορτίσει. Βρήκα την ευκαιρία να ρωτήσω τον Κωνσταντίνο αυτό που ήθελα τόση ώρα.
Εγώ - Θα έρθεις σήμερα να κοιμηθούμε μαζί; Μονο να κοιμηθούμε. Του είπα και σχηματίστηκε ένα χαμόγελο στο πρόσωπο του.
Κωνσταντίνος - Ναι θα έρθω. Πάμε τώρα;
Εγώ - Ναι πάμε. Του είπα και σηκωθήκαμε να πάμε στο δωμάτιο μου.
Μπήκα στο μπάνιο να πλύνω τα δόντια μου και να βάλω τις πιτζάμες μου και στη συνέχεια μπήκε και ο Κωνσταντίνος για να πλύνει κι εκείνος τα δόντια του. Ωστόσο εγώ ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και τον περίμενα. Όταν βγήκε από το μπάνιο έβγαλε την μπλούζα του και ξάπλωσε.
Εγώ - Έτσι θα κοιμηθείς;
Κωνσταντίνος - Ναι, γιατί τι έχω;
Εγώ - Βάλε καμία μπλούζα θα κρυώσεις.
Κωνσταντίνος - Θα σε έχω στην αγκαλιά μου και δεν θα πάθω τίποτα. Μου είπε και εγώ χώθηκα αμέσως στην αγκαλιά του.
Εγώ - Καληνύχτα μεγάλε μου!
Κωνσταντίνος - Καληνύχτα μικρή μου! Μου είπε και κάπως έτσι μας πήρε ο ύπνος.
Το επόμενο πρωί ξύπνησα και δεν είδα τον Κωνσταντίνο δίπλα μου. Μάλλον θα είναι με τον Νίκο. Σηκώθηκα, μπήκα στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα και άλλαξα ρούχα. Έβαλα ένα μαύρο κολάν Adidas και ένα άσπρο φούτερ Adidas.
Κατέβηκα στον κάτω όροφο και μπήκα στην κουζίνα. Εκεί είδα τον Κωνσταντίνο με τον Νίκο να προσπαθούν να φτιάξουν πρωινό. Είχαν ετοιμάσει ήδη κρέπες και προσπαθούσαν να στήψουν πορτοκάλια για χυμό.Εγώ - Καλημέρα!
Νίκος - Καλημέρα!
Κωνσταντίνος - Καλημέρα μικρή μου! Μου είπε και με φίλησε πεταχτά.
Νίκος - Πω πω μέλια. Είπε και γελάσαμε.
Καθίσαμε να φάμε και αφού τελειώσαμε τα αγόρια πήγαν να παίξουν playstation και ξεκίνησα να μαζεύω την κουζίνα. Τα είχαν κάνει όλα χάλια! Αφού μάζεψα τα πιάτα και τα ποτήρια από το τραπέζι τα έπλυνα.
Στη συνέχεια καθάρισα τους πάγκους και το πάτωμα. Αφού δεν είχα τι άλλο να κάνω κατέβηκα στο υπόγειο του σπιτιού μας. Έχουμε ένα γυμναστήριο και είναι μια καλή ευκαιρία να γυμναστώ λίγο!
Ξεκίνησα να κάνω ζέσταμα και στη συνέχεια έκανα διαφορές ασκήσεις στους ιμάντες. Παράλληλα είχα βάλει μουσική στα airpods μου για να κάνω τη γυμναστική μου πιο ευχάριστα.
Αφού τελείωσα με τις ασκήσεις στους ιμάντες, ξεκίνησα να κάνω κοιλιακούς και διάφορες ασκήσεις με βαράκια. Όταν τελείωσα έκανα ασκήσεις αποθεραπείας και ανέβηκα πάνω.
Τα αγόρια μάλλον δεν είχαν καταλάβει ότι είχα κατέβει κάτω οπότε δεν με είδαν που ανέβηκα στο δωμάτιο μου. Έστρωσα το κρεβάτι μου και μπήκα να κάνω ένα μπάνιο. Έκατσα αρκετή ώρα μέσα και χαλάρωσα αρκετά.
Αφού τελείωσα πήγα στο δωμάτιο μου, έβαλα καθαρά εσώρουχα και ρούχα και έκατσα λίγο στο κινητό μου και μπήκα στο Instagram. Έχω αρκετό καιρό να ανεβάσω φωτογραφία είναι η αλήθεια. Θα ανεβάσω πιο απόγευμα!
Η ώρα είχε περάσει και κατέβηκα κάτω να φτιάξω μεσημεριανό. Θα κάνω ένα από τα αγαπημένα μου φαγητά. Κοτόπουλο με κάρυ και ρύζι.
Έκοψα το κοτόπουλο σε μικρά κομμάτια και το έβαλα να το ψήσω. Όταν ήταν έτοιμο του έβαλα κρέμα γάλακτος και του έριξα μια γενναία δόση κάρυ (μπαχαρικό). Όταν ήταν σχεδόν έτοιμο έβαλα να γίνετε το ρύζι.
Φώναξα τα αγόρια από το σαλόνι και καθίσαμε να φάμε. Συζητήσαμε για διάφορα πράγματα μέχρι που τελειώσαμε και ξεκίνησα να μαζεύω την κουζίνα για ακόμα μια φορά!
YOU ARE READING
~Ο κολλητός του αδερφού μου~
FantasyΜυρτώ: Μια 16χρονη κοπέλα, πολύ καλή μαθήτρια και μόλις ξεκίνησε την Β' Λυκείου. Έχει έναν αδερφό τον Νίκο που είναι 1 χρόνο μεγαλύτερος της, 2 κολλητές την Σταυρούλα και την Μαρία και έναν κολλητό τον Γιάννη. Κωνσταντίνος: Ενα απο τα badboy του σχο...