hoppala

1.3K 81 5
                                    

~ Marinette ~
Sabah  erkenden uyandığımda Adrien'in koynunda yatıyordum onu uyandırmadan kalkmaya calistim ve sonunda kollarından kurtulmuştum üzerimi giyindikten sonra aşağı kapıya doğru parmak uçlarimla koşmaya başladım kapıyı açınca temiz havayı içime çektim. Eve doğru yürümeye başladım eve geldiğimde yine sesizce odama gittim çünkü annemleri uyandıra bilirdim ve pijamalarimi giyip kendimi yatağıma attım ve uykumun kaldığı yerden devam ettim.
~ Adrien ~
Sabah uyandığımda  yanımda Marinette yoktu bende direk yataktan sıçrayarak banyoya gittim ama ordada yoktu sonra aklıma dün gece ki konuşma geldi
~ flasback ~
M: Adrien ben yarın evime gitmem gerek çünkü 1 haftayı doldurduk öyle değil mi ?"
A: ama biraz daha kalsan olmaz mı ?"
M: olmaz annemler çok merak eder.
A: peki o zaman zaman kaybetmiyelim.
~ flasback end ~
Doğru ya o evine gitmişti bende banyomu yaptıktan sonra okula hazırlandım.
Okula geldiğimde Marinette'i aradım ve sonunda buldum merdivenlerde Alya ile birlikte oturuyorlardı bende yanlarına gittim ve Alya ayağa kalkarak " ben sizi yalnız bırakıyim " dedi bende başımı salladım sonra Marinette'in yanına oturdum ve " sabah uyandığımda yanımda yoktun" dedim o da " ben sana dün gece demiştim" dedi sonra aklıma Bebek konusu geldi " bu arada bebek olmusmudur acaba çok lazım o bize " dedim o da bana sakamisin diye baktı zil caldiktan sonra sınıfa doğru yürümeye başladık.
~ Marinette ~
Sınıfa geldiğimizde başım dönmeye başladı ama Zar zor ayakta durabildim sırama oturunca az olsada başımın dönmesi geçmişti bende hemen okulun bitmesini istedim.
Sonunda okul bitmişti ve bende  direk olarak eve doğru yürümeye başladım ama başım dönmeye başladı ve gerisi karanlık.
~ Adrien ~
Marinette okul bittiğinde çok hızlı hızlı yürüyordu bende ona yetişmek için hızlı yürüyordum en sonunda yetişince kolundan tuttum ve yere yığıldı bende başını tutup uyanmasını diledim ama uyanmamisti bende hemen ambulans'ı aradım ve bekledim. Ambulans geldiğinde hemen ambulans'a bindirdiler ve gittik bende yanına bindim. Hastaneye geldiğimizde yoğun bakıma aldılar bende camda uyanmasını bekliyordum doktor'un çiktigini gördüğümde doktur'un yanına gittim ve " Marinette iyi mi ne zaman kendine gelecek kötü bir durumu yok değil mi?" Dedim doktorda " hayır o kadar kötü bir durumu yok ama test yapacağız ve birazdan da odaya alırız testler 1,2 sat içinde cikar Merak etmeyin" dedi ve orada ki koltuklardan birine oturdum ve Marinette'i beklemeye başladım. Odaya aldıklarında hemen yanına gittim ve orada ki sandalyelerden birini Marinette'in baş ucuna cekip oturdum ve beklemeye başladım o sırada da uyuya kalmışım.
~ Marinette ~
Gözlerimi açinca nerede olduğumu tam olarak kestiremedim ama hastanede olduğumu sonradan anladım ve yan tarafıma bakınca Adrien'in uyuduğunu gördüm onu uyandırmaya başladım ve o da uyandı sonra bana sarıldı " çok korktum sana bir şey olacak diye" dedi ve daha sıkı sarilmaya başladı bende satılmasına karşılık verdim birbirimizden ayrılınca ben ne olduğunu sordum " bana ne oldu ?" Dedim o da " bilmiyorum ben sana bir şey soracatim sonra kolunu tuttum ve sende yere düştün iyi misin şimdi?" Dedi bende ne olduğunu hatırlamaya çalıştım ama hatırlayamadım. Odaya doktor gelince kendimi birazcık toplamaya calistim ama beceremedim sonra doktor " Marinette hanım size test yaptırdım ve hamile olduğunuzu öğrendik hayırlı uğurlu olsun " dedi ve bende şoka girdim direk Adrien'a baktığımda gülümsüyordu doktor ciktiktan sonra " evet istediğin oldu şimdi beni artık bırakırmısın bıktım senden seni sevmiyorum zorlama yaptın " dedim ve ayağa kalkmaya calistim ama kalkamadım ve Adrien'in kucağına düştüm bide direk kucağına düştüm  o da dünden razıymis beni kucağına aldı ve odadan çıktık " hoppala, bide sevmiyormuş da Muş'ta Muş falan filan sensin benim kucağıma düşen" dedi ve bu da benim sinirlerimi ziplatmisti onun göğüsüne yumruk attım ama hiç hissetmemisti bile tabi hissetmez goril gibi kasları var doktorun odasına girdiğimizde ben hâlâ Adrien'in kucağındaydim ve doktor bize garip garip bakmaya başladı Adrien konuşmaya başladı " doktor bey biz artık taburcu olabilir miyiz ?" Dedi doktor da 'evet'anlamında başını salladı ve yine Adrien'in kucağında dışarı çıktık arabasına doğru yürüyordu Adrien ve Beni arabasının içine koydu sonrada Kendi yanıma oturdu ve bende " evime gidicem ben evime götür beni " dedim o da peki anlamında başını salladı ve şoförü bizim eve doğru sürmeye başladı.
👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶👶

bebeğim 👶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin