eski sevgilim

1K 76 18
                                    

~ Marinette ~
Sabah uyandım ve yanıma baktığımda Lucas'ı gördüm bugün onu Adrien'a verecektim iki günde ona nasıl o kadar alışmışım ki anlatamam sonra elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim kahvaltı hazırlayıp yukarı Lucas'ı uyandırmaya gittim çok güzel uyuyordu hele ki yanakları çok tatlıydı sonra onu yavaş yavaş öpmeye başladım yanaklarından o da yavaş yavaş uyanmaya başladı bende onu öpmeyi bırakıp kendine gelmesini bekledim sonra uyandığında  bana uykulu gözlerle baktı bende ona baktım sonra " günaydın prensim" dedim o da bana bakarak " günaydın anne " dedi sonra bende " hadi gel üstünü değiştirelim sonra da kahvaltımızı yapalım olur mu?" Dedim o da " olur" dedi sonra valizinden bir kaç kıyafet çıkardım onları giydirmeye başladım sonra o da bana bakarak " anne den niye bu kagar kıza giyingin babam sana dün kızmamışmıydı?" Dedi bende " hayır anneciğim neden baban bana kızsın ki  o sadece şaka yaptı" dedim o da bu yalanı yemiş olmalı ki kafasını salladı sonra aşağı inip kahvaltımızı yapmaya başladık. O sırada da biri beni aradı telefona baktığımda ise  ağzım mutluluktan yukarı doğru yükseldi ama açmadım çünkü yanımda Lucas vardı ve ikincisi ise de kahvaltı yapıyordum.
Adrien'nin evine geldiğimizde kapının önünde Lucas ile birlikte vedalaştım " ben seni yine alacağım tamam mı bebeğim şimdi sen babanda kal baban seni çok özlemiş tamam mı" dedim o da " tamam anne" dedi ve " hani anneye öpücük?" Dedim o da kollarını iki yana açıp boynuma sarıldı ve öptü sonra kapıyı çaldım ve Adrien'nin açmasını bekledim
~ Adrien ~
Kapı çalıyordu ve ben açmamaya karar verdim en fazla bu saatte magazinciler falandır diye uykuma devam ettim sonra ısrarla tekrardan çalıyordu ve sonunda dayanamayıp aşağı indim ve kapıyı sert bir şekilde açtım ama karşımda beklediğim kişiler yoktu Lucas baba diye koşarak bacağıma yapıştı ve ben hâlâ şoktaydım sonra Marinette şokumu atlatmaya çalıştı " Adrien iyi misin şaşırdın noldu bizi beklemiyormuydun evde bizi istemeyecek birimi var yoksa üstün de yok?" Dedi bende " ne saçmalıyorsun sen çocuğun yanında" dedim kızgın bir şekilde sonra Lucas  ile ilgilenmeye başladım Marinette'de gitmiş olmalı ki arkamdan kimse gelmiyordu.
Şirkete gitmeden biraz Lucas ile birlikte vakit geçirmek istedim birazcık oyun oynadıktan sonra onunla birlikte Marinette'i konuştuk " annende kalmayı sevdin mi bakalım?" Dedim o da " eved çok düzeldi ama onun her şeyi bembeydi" dedi tiksinircesine bende bu dediği şey üzerine gülümsedim ve oyunumuza devam ettik.
Şirkete geldiğimizde odama giderken biri ile çarpıştım ve üzerime kahvesi döküldü bende hemen bağırdım " ne yaptığını sanıyorsun sen ya ?" Dedim sinirle ama karşımdakini hiç beklemiyordum " hih çok özür dilerim çok çok çok özür dilerim kostüm odasından sana hemen bir kıyafet bulup geleceğim " dedi ve bende ona baktım gerçekten de üzgündü ve aşağı kostüm odasına gittik o bana beyaz gömlek bakarken bende üzerimde ki beyaz gömleği çıkartıyordum sonra birden arkasını dönünce gözleri direk kaslarıma kaydı sonra karizmatik bir şekilde ona bakmaya başladım o benim hâlâ kaslarıma bakmaya devam ederken bende ona yavaş yavaş yaklaşmaya başladım sonra o hâlâ kaslarıma bakarken nasıl ona yaklaştığımı anlamadan belinde tutup kendime çektim sonra anladı ona yaklaştığımı sonra kekeliyerek bana bir şey söyledi " n-ne y-yaltığını s-sanıyorsun?" Dedi bende " eski sevgilimi kendime çektim ne var bunda?" Dedim o da " ne mı var ne kadar da rahatsız en son birlikte olduğumuzda kaç yıl geçti biliyor musun sen Sabah kahveni içmemişsin herhalde" dedi bende kahvedemişken aklıma gömlek geldi" gömleğimi alabilir miyim acaba?" Diye sordum o da kafasını evet anlamında salladı sonra gömleği verdi ve odadan çıkıyordu ki onu şaşkına döndürecek bir şey sordum " sabahta üstümde bir şey yoktu o zaman neden gözlerin kaslarıma kaymadı ah tabi yaa sen tek olmamızı istiyorsun değil mi Marinette?" Dedim o da geri dönmüş bana ağzı açık şekilde bakıyordu bende onun yüzünü kendi yüzüm ile aynı hizaya koydum ve " merak etme Lucas'a hiç bir zaman cici anne almam sen varken ama bu sana kalmış" dedim o da beni takmayarak odadan çıktı bende gömleği giymeye başladım.
~ Marinette ~
İnanamıyorum ya gelmiş bide alay ediyor sen kimsin de benimle alay ediyorsun sen görürsün sen Lucas'a cici anne almıyorsun ama ben ona cici baba alacağım gör ve izle agreste sonra sinirimi bir köşeye bırakıp Luka'yı aradım ve öğle yemeğini birlikte yiyeceğimizi sordum o da tamam dedi ve tasarım yapmaya başladım.
Kapım çalındı ve bende gir komutu verince dışarıdaki kişi içeri girdi ve ben o kişiye bakmadan konuşmaya başladı " Marinette hanım Adrien agreste'la birlikte modellik yapacak kız bugün hasta olmuş ve Adrien beye siz modellik yapacaksınız" dedi bende şaşkın şaşkın ona baktım bu tabiki de Adrien'nin menejeriydi ve bende " niye ben ?" Diye sordum o da " çünkü tasarım sizin elinizden" dedi bende " ah pekâlâ ne zaman?" Dedim o da şimdi dedi ve birlikte fotoğraf çekimlerin olduğu yere gittik ve bana bir kaç gelinlik verdiler ve giymemi istediler bende giydim ilkini çok beğenmiştim yani ben yaptım öyle değil mi?
Giydikten sonra kabinden çıkmaya başladım sonra da fotoğraf çekimlerin olduğu yere gitmeye başladım sonra karşımda Adrien'i gördüm fotoğrafçı Adrien ile nasıl poz vereceğime gösteriyordu bende o şekillere giriyordum sonra birden Adrien ile çok yakınlaştık kokusunu içime çektim kokusu hâlâ aynı duruyordu değişmemiş kafamı yukarı kaldırdığımda burun buruna gelmiştik ve ben onun dudaklarına bakıyordum sonra fotoğraf çekimleri bittiğini bildirdiler ve oradan ayrılmaya karar verdim kabine girince kapıyı kapatıp sırtımı kapıya yasladım  ve kalbimi tutmaya başladım eski hisler tekrardan geri geliyormuydu acaba yoksa sadece bir anlık bir şey miydi? Neyse üstümü değiştirip öğle yemeği yemek için Luka'ye mesaj yazdım ve telefonu cebime koydum sonra kapıyı açtığımda karşımda Adrien vardı ve beni üsten aşağı süzdü ve sonra bana baktı " neden bu kadar kısa giyindi?" Dedi bende " sanane" dedim o da kolumu tuttu ve sıktı Sonra " sen ne dediğini sanıyorsun ben sana neden bu kadar kısa giyindiğini sordum " dedi ve de " senin için giymedim merak etme" dedim ve onun elini kolumdan kurtarıp çıkışa doğru yürümeye başladım.
~ Adrien ~
Marinette'i kapıda bekliyordum öğle yemeğini birlikte yeriz diye düşünmüştüm ama sonra o çıkınca üstündekilerin çok kısa olduğunu fark ettim ve ona kızdım ama o benim için gitmediğini söyledi sanki ben ona benim için mi giydin demiştim Tanrım neden bu kadar inatçı neyse arkasından bende çıktım şirketten ve arabasına binip bir yere doğru gitmeye başladı bende arabamla onu takip etmeye başladım.
Bir restorant'a geldi ve arabasını valeye bırakıp gitti ve bende arabamı valeye bırakıp onun peşinden gittim bir masaya oturdu ve bende onu iyi göreceğim bir masaya oturdum bir kaç dakika sonra mavi saçlı bir adam gelmişti yüzünü tam görememiştim o yüzden de kim olduğunu algılayamadım sonra bir şeyler sipariş ettiler sonra da sohbet etmeye başladılar yakınlarında olmadığım için ne dediklerini duyamıyordum sonra Marinette o adamın elini tuttu ve gülümseyerek bir şey söyledi bende daha fazla onları görmemek için restorant'tan çıktım ve vale'den arabamı alıp eve doğru sürmeye başladım gözlerim sulandığı için öteki şerite geçtiğimi fark etmedim ve tabiki de karşıdan gelen arabayı da.
👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶

bebeğim 👶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin