öğrendiler

1.7K 102 60
                                    

~ Marinette~
Adrien'a baktığımda gözlerimin içine bakıyordu. Hayır, hayır gözlerimin içine bakamassın ben o gözleri unutalı kaç ay sürdü yeniden olamaz. Öpüşümüz bittikten sonra yani o beni öpmeyi bırakınca Adrien'a " artık eve gidebilir miyiz?" Dedikten sonra yola koyulduk
Eve geldikten sonra kapıda Adrien'la vedalaştıktan sonra eve girdim. Babam pastanede olduğu için annemde evdeydi koltuğa oturmuş televizyonda olan magazina odaklanmıştı bu adrien ile benim haberimizdi. Annem geldiğimi anladığında bana doğru baktı ve " olanlar doğrumu?" Dedi bende ağzım açık bir şekilde 'evet' anlamında başımı salladım o da ayağa kalkarak " zaten ben kızımın böyle yapmayacağını biliyordum" dedi ve " ben aşağı iniyorum ha bu arada sargını çıkartmışlar" dedi elini yanağıma koyarak. Bende hemen odama çıkıp duş'a girdim.
~ Adrien~
Eve geldiğimde Nathalie karşımda beklemiyordum. Daha fazla birbirimize bakmayı kesip Nathalie konuşmaya başladı " bay Gabriel sizi odasında bekliyor" dedi ve beni babamın odasına yönlendirdi. Odaya girdiğimde babam gayet sakin bir şekilde benden bir açıklama bekliyormuş gibi elini bana doğru gösterdi bende ne var anlamında başımı salladım " o kız, tanıyor muyum?" Dedi bende " evet,hatta bu yılın ki şapka modelini o yapmıştı, hatırladın mı?" Dedim o da elini çenesine koyarak başını salladı " peki ya Bebek konusu?" Dedi bende " ehh, pek o konular olunmuş değil" dedim babamda " peki, peki" demek ile yetindi "izninle ben odama çıkıyorum " dedim ve çıktım.
~ Marinette~
Duştan çıktıktan sonra telefonum çalmaya başladı ekranda yazan isme baktığımda adrien'di açınca " yanda ki parktayım hemen gelmen lazım " dedi bende " ne acelen var bu kadar " dedim Adrien'da " başımız çok kötü belada" dedi ve " hemene geliyorum" dedim üzerimi giyindindikten sonra parka gittim.
~park'ta~
Geldiğimde sadece çocuk sesleri ve onları uyaran ebeveyn sesleri geliyordu. Adrien'ı görünce ona doğru yürümeye başladım beni görünce oturduğu banktan kalktı ve o da bana doğru yürümeye başladı. Karşılaştığımızda mehabalaşıp asıl konuya gelmiştik "  evet beni neden buraya çağırdın" dedim soğuk bir ses tonu ile o da dedi ki " babam öğrendi herşeyi biliyor" bende " benimkilerde aynı öyle şimdi napicaz" dedim o da bana bakarak " yapacak bir şey yok herkes peşimizde bebeği yapmamız gerekiyor." Dedi ve bende şok içerisinde ona baktım " başka bir şey yok mu yapılacak" dedim oda başını olumsuz anlamda salladı ve parkın içinde ki çocukları seyretmeye başladım.
👶👶👶

bebeğim 👶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin