Κεφάλαιο 12

3.8K 131 8
                                    

Κωνσταντίνος POV

Σήμερα έρχεται ο Γιώργος. Έχω να τον δω σχεδόν 2 χρόνια. Η αλήθεια είναι ότι μου έχει λείψει. Μου έλειψαν οι βλακείες που κάναμε όλοι μαζί.

Με τον Νίκο κάναμε κοπάνα τις τελευταίες 2 ώρες για να πάμε να τον πάρουμε από το αεροδρόμιο. Μόλις φτάσαμε μας περιμενε έξω και φύγαμε κατευθείαν για το σπίτι του Νίκου.

Μόλις φτάσαμε καθίσαμε στο σαλόνι και μας είπε πως περνάει εκεί και αν έχει βρει καλύτερος κολλητούς από εμάς. Φυσικά και δεν βρήκε!

Μετά από λίγα λεπτά αφότου φτάσαμε η πόρτα έκλεισε. Είχε έρθει η Μυρτώ. Δεν φαινόταν πολύ καλά και προσπαθούσε να μην το δείξει. Κάτι την απασχολεί. Μακάρι να μην ευθύνομαι εγώ ξανά.

Ο Γιώργος σηκώθηκε να την χαιρετήσει. Την αγκάλιασε και η αλήθεια είναι ότι ζήλεψα αρκετά. Γιατί να μην ήμουν εγώ στη θέση του, σκέφτηκα. Μετά από λίγο η Μυρτώ ανέβηκε πάνω γιατί ήταν κουρασμένη.

Εγώ δεν έκατσα πολύ γιατί έπρεπε να φύγω. Ο Γιώργος μας είπε επίσης ότι τώρα που ήρθε θα ψάξει για διαμέρισμα γιατί σκοπεύει να γυρίσει Ελλάδα. Χάρηκα πολύ είναι η αλήθεια. Η παρέα μας θα γίνει όπως πριν!

Μυρτώς POV

1 μήνας μετά

Έχει περάσει ένας μήνας από την μέρα που ο Γιώργος ήρθε από Αμερική για να βρει σπίτι. Έχουμε Οκτώβρη πλέον και το κρύο έχει έρθει για τα καλά.

Σήμερα είναι Σάββατο και θα βγούμε με τα παιδία. Θα έρθει και ο Νίκος με τον Κωνσταντίνο και τον Γιώργο μαζί μας. Είναι πρωί ακόμα και τώρα ετοιμάζομαι να πάω από το γραφείο του μπαμπά μου.

Μου είπε ότι θέλει να τον βοήθησε σε κάτι, οπότε ξύπνησα νωρίς. Έβαλα ένα μπλε τζιν με σκισίματα, ένα ροζ πουλόβερ και τα stan Smith μου.

 Έβαλα ένα μπλε τζιν με σκισίματα, ένα ροζ πουλόβερ και τα stan Smith μου

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Βάφτηκα ελάχιστα, πήρα κλειδιά, λεφτά και κινητό και έφυγα από το σπίτι. Μόλις μπήκα στο γραφείο του μπαμπά μου, χαιρέτησα την γραμματέα του και χτύπησα την πόρτα του γραφείο του.

Μόλις άκουσα το χαρακτηριστικό περάστε άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα.

Εγώ - Καλημέρα μπαμπά μου.

Μπαμπάς - Καλημέρα κορίτσι μου.

Μου έδωσε αυτά που ήθελε να κάνω και πήγα στο δίπλα γραφείο και έκατσα.

[...]

Η ώρα έχει περάσει και εγώ τώρα κατευθύνομαι προς το σπίτι μου. Αυτόν τον ένα μήνα δεν έγινε κάτι το ιδιαίτερο. Ο Γιώργος βρήκε πολύ γρήγορα σπίτι και πήγα στην Αμερική να πάρει μερικά πράματα και τώρα μένει στο σπίτι του εδώ.

Με τον Κωνσταντίνο... Ξανά ήρθαμε κοντά άλλη μια φορά. Πήγε κάτι να γίνει αλλά χτύπησε το κουδούνι του σπιτιού μου και απομακρυνθήκαμε. Μιλάμε γενικά και έχουμε σταματήσει να τσακωνόμαστε. Νιώθω αρκετά αμήχανα όταν είμαι κοντά του αλλά προσπαθώ να μην το δείχνω.

Αφού έφτασα σπίτι μπήκα μέσα και έκατσα να φάω αμέσως. Η μαμά μου είχε γυρίσει αρκετά νωρίς από την δουλειά όποτε είχε μαγειρέψει.

Αφού έφαγα πήγα στο δωμάτιο μου και μόλις μπήκα μέσα αντίκρισα κάτι πάνω στο γραφείο μου που με έκανα να ουρλιάξω!

Αφού έφαγα πήγα στο δωμάτιο μου και μόλις μπήκα μέσα αντίκρισα κάτι πάνω στο γραφείο μου που με έκανα να ουρλιάξω!

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Η μαμά μου μπήκε σαν σίφουνας μέσα στο δωμάτιο.

Μαμά - Τι έπαθες παιδί μου; Είπε τρομαγμένη.

Εγώ - Μαμά ευχαριστώ ευχαριστώ! Της είπα και έπεσα στην αγκαλιά της.

Μαμά - Ξέρω πόσο πολύ τα ήθελες γι'αυτό σήμερα που δεν είχαμε πολύ δουλειά, τα βρήκα και σου τα έφερα. Είπε και αφού τις έσκασα ένα τεράστιο χαμόγελο έφυγε από δωμάτιο μου.

Η μαμά μου ξέρει τι μανία έχω με τα καλλυντικά. Μου αρέσουν πάρα πολύ γι'αυτό έχω και αρκετά. Οπότε μπορεί, μου φέρνει αρκετά και κάποιες φορές πηγαίνω κι εγώ και τα διαλέγω.

Της δίνουν να πάρει ότι θέλει γιατί είναι υποδιευθύντρια.

Αφού έβαλα μερικά κραγιόν στο χέρι μου για να τα δοκιμάσω, η ώρα είχε περάσει και μπήκα αμέσως για μπάνιο.

Έκατσα μέσα γύρω στη μία ώρα και έπειτα βγήκα. Έβαλα καθαρά εσώρουχα, άπλωσα λίγη κρέμα στο σώμα μου με άρωμα βανίλιας και έβαλα κάτι πρόχειρα ρούχα.

Είχαμε κανονίσει με τα παιδιά να βρεθούμε στις 9:30 έξω από το μπαρ που θα πηγαίναμε. Εγώ θα πήγαινα με τον Νίκο με το αμάξι και θα πηγαίναμε να πάρουμε και τον Γιώργο με τον Κωνσταντίνο.

Αυτό το βράδυ προβλέπεται να είναι μεγάλο...

~Ο κολλητός του αδερφού μου~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang