~ Marinette ~
Sabah uyandığımda tepemde Adrien ve Lucas dikiliyordu ve benden kahvaltı yapmamı bekliyorlardı bende sınırlı bir şekilde onlara bakarak " madem erken kalktınız neden kahvaltı hazırlamıyorsunuz?" Dedim söylenerek banyoya giderken elimi yüzümü yıkadıktan sonra tavşan terliklerimle aşağı indim ve gördüğüm manzara ile şaşkına uğradım karşımda masa kahvaltılıklarla doluydu ve bende hemen kendime gelip teşekkür ettim ve sandalyeme oturup kahvaltımı yapmaya başladım.
Kahvaltımı yaptıktan sonra odaya çıkıp üzerimi değiştirip kendi evime gidecektim ki o sırada da Adrien geldi ve " nereye?" Diye sordu bende " evime gidiyordum izninle" dedim o da " hım peki Lucas'ı almıyor musun?" Dedi bende " işlerimi hallettikten sonra tabiki de alacağım saat 18.15' da alacağım oğlumu hazırlarsın" dedim o da başı ile onayladı ve gitmeme izin verdi ve bende arabama binip evime doğru sürmeye başladım.
~ Adrien ~
Marinette gittikten sonra bende kendime kahve yaptım ve içmeye başladım Lucas'da önümde kendi kendine oynuyordu sonra yanıma gelip Marinette'in nerede olduğunu sordu bende evine gittiğini ama seni birazdan alacağını söyledim o da başını salladı ve oyununa devam etti.
Saat 18.15 olmuştu ama Marinette gelmemişti acaba bana yalan mı söylemişti yoksa işimi çıkmıştı? Tam o sırada da kapı çalmıştı ve hemen kapıyı açmaya gittim karşımda Marinette'i görünce şaşırdım yani neden zamanında gelmiyorsun da bir iki dakika geç kalıyorsun öyle değil mi yani kapıyı açtığımda Marinette hemen içeri girip Lucas'in eşyalarını ve Lucas'ı da alıp gitti bende arkalarından gittim " ne bu acelen bir yere mi yetişeceksin yoksa?" Dedim Marinette'de " evet işim gücüm var seninle vakit kaybedemem" dedi ve gaza basıp gitti bende içeri girip televizyon izlemeye başladım.
~ Marinette ~
Lucas'ı hemen alıp Luka'nin yanına gittik ve orada kalacaktık yoldayken Lucas'a her şeyi anlatmıştım o da ikinci bir babası olacağı için mutlu olmuştu Luka'nin evine geldiğimizde arabayı park edip kapıyı çaldık ve hemen kapı açıldı bizde içeri girdik Lucas " anne budası ardık benim ikinci babamın evimi?" Dedi bende " evet bitanem sevinmedin mı yoksa?" Dedim o da " hayır tabiki de burası çod güzel" dedi ve etrafı dolaşmaya başladı sonra Luka da yanıma gelip " ne kadar da yakışıklı oğlun varmış böyle" dedi bende " evet görünüşü bana benziyor ama huyları hep Adrien" Dedim sonra o da " ne zaman ayrılmayı düşünüyorsun Adrien'dan?" Diye sordu bende" bilmiyorum ama en kısa zamanda ayrılmayı düşünüyorum" dedim sonra o da " 3 gün sonra düğünümüz var unutmadım değil mi?" Dedi bende " ah tabiki de unutamam bu benim düğünüm" dedim o da gülümsedi ve Lucas'in yanına gittik.
Akşam yemeğini hazırlıyordum içerden de Luka ve Lucas'in sesleri geliyordu aslında Luka ile evlenmem doğru mu bilmiyorum ama o benim için çok önemli biri yani bazen düşünüyorum da Adrien'dan daha iyi babalık yapabilir bazen aklıma böyle şeyler geliyor ama sonra geçiyor nasıl olsa yakında Luka benim kocam olacak. Yemekleri pişirdikten sonra masaya yerleştirdim ve Luka ve Lucas'ı bekliyordum onlarda bir iki dakika geçmeden hemen geldiler hem yemek yiyorduk hemde Lucas Luka ile oynadığı oyunu heyecanlı bir şekilde anlatıyordu aslında sevdiklerim hep yanımda olsa bana yeter.
~ Luka~
Yemeklerimizi yedikten sonra Marinette Lucas'in sütünü yapmaya başladı bende Lucas ile birlikte onun odasına çıkıp pjmalarını giydirdim sonra da Marinette geldi ve onu uyutmaya başladı bende aşağı inip film izleriz diye film seçmeye başladım Marinette'de gelince filmi açtim ve izlemeye başladık.
Filmin sonlarına doğru Lucas uyanmış ve bize bakıyordu Marinette'de hemen kalkıp onu yatağına yatırdı ve sütünü yapmak için mutfağa gitti bende filmin geri kalan kısmını izledikten sonra mutfağa Marinette'in yanına gittim o mutsuz bir şekilde süt yapıyordu bende yanına gittiğimde " filmin en güzel yerini kaçırdım ama ya sen gördün mü sonunu?" Dedi bende evet yerine onun dudaklarını öpmeye başladım sonra o da bana karşılık verdi ayrıldığımız da " aynen böyle bitti" dedim o da gülümseyerek sütü bardağa koydu ve yukarı çıktı bende etrafı topladıktan sonra odama gidip pjamalarımı giydim ve yatağa yatıp Marinette'i bekledim Marinette geldikten sonra o da pjamalarini giydi ve yanıma yattı bende ona " gelinliğini sen mi yapıcan yoksa ben mi alayım?" Dedim o da " hayır kendi gelinliğimi kendim yapmak istiyorum" dedi sonra benim hizama gelerek dudaklarıma küçük ama tutkulu bir öpücük bıraktı ve 'iyi geceler' dedi ve arkasını dönüp uyumaya başladı bende dudağıma dokundum ve bende arkamı dönüp uyumaya başladım neyse ki 3 gün sonra benim karım olacaktı bunun için çok mutluyum.
👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bebeğim 👶
Short StoryAdrienette kitabıdır... Hepiniz gorilizella bölümündeki adrienette sahnelerini biliyorsunuzdur. Herkes magazinciler adrien ve marinette i sevgili sanıyorlar Gerisi hikâyede.