düğün günü

1.4K 85 9
                                    

~ Marinette ~
Bay Gabriel agreste'in düğünü bugündü ve Adrien şimdi bana elbise seçiyordu " bu olsun mu ?" Dedi bende " biraz daha sade bir elbise olsa " dedim o da başka elbise seçmeye başladı aslında Adrien çok iyi biri onu çok seviyorum bebek işini de halletmiştik ama ben bebek konusunda pekde emin değilim ama olsun yinede oldu işte. Adrien elbiseyi seçtiğinde çok güzel bir elbise seçmisti ve onu almıştık. Eve gittiğimizde saat 5'ti ve düğünün başlamasına daha 1 saat vardı ve ben kuaföre gitmiştim Adrien'da eve gitmişti.
~ Adrien ~
Eve geldiğimde biraz uyuduktan sonra üzerimi giyinip Marinette'i kuaförden almaya gittim oradan da düğün salonuna gittik. Kapıda hep magazinciler vardı bende Marinette'in elini tuttum ve düğün salonuna doğru yürümeye başladık ama magazinciler bize yol vermedi bazıları bebek hakkında haber yapıyor bazıları ise bizim hakkımızda bizde bu soruları cevaplamadan gittik.
Babam ile Nathalie evlendiler artık. Müzik çalmaya başladığında Marinette'i dansa davet ettim dans ederken kendi aramızda fısıltı ile konuşuyorduk. " Marinette Bebek işini daha hızlı yapsak mı acaba hıh" diye sordum çünkü canım istiyordu  o da " ama daha dün yapmadık mı hem ya bebek varsa şuanda karnımda ve o düşerse" dedi bende " olmaz hem sadece 4 saatlik bir " sözümü Marinette'in eli kesti " susana be herkes duyacak " dedi ve bende elini tutup elinin içini öptüm müzik bittikten sonra yerimize oturduk ve düğünün bitmesini bekledik.
~ Marinette ~
Düğün bittikten sonra Adrien hemen eve sürmeye başladı nedir bu kadar acelesi eve geldiğimizde elimden tutarak direk onun odasına cikardi ve beni yatağa yatırdı kendiside üzerime yattı ben hemen bunu önleyerek " hadi yapmayalım film mı izlesek " dedim ama beni dinleyen kim onu itmeye calistim olmadı bende kendimi ona teslim ettim.
👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶

bebeğim 👶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin