0.3

132 11 90
                                    

Şok olmuş bir şekilde
oturduğum sandalyeden ayağa kalktım ve boy aynama yöneldim ve gözlerime baktım...
Koyu mavi gözlere sahiptim ve ilk defa birisi gözlerimden bu kadar güzel bahsetmişti. Ya da Aslı bu kadar güzel güzel bahsetmişti.

YağmurrErdem: Aslı yeter git başımdan.

YağmurrErdem: Sabahtan beri uğraşıyorsun git Gürkan'a yap şu şakalarını. Kanka gerçekten keyifim yok bugün...

Bir anda karşı taraf aktif oldu ve attığım mesajlar görüldü...

_Sonsuzsesizlik_: Yağmur ben Aslı değilim. Özür dilerim rahatsız ettiğim için gerçekten ama içimdeki duyguya dur diyemiyorum artık...

Aslı olsa sorduğumda hemen kendini ele verirdi.
Çünkü bir kez böyle bişey yapmıştı ama sorduğum da dökülmüştu...
Vücut ısımın yükseldiğini hissettim bir anda peki ya kimdi bu?

YağmurrErdem: Aslı son kez soruyorum sensen söyle.

_Sonsuzsesizlik_: Bu huyunu da çok seviyorum işte zor güveniyorsun karşı tarafındaki her kim olursa olsun.

Hay yarabbim kim bu? Ama kimse beni gayet iyi tanıyor belli, evet karşı taraf da kim olursa olsun zor güvenirim ama bu huyumu hiç seviyorum.

YağmurrErdem: Sen benim ismimi nerden biliyosun ve arkadaşımın ismini de. Kardeşim bak bugün zaten sinirliyim daha da üstüme gelme söyle her kimsen.

_Sonsuzsesizlik_ :Kardeş deme lazım olur:)

Altı üstü mesajlaşıyosun Yağmur ne bu stres.
Kendi kendime söylenirken aynanın karşısından cama yöneldim ve camı açtım soğuk havayı içime doldurdum biraz da olsa stresimi azalmıştı.

YağmurrErdem: Pardon da iyiymisin sen ?

_Sonsuzsesizlik_: Oooo hal hatır sormaya kadar geldiğine göre tamamdır bu iş valla.

_Sonsuzsesizlik_: İyiyim güzelim sen nasılsın keyifim yok demiştin?

Sinirle gülmeye başladım ve daha fazla bu saçmalığa devam ettirmemek için hesabı engelledim. Yavşak'a bak.
Yavşak şak şak şak...









Sonsuz Sessizlik /yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin