✽✽✽✽✽
Zatem: oto jestem - na końcu tej opowieści.
Zanim jednak się rozejdziemy - każdy w swoją stronę, chciałabym wam podziękować za obecność. Za wszystkie gwiazdki, komentarze, czy nawet incognito wyświetlenia. Moja droga na wattpadzie jest kręta i długa, naprawdę nie sądziłam, że po tylu skończonych (a później usuniętych) fanfikach, ten moment dalej będzie mnie wzruszał i sprawiał, że będę czuła się okropnie niepewnie. A jednak.
Wystarczyło zaledwie 36,5 tysiąca słów i pół roku czasu, abym przywiązała się do Alyssy i Barty'ego na tyle, by wspólnie z wami przeżywać zarówno te dobre, jak i złe momenty ich historii. I jeśli wy mówiliście, że prawie płaczecie, to możecie być pewni, że w tej chwili ja ryczę jak bóbr. Zanim jednak pogrążę się już kompletnie w rozpaczy, chcę podziękować kilku osobom, dzięki którym pewnie nie ruszyłabym do przodu.Freeslia, dzięki ci, kochanie, za cudowne komentarze, które sprawiały, że chodziłam z bananem na mordzie przez cały dzień i pisałam kolejne rozdziały, tylko by poczytać te komentarze. Byłaś wielkim perpetum mobile tego fanfika, które wcale się nim nie okazało. Cóż, perpetum się nie zatrzymuje, dlatego jest to tak idealny wymysł. Tobie jednak wynagrodzę starania czymś, o co prosiłaś - fanfiction z Woodem jest już w fazie tworzenia się pierwszego rozdziału, na dniach powinien zostać opublikowany!
humorzasta_menda, Szyszka-sama, vxofficial, foczka-bucky, dziękuję wam za wsparcie, głównie gwiazdkowe, ale te kilka komentarzy, które napisałyście/napisaliście, totalnie zrobiło mi dzień! Cieszę się, że ja także mogłam wam go robić, nawet jeśli w tak skromnej wersji, jaką było dodawanie kilku rozdziałów dziennie!Jak już wspominałam kilka rozdziałów wcześniej, kończymy tę imprezę! Pozwólcie mi jednak przytoczyć kilka ciekawostek, zanim ostatecznie skończymy.
✽ Fanfiction to w pierwotnej fazie miało nie powstać, ale jakoś się tak stało, że zapytałam psiapsi co chce czytać, ona powiedziała "Dawaj Blaise'a", a ja mam w zwyczaju mówić "Dobra" na takie propozycje.
✽ Druga część jest w fazie "Myślę nad fabułą, ale już prawie wiem". Ale prawdopodobnie będzie się ukazywać w formie dodatków, niżeli pełnej części
✽ Fanfiction ma 36,5 tysiąca słów i powstawało pół roku.
✽ Gdy zaczynałam je pisać, myślałam o tylko o tym, aby zrobić to na odwal, o tak, żeby miało z piętnaście rozdziałów. Dopiero wtedy, gdy pojawili się czytelnicy, jakoś udało mi się rozwinąć fabułę, a po zmianie głównego pairingu, połapać wszystkie wątki.
✽ Nie spodziewałam się, że będzie tu 1k wyświetleń i około 250 gwiazdek!A teraz... Arrivederci, amici!
Jeśli podoba ci się moja twórczość, zapraszam na mój profil! Znajdziesz tam więcej fanfiction z HP i nie tylko!
CZYTASZ
Czarna Krew • Bartemiusz Crouch Junior
FanfictionPrawdopodobnie nigdy nie dostąpiła zaszczytu bycia tak blisko Śmierciożerców, jak w tym małym momencie nieuwagi Barty'ego. Tyle wystarczyło, by czwartoklasistka odkryła prawdziwą tożsamość aurora, bezwstydnie niszcząc wszystko, na co pracował od kil...