sevgili mi ??

4.1K 149 112
                                    

Marinette ve adrien ertesi gün okul çıkışı dersler ile ilgili konuşarak okuldan çıkıyorlardı  o sırada da manon'nun annesi Nadia  şamak ( yanlış olabilir!) O okulun önünde adrien ile röportaj yapacaktı. Adrien ile marinette i aynı anda okuldan çıktığını görünce kameralar ile direk oraya koştu adrien ve marinette ne olduğunu anlayamdan onlara sorular sormaya başlamışlardı. Marinette ne olduğunu anlayamadan adrien'nin kolunu girerek Adrien arkasına saklandı.
~
~MARİNETTE~
Biz adrien ile dersler hakkında konuşarak okuldan çıkıyorduk ha bu arada artık Adrien'a aşık değildim onu yavaş yavaş unutmaya çalışıyordum ve sonunda başardım artık ondan tiksiniyordum. 16 yaşımdayım ve şuan da etrafımızda magazinciler var ve sürekli bize sorular sorup, fotoğraflarımızı çekiyorlardı. Nadia'nin sorusu ile dona kaldım " evet Adrien agreste sevgilinizi bizden saklamanıza gerek yok herşeyi biliyoruz sevgilinizin adını bizler söyler misiniz" diyerek iki dakikada Adrien ile Beni sevgili yapmıştı inanamıyorum!

~ Adrien~
Nadia sürekli  sevgili sevgili sevgili deyip duruyor ve bu benim çok sinirimi bozuyordu ama öteki yandan ise hoşuma da gidiyordu Marinette ile sevgili olmak ama o sadece arkadaşımdı sonunda söz bana düşünce ağzımı açıp kelimeler ağzımda boşalıp gitti " Ee evet biz sevgiliyiz ve bu Marinette Dupain Cheng bu kadar yeterli izninizle" diyerek  marinette'in elinide tutup arabama bindirdim ve bizim eve gitmeye başladık.

👶👶👶

İlk kitabım olduğu için biraz kötü olmuş olabilir kaç gündür aklımdaydı ve kitap yazanların da kitaplarını seviyorum cidden öyle devam etisinler, edin 😊😊

bebeğim 👶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin