Multimedia; Aslı
Usain Bolt kısımda aynı fikirde oluşumuza ne demeli peki?
YağmurrErdm: Ya, sen kimsin?
_Sonsuzsesizlik_: Söyleyemem...
YağmurrErdm: Ara sokakta falan mıydın, yoksa bizim koştuğumuz yolda mı?
_Sonsuzsesizlik_: Ara sokakta.
Çınar nasıl kafasını vurdu ama cghfjfjgjfjfkfkfjkffkfkİster istemez yazdığı şeye güldüm ama kim olursa olsun kardeşimi satmam. Bir de hemen konuyu değiştiriyor...
YağmurrErdm: Komik mi?
Eğlenmişsindir umarım, random falan attığına göre!YağmurrErdm: Neyse benim lak,lak yapacak vaktim yok yarın sınavım var çalışmam lazım.
Lak lak yapacak yazmam çok mu ağır oldu acaba?
_Sonsuzsesizlik_: Yok ya valla yanlış anladın, ben konuşulacak konu olsun diye söylemiştim.
_Sonsuzsesizlik_ . Offf doğru ya sınav var yarın da, son gün mü çalışıyorsun? Sen normalde önceden çalışırdın, yapmazdın böyle şeyler.
Nerden biliyor acaba sınavlara ne zaman çalıştığımı, bak şimdi dedi de, aklıma dershane geldi bu sınavdan yüksek not almam lazım ki dershane konusunda bir nebze de olsa ses çıkarmaya hak kazanayım.
YagmurrErdm: Sen nasıl çalıştığımı nerden biliyorsun ya? Tamam bir soru soracağım, ben seni tanıyor muyum?
_Sonsuzsesizlik_: O işin sırrı da ben de kalsın dimi:)
_Sonsuzsesizlik_: Hayır,sanmıyorum...
YagmurrErdm:Bizim okulda ki neredeyse herkesle konuşmuşluğum var oysa ki.
_Sonsuzsesizlik_: Ben herkes olmadığım için...
_Sonsuzsesizlik_: Neyse ben seni tutmayayım sen çalış sınava, Allah zihin açıklığı versin.
İnşallah anonim, inşallah...
_Sonsuzsesizlik_: İyi geceler, mavilerinde boğulduğum kız...
Mavilerinde boğulduğum kız?
Bana mı dedi onu ya tövbe yarabbim.
Yazdığı şey gülümsememe neden olmuştu.YağmurrErdm: Sana da iyi geceler...
Daha fazla oyalanmadan telefonu kapattım ve çalışma masasına oturup yığınla kitapları önüme dizdim...
-----
Acıkmaya başlamıştım, eve geldiğimde aç değilim ama şimdi karnım gurulduyordu.
Çalışmamı bitireli 10-15dk olmuştu. Şimdi ise yatakta uzanmış tavanı seyrediyorum.
Kim olabilirdi bu anonim,kim benim çalışma düzenine kadar bilebirdi ki?
Bu düşünceler aklımdan geçerken odanın kapısı tıklandı ve Çınar'ın sesi kulağımı doldurdu, "kalk Yağmur aç şu kapıyı bişey sorucam."Önceden tedbir almak gerekir. "Yemin et!"
Söylenerek ayağa kalktım ve anahtarı iki kez sağa çevirdim.
Çınar bodoslama içeri daldı ve yatağıma uzandı.
Şuana kadar hiçbir şey yapmaması mucize gibi bir şeydi büyük ihtimalle unutmuştu çünkü eve geleli 8
saat olmuştu neredeyse..."Sana neden bir şey yapmadığımı düşünüyorsun dimi? Canım kardeşim."
Ben de yatağımın tam ucuna oturdum ve Çınar'a doğru döndüm.
"He valla, tam aklımı okudun."
Yüzüne o benim çok sevdiğim kocaman gülümsemesini kondurdu ve " Ödeşme zamanı o zaman, ben senden aldığım şu parayı vermiyim sende benden işkence çekme.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Sessizlik /yarı texting
Teen FictionÇevrimiçi...yazıyor...yazıyor... _Sonsuzsesizlik_: Ben kendi gözlerimin rengini hiç sevmedim. Bir şey oldu sen çıktın karışma, o zaman senin o güzel gözlerin de mavi diye ben kendi mavilerimi sevmeye başladım...