~Marinette~
Okula geldiğimizde bütün herkes bize bakıyordu. Adrien'a fısıldayarak " şimdi napicaz" dedim o da "bilmiyorum ama Bebek işini halletmemiz lazım" dedi o sırada da okulun en sinir bozucu kızları gelmişti lila " ne o bebeğe ne ad koyacağınızı mı konuşuyordunuz" dedi Adrien ise " evet noldu yoksa kıskandın mı biz birbirimizi seviyoruz ve çocuğumuzu da isim koymak için düşünüyorduk" dedi o sırada bir şey beni kolumdan tutarak kenara çekti bu kagamiydi " sen Adrien'ı elimden aldın bende bebeğini elinden alacağım" dedi ve merdivenlerden aşağı doğru itti en son duyduğum ses ise Adrien ismimi söylemeseydi.
~ Adrien~
Kagami' nin marinette merdivenlerden ittiğini gördüğümde direk aşağı doğru koştum marinette'in yüzünü ellerimin arasına aldığımda yüzünde kanlar vardı yüzünde ki o kar tanesi parlaklığı yok olmuş yerine kan tanecikleri vardı. Alya hemen ambulans'ı arıyordu beş, on dakika sonra ambulansla gelmişti ve yanında gitmiştim.
~hastane'de~
Hastaneye geldiğimizde direk Marinette'i ameliyat'a aldılar 30,40 dakika sonra doktor çıktı ve " yakınları sizler misiniz?" Dedi bende " evet sevgilisiyim" dedim doktor yaklaşarak " marinette hanım sadece yerdeki cam çizikleri ile hayat tutundu ama aksi halde cam çizikleri yüzünü çizdiği için suratını bir süreliğine sargıda duracak 1 hafta sonra gelip sargıyı çıkarırız" dedi ve geçmiş olsun dileklerini söyledikten sonra odasına çekildi.
👶👶👶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bebeğim 👶
Proză scurtăAdrienette kitabıdır... Hepiniz gorilizella bölümündeki adrienette sahnelerini biliyorsunuzdur. Herkes magazinciler adrien ve marinette i sevgili sanıyorlar Gerisi hikâyede.