Multimedia: Yağmur
Gözlerimi yavaş yavaş araladım,diliksiz bir şekilde çektiğim uykunun mutluluğunu yaşıyordum şuan.
Yatağımın içerisinde sağa, sola döndükten sonra telefonumu elime aldım. Şimdi Aslıya yaptığı anlamsız ve boktan şakasının nedenini sorabilirdim ta ki annem güm diye odaya dalmasaydı...
Hemen gözlerimi kapatıp telefonu yorganın içine attım. İnşallah kanardı yani bence kanmalıydı.
"Yağmur annecim biliyorum numara yaptığını kalk artık öğlen oldu ama sen hâlâ yatıyorsun."
Flash tv oyunculuğumda da işe yaramadığına göre kalmaktan başka çarem yoktu.
Üstümdeki yorganı yavaşça araladım ve ellerini beline koymuş anneme baktım."Yaa anne ne öğleni kim bilir saat kaç sen beni kaldırıyorsun ayıp bak kocaman kadınsın yalan söylüyorsun bir de."
"Yağmur!" Dedi uyarırcasına bir sert bir sesle.
Sıçmıştım şuan.
"Efendim annecim."
Ve hemen devam ettim.
"Birşey mi diyecektin bende çok uyumuşum kalkıyorum."
"Nasıl da yola geliyorsun ama işine gelince , elini yüzünü yıka aşağı in çabuk konuşmamız lazım."
----
Annemle babam erkenden kalkıp kahvaltılarını etmişlerdi.
Bense saat 11.40'da uyandığım için beni beklememişlerdi normal olarak.
Bende kahvaltımı ettikten sonra
hızlı adımlarla salona ilerledim.Babam tekli koltukta otururken annem ise ikili koltuğa ayaklarını uzatmis bir sekilde oturuyordu bende hemen diğer tekli koltuğa geçtim.
"Evet sizi dinliyorum ne konuşacaksınız benimle?"
"Kızım." Diyerek söze girdi babam.
"Son dönemlerde derslerini çok boşladın ,odaya kapanıp duruyorsun test kitaplarının kapağını bile açmıyorsun,farkındamısın?"
Doğru söylüyordu babam. Son günlerde bir değişiktim 11.sinifa başlayalı 4ay olmuştu, 1ay derslerime harıl harıl çalışan ben 3 aydan beri babamın dediği gibi kitapların yüzüne bile bakmıyordum.
Annem atıldı hemen
"Eğer kendini düzeltmessen seni dershaneye yazdıracagız bilmiş ol.""Sınavların yaklaşmak üzere karar senin ya derslerine asılırsın ya da tıpış tıpış dershaneye gidersin."
Dudaklarımı sinirle araladım.
"Ya ne dershanesinden bahsediyorsunuz azcık kendimi saldım diye hemen ek ders mi görmem lazım yapmayın allah aşkına ya."
-----
Annem ve babamla az da olsa atışmıstım.
Sonra daha fazla olayı uzatmamak için odama çekilmiştim.
Şimdi ise odamda camın karşısında kulaklığımı takmış bir vaziyette dışarıda yağan yağmuru seyrediyorum...Gelen titreşim sesiyle daldığım noktadan kafamı kaldırdım ve telefonuma baktım.
Instagramdan gelen bir mesajdı.
Ve yine sabah ki kullanıcı adından..._Sonsuzsesizlik_: Denedim çok denedim cesaretimi toplayıp karşına çıkmayı ama yapamadım.
_Sonsuzsesizlik_: Belki komik ya da saçma gelecek ama geceleri seni düşünmekten uyuyamıyorum,olmuyor yapamıyorum.
_Sonsuzsesizlik_: İnanırmısın ben hiçbir zaman kendi gözlerimin rengini sevmedim ama senin o güzel gözlerin de mavi diye ben kendi mavilerimi sevmeye başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Sessizlik /yarı texting
Teen FictionÇevrimiçi...yazıyor...yazıyor... _Sonsuzsesizlik_: Ben kendi gözlerimin rengini hiç sevmedim. Bir şey oldu sen çıktın karışma, o zaman senin o güzel gözlerin de mavi diye ben kendi mavilerimi sevmeye başladım...