•Dokuz•

5.6K 640 60
                                    

Sevgili Fatih,

Senden mektup almak beni ne kadar mutlu ediyor anlatamam. Sana olan aşkım bitmek yerine, her gün daha da artıyor. Lütfen artık aşkına karşılık vermek istiyorum deme, çünkü veremezsin. İkimizde istesek de dünya buna izin vermez. Dünya acımasız bir yer Fatih, istediklerimizi yapamayacak kadar acımasız. İnsanların hayatlarına karışıcak kadar acımasız bir yer. O yüzden bana karşılık veremezsin, senden bunu isteyemem de zaten. Buraya geldiğinde söz veriyorum her şeyi anlatacağım. Belki de son mektubumda anlatırım, sonra beni hiç görmek istemezsin ve daha iyi olur belki. Çünkü seni tekrardan gördükten sonra ayrılmak çok zor olur. Bunu kaldırabileceğini düşünmüyorum. Her neyse baban için tekrardan üzgünüm, ve başın sağolsun. Bu haberi aldığında sana "başın sağ olsun" demeye bile cesaret bulamamıştım. Sevdiğim insanı gözlerinden yaşlar akarken görüyordum ama gidip sarılamıyordum. "Geçecek" diyemiyordum. Zaten sonra gittin, ben kısa süreliğine gidersin sanmıştım da, ama sen temelli gittin. O kısa süreye nasıl dayanırım derken, seni sekiz aydır görmüyorum. Kalbim seni görmediği her gün atmak istemiyor sanki. Kendisini durdurmak istiyor gibi. Sensiz ben hiç gibi.

Sevgilerle Ela gözlü.
01/07/1950

Mektup •bxb•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin