Öncelikle herkese merhaba canlarım! Yeni bir kitapla karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz.
İki rakip kolej; Doğa ve Bilge. Ölesiye rakipler. Ama uzun bir süredir hiç karşı karşıya gelmediler. Bu sene yapılacak basketbol maçında rakiplerini eleyerek karşı karşıya gelecekler. Ve aralarındaki rekabet iyice alevlenecek. İki okulun kendi için de bazı sıkıntıları olsa da karşı karşıya geldikleri zaman birlik olacaklar.
KISA BİR KESİT
"Bana bakın gençler bu okulu da eledik ve finale kaldık. Asıl şimdi canımızı dişimize takma zamanı." dedi gür sesiyle Aytaç hoca.
"Artık rakibimiz büyük. Bilge koleji. O koleji ne yapıp edip yeneceğiz. İki hafta sonra bugün maç var. Bizde o gün gelene kadar çalışacağız. İki hafta derslere girmeyeceksiniz çocuklar."
"Keşke hep şu okulla karşı karşıya gelsek." dedi Emre gevşek bir şekilde. Hoca sert bir şekilde Emre'ye baktıktan sonra Pamir'e dönüp "yarın sabah tüm takımla birlikte basket sahasında ol." dedi. Pamir olumlu anlamda kafasını salladı. Hoca ayrılırken Nehir "keşke bende girseydim şu takıma!" dedi imayla.
"Aynen ya! Adamlar iki hafta derse girmeyecekler." dedi Ezgi mızmızlanarak.
Derin bir nefes alıp "kızlar yeter bu kadar mızmızlanma! Hem hani Ezgilere gidip dedikodu yapacaktık." dedim. Ezgi her şeyi unutup sevinçle zıpladı.
"Aynen kızlar hadi gidelim."
Nehir isteksiz bir şekilde "ne var yani iki dakika gecikse dedikodu!" dedi.
"Olmaz! Dedikodu bekletmeye gelmez." dedi Ezgi heyecanla ve Sezen'le benim koluma girip yürümeye başladı. Konu kendiyle ilgili olduğu için Nehir isteksiz bir şekilde arkadan geliyor. Evet yanlış duymazdınız az sonra Nehir'in bize hiç bahsetmediği platonik aşkından konuşacaktık.
Kitabın ilk bölümün yayımlamak için çok sabırsızlanıyorum. Neyse ilk bölümde görüşürüz. 😍🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rakip Okullar
Teen FictionÖğrencileri ve hocaları büyük bir rekabet içinde olan iki okul. İki okulunda birbirlerini görmeye kesinlikle tahamülü yok.Birbirleriyle ölesiye rakip olan iki okul basketbol maçında karşı karşıya gelirse neler olur?