~ Marinette~
Sabah olduğunda tam yana kolumu atacakken yanımda birinin olduğunu fark ettim yan tarafıma dönerek o kişinin Adrien olduğunu gördüm ve hemen ondan uzaklaşmaya calistim ama sadece calistim çünkü beni kollarıyla sarmıştı ben hareket etmeye başladığımda o da hareket etmeye başladı sonra ben iyice duvara yaklaşınca o da uyandı ve bana garip garip bakmaya başladı uykulu gözleriyle o kadar tatlı oluyordu ki öff ne diyorum ben ayy neyse. Uykusunu birazcık actiktan sonra' günaydın' dedi bende karşılık olarak günaydın dedim sonra konuşmaya başladı" dün cok güzel uyudun prensesss o yüzdende seni izlerken uyuya kalmışım" dedi elini ensesine koyarak bende " dün ne oldu ki?" Dedim o da " hatırlamıyor musun?" Dedi şaşkınca ' hayır' anlamında başımı salladım sonra anlatmaya başladı " senin karnın ağrıyordu" dedikten sonra ben hatırlamaya başladım dedim ki " haa evet hatırladım tamam" dedikten sonra o da yine o konuyu açarak biraz daha fesat olduğunu anladım " ama keşke karnının ağrıması yerine başka bir şeyler de yapabilirdik" dedi bende elime yastığı aldığımda onun yüzüne doğru vurmaya çalisacaktim ki o benden önce davranıp elimden yastığı alınca ve bir kenara firlatinca ben yastığın nereye attığına bakarken o da bileğimde tutup beni yatağa geri yatırmış ve kendiside üzerime cikmisti. Üzerimdeyken bana doğru eğilince önündeki sacları aşağı düşüyordu o kadar tatlı duruyordu ki şuan da onu öpesim geliyordu ama yapmayacağım biz birbirimize bakarken önce o konuştu " bu kadar çok Hasret gideceğine hep üzerinde durmayım daha iyi" dedi pis sapık bende ağzımı açıp kelime söyliye bildim " k-kahvaltı yapmayacak mıyız?" Dedim kızararak ve kekeliyerek o da üzerimde kalkarak tuvalet nerede diye sordu bende göstererek tuvalete gitti. Sonrada kahvaltımızi yaptıktan sonra okula gittik.
~ Adrien ~
Bugünlük okul bittikten sonra eve arabaya binip eve gitmeye başladım arabaya bindiğimde de camdan Marinette'i gördüm Alya ile birlikte evine doğru yürüyorlardı. Neden Marinette benimle birlikte olmak istemiyor ben ona ne yaptım kalbini kırdıysam onu düzeltmeye çalışırken i da bana kalbini göstermiyor ki eskiden benden hoşlanıyormus eskiden onu farketmedigim icin cok üzülüyorum. Ben bunları düşünürken eve gelmiştik bile kapıyı açınca karşımda babamı gördüm hep kapıda Nathalie beklerdi babamı görünce şoka uğradım. Babam gayet sakin bir şekilde " hoşgeldin oğlum" dedi ve ben daha cok şoka uğradım bende karşılık verdim " hoşbulduk da sen neden beni kapıda karşıladın" dedim o da " artık bu hayattan cok sıkıldım ve annensin de cok sıkıcı oluyor herkes kendi yuvasını kurmalı" dedi sonra yanında Nathalie belirdi ve ne demek istediğini anladım " Nathalie ile evlenmeyi düşünüyoruz" dedi ve bende " iyi peki evlenin bundan bana ne ne yapabilirim?" Dedim artık babama karşı çıkmaya başladım bu özgüven nereden geldiyse artık o da dedi ki " hani senin sevgilin vardı ya o kız onunla burada yaşaya bilirsiniz eğer isterseniz biz çünkü başka bir evde yaşayacağız bu evde pek fazla annenin hatırası var " dedi bende " tamam" dedim ve odama çıktım odama cikarken babam ile Nathalie el ele tutulmuşlardı bende hemen odama çekildim ve Marinette'i aradım onun sesine şuan cok ihtiyacım vardı.
👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bebeğim 👶
Storie breviAdrienette kitabıdır... Hepiniz gorilizella bölümündeki adrienette sahnelerini biliyorsunuzdur. Herkes magazinciler adrien ve marinette i sevgili sanıyorlar Gerisi hikâyede.