~ Marinette ~
Lucas'in yanına gittim ve " noldu anneciğim neden kalemi yere attın?" Diye sordum sonra yanıma Adrien geldi ve Lucas'a korkmuş gözlerle baktı Lucas'da " tiz neten birbirinizle kavda etiyortunuz.?" Dedi bende " hayır anneciğim kavga etmedik sadece oyun oynuyorduk " dedim o da " peki bente sizinle oyun oynaya bilirmiyim?" Dedi ben bir şey diyecekken Adrien benden önce davrandı ve " şimdi oyunumuz bitti biz yemek yemeye gidelim annende sonra gelir işlerini butirsin tamam mı ?" Dedi Lucas'da tamam anlamında başını salladı ve odadan çıktılar bende işlerime geri döndüm.
Işlerimi hallettikten sonra şirketten ayrıldım ve arabamı otoparktan çıkardıktan sonra Adrien'i aradım ve nerede olduklarını sordum o da şirkete yakın oyun yeri olan restorantta olduklarını söyledi bende arabayı o tarafa sürdüm.
~ Adrien ~
Marinette geldiğinde onu hiç selamlama dan oturdu ve " bir şey içmek ister misin?" Diye sordum o da " vay Adrien değişmişsin ama cömertliğin hâlâ duruyor" dedi alayca bende onun cevabına karşılık sert bir tepki verdim " ne içeceksen söyle" dedim o da bana bakarak " şu " dedi bende garsona bir su işareti yaptım sonra konuya başladı " evet Adrien oğlumu bana verecek misin yoksa vermeyecek misin?" Dedi bende " tch vermeyi düşünmüyorum" dedim o da sinirle elini masaya vurdu " ne demek vermiyorum dava açmamimi bekliyorsun?" Dedi bende " dava açsanda kazanamassin" dedim rahat bir şekilde o da elini masadan çekerek sandalyeye yaslandı ve kollarını göğsünde birleştirdi ve " hıh sen öyle san bir kere o erkek çocuk bu bir ikincisi ise daha anne kuzusu olduğu için bana verirler " dedi bende endişeli olarak " tamam davaya gerek yok sadece hafta sonları sana gelecek" dedim o da zafer kazanmışcasina gülümsedi ve " daha uzun süre vermeni bekliyordum ama " diyordu ki sözünü kestim " iki gün yetiyorsa yetiyor yetmiyorsa hiç almaya bilirsin" dedim o da " tamam be" dedi ve oradan ayrıldı hemen sonra'da Lucas geldi ve " hati eve ditelim baba camın tıkıldı" dedi ve bende hesabı ödeyip eve gittik.
~ Marinette ~
Bugün çok mutluydum çünkü bugün cuma ve akşam a Lucas geliyordu yani Adrien'in evinden ben alacaktım neyse şirkete geldiğimde ise odama çıktım ve hemen akşam olmasını diledim.
Öğle yemeğinde aşağı indim ve sadece kahve aldım ve bir masaya oturdum sonra telefonumu çıkarıp bakmaya başladım karşımda bir gölgelik hissedince karşıma baktım ve Adrien'i gördüm bana Lucas ile ilgili şeyler söylüyordu " akşamları süt içerek uyuyor akşam yemeğini saat yedi buçukta yiyor ve saat dokuz buçukta uyuyor yanında uyuyacaksin yoksa uyanıyor " dedi ve bende " peki sevdiği yemekler?" Dedim o da " onlarada geliyorum sakin ol " dedi ve devam etti " etli olan her yemeği yer ve tatlıya bayılır en sevdiği tatlı Makaron" dedi ve " bitti mi?" Diye sordum o da " son bir şey tüye alarjesi var" dedi ve gitti bende kahvemi bitirip odama çıktım ve tasarım yapmaya başladım.
~ Adrien ~
Marinette'e Lucas ile ilgili her şeyi söylediğimi düşünüyorum unutmadığım bir şey yoktur herhalde dedim içimden ve şirketten çıkıp eve doğru arabayı sürmeye başladım eve geldiğimde Lucas'in dadısı Maria hanım Lucas'i öğle uykusuna yatırmışti ve benim geldiğimi görünce hemen yanıma geldi ve " hoşgeldiniz Adrien bey" dedi bende karşılık verdim aslında Maria hanım çok güzel bir bayan ne çok genç ne de çok yaşlıydı sevimli bir kadın di sonra yukarı çıkıp Lucas'in kıyafetlerini valize koymaya başladım ve işimi bitirdikten sonra kendi odama gidip duş aldım.
~ Marinette ~
Saat altı buçuktu ve ben daha şirketten çıkamamıştim çünkü şirketin başından beri trafik vardı ve benim canım çok sıkılmıştı Adrien'i aradım ve anında açtı ve bana çok Nazik bir dille " neredesin hayatım Lucas seni bekliyor" dedi bende trafik olduğunu söyledim ve kapadık bir iki dakika sonra trafik açılmıştı ve Adrien'nin evinin önüne geldiğimde arabadan inip Adrien'in evine doğru yürümeye başladım kapıyı çaldıktan sonra anında açılmıştı ve Lucas bacaklarım yapıştı sonra arabama doğru yürümeye başladık Adrien bavulu bagaja koyduktan sonra camdan bana " çocuğuma iyi bak " dedi bende " o ne kadar senin çocuğun ise benimde çocuğum" dedim ve camı kapatmaya başladım.
Eve geldiğimizde ise saat yedi buçuktu ve ben hemen yemek hazırlamaya başladım yemekleri hazırladıktan sonra Lucas'i mutfağa çağırdım ve yemeklerimizi yemeye başladık biz yemeğimizi yerken ben Lucas'a bakıyordum gerçekten çok muhteşem bir çocuktu sonra bana baktı ve " ben ardık teninle mi yadayacam?" Dedi bende " hayır bitanem babanada gitceksin banada geleceksin" dedim o da " hep birlikte yadasak olmaz mı?" Diye sordu bende " hadi uyku zamanı bunları yarın konuşuruz tamam mı?" Dedim gülümseyerek o da "tamam" dedi ve içeri televizyon izlemeye gitti bende mutfağı toplayıp Lucas'in sütünü yapmaya başladım ve sütü yaptığımda Lucas ile birlikte odama gittim ve pjamalarimizi giydik ve yatağa yattık Lucas sütünü içince hemen uykuya daldı ve bende ona bakmaya başladım gerçekten çok muhteşem bir çocuktu yüzü Adrien'a benziyordu saçları bana gözleride tıpkı bana benziyordu onu çok özlemiştim doğduğu 6 ay sonra benden almıştı sütü bırakmıştı ama yinede anneyi isterdi öyle değil mi?
Önce babalık yapmiyacagim diyor sonra çocuğu bana vermiyor ama ben bu çocuğu almasını çok iyi bilirim.
👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bebeğim 👶
Kısa HikayeAdrienette kitabıdır... Hepiniz gorilizella bölümündeki adrienette sahnelerini biliyorsunuzdur. Herkes magazinciler adrien ve marinette i sevgili sanıyorlar Gerisi hikâyede.