~ Marinette ~
Sabah uyandığımda her yerim tutulmuştu ve yanımda da Lucas yoktu aşağıdan enfes kokular geliyordu sonra bende ayaklarıma tavşanlı panduflarımı giyip aşağı indim ve mutfağa gittim sonra gördüğüm manzara ile donup kaldım sandalyenin üzerinde Lucas yanında Adrien yemek yapıyorlardı sonra beni gördüklerinde hemen yemekleri saklamaya çalıştılar bende yanlarına gidip " hey siz ikiniz burada ne yapıyorsunuz ?" Dedim onlarda " h-hiç bir şey yapmıyoruz" dediler sonra bende " Adrien senin dinlenme gerekmiyor mu?" Diye sordum o da " ah evet tabiki ama oğlumu burada tek başına bırakamam" dedi bende " merak etme ben varım" dedim ve sonra Lucas " hayır anneciğim babam dayet iyi" dedi sonra ekledi " hem sen git masada bekle bizde hemen geleceğiz" dedi sonra bende masaya gitmeye başladım masaya oturduğumda onları beklemeye başladım.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra Lucas ile birlikte masayı toplamaya başladık sonra da Adrien'la birlikte vakit geçirdik hep birlikte.
~ Adrien ~
Marinette'le vakit geçirmeyeli çok zaman olmuştu ve ben onunla vakit geçirmeyi özlemiştim aslında onun her şeyini özlemiştim ona bakmaktan Lucas ile oynamayı unutmuştum sonra baba demesi ile kendime gelmiştim ve oyunumuza devam etmiştim Marinette sesi ile durmuştuk " oğlum babanı çok yorma o hasta tamam mı bebeğim" dedi sonra Lucas'da karşı çıktı " hayır anne babam dayet iyi eder iyi olmadaydi benimle oyun oynamazdı" dedi sonra Marinette'de " ah pekâlâ" dedi yorgun bir şekilde ve Lucas ile birlikte oyunumuza devam ettik.
Akşam olmuştu ve akşam yemeği için bu sefer biz Lucas ile birlikte masada bekliyorduk yemekler gelmeyince de Lucas'la çatal bıçak ve yüksek sesle vurmaya başladık " BİZ ACIKTIK BİZİE YEMEK YOK MU?" Bu sözü bir kaç kere tekrarladıktan sonra içeriden Marinette geldi ve bize gülümseyerek " geldim geldim aaaa ne aç bir şeysiniz siz ya" dedi bizde ona masum şekilde bakıp " bu yavrucaklar aç mı kalsın?" Dedik o da " tamam tamam tabaklarınızı uzatın bakayım" dedi ve bizde uzaktıktan sonra yemeklerimizi yemeğe başladık.
Ben Lucas'ı uyuturken Marinette'de mutfak topluyordu. Lucas'ı uyuttuktan sonra aşağı inip Marinette ile konuşmak istiyordum mutfağa gittiğimde şarkı söyleyerek kahve yapıyordu arkasından sinsice yaklaşınca korkup zıpladı ve önüne döndü " korkuttuğum için üzgünüm" dedim o da " sorun değil ben dalmışım" dedi sonra o da bana kahve içip içmeyeceğimi sordu bende bunu iyi bir fırsat olarak gördüm ve kabul ettim.
~ Marinette ~
Adrien arkamdan sinsice yaklaşınca korktum sonra kahve içip içmeyeceğini sordum o da evet dedi bende onada kahve yapmaya başladım
Bahçede hamağa oturmuş kahvemizi yudumluyorduk sonra o bana dönerek konuşmaya başladı " Marinette" dedi ilk başta sonra devam etti " seni seni çok özledim yani neden bana 2. Bir şans vermiyorsun?" Dedi bende donup kaldım ne diyeceğimi bilemedim ve sonra " neden şimdi gelip benden özür diliyorsun?" Dedim o da " herkes hata yapabilir" dedi bende" ama sen kabul edilemez bir hata yaptın " dedim sonra o da " ne yaptım Marinette ne ne ?" Dedi sesini birazcık yükselterek bende sesimi yükselttim ve " daha ne yapabilirsin oğlumu benden aldın önce ben ona babalık yapamam diyorsun sonra beni oğlumdan ayırıyorsun sence bu yaptığın mantıklı geliyor mu sana " dedim o da bana daha fazla bağırarak " asıl o çocuk senin anneliğini hak etmiyor " dedi bende " sen kendi babalığını ne zaman sorguladın da benim anneliğimi sorguluyorsun?" Dedim o da herhalde sakinleyip " özür dilerim sana çok kaba davrandım" dedi ve birden dudaklarıma yapıştı ve çok özlem ve acımasız bir şekilde öpüyordu sonra benden ayrıldıktan sonra ona tokat attım ve " sen beni ne hakla öpmeye çalışırsın agreste" dedim o da " eski sevgilin olarak" dedi bende " sen benim için eskide kaldın ve öyle olarak kal bana eski duygularımı tekrardan yaşatma agreste" dedim ve arkamı dönüp gitmeye başladım sonra o da arkamdan seslenerek " oğlunda bir agreste Dupain Cheng" dedi ve bende ona durduğum yerden seslenerek " sen gayet iyisin ben en iyisi daha fazla senin yanında kalmayayim" dedim ve yukarı Lucas'ın odasına çıktım ve yatağa yatıp düşündüm " bana artık böyle işkenceler çektiremessin agreste çünkü yakında ben bir couffainne olacağım." Diye düşünmüştüm ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bebeğim 👶
Historia CortaAdrienette kitabıdır... Hepiniz gorilizella bölümündeki adrienette sahnelerini biliyorsunuzdur. Herkes magazinciler adrien ve marinette i sevgili sanıyorlar Gerisi hikâyede.