0.5

99 10 8
                                    

Bölümde geçen şarkı;
Yüzyüzeyken Konuşuruz / Ölsem Yeridir

Otobüsün camına kafamı
yaslamış bir şekilde dışarı izliyordum normalde 20 dakikada yürüyerek okulda olabiliyoruz ama bugün hava fazla rüzgarlı ve soğuk oluğu için otobüse bitmiştik yanımda oturan Çınar'a baktım kollarını göğsünde birleştirmiş gözlerini kapatmış bir şekilde oturuyor du ya da uyuyordu. Ders başı 8.30'da olduğu için erken kalkmak zorunda kalıyorduk.

Kulaklığımı çantamdan çıkartıp hemen bir şarkı açtım, şarkı kulaklarıma dolarken adeta mest oluyordum, her şarkının sözlerinde kendimden bir pay bulmayı seviyordum.
Nakarat kısmına gelince sessizce mırıldanmya başladım.

Gelemem ben, sana gelemem ben
Öperim seni, sana doyamam ben
Uzandım, kaçtın, tuttum sandım
Şimdi "Gel" desen de
Gelemem ben, sana gelemem ben
Öperim seni, sana doyamam ben...

-----

Sınıfta giremeden önce kantine uğradım ama kahve falan almadım sadece çikolata alıp merdivenlere yöneldim.
Telefonuma saat kaç diye bakmak için açmışken whatsapp'dan mesaj geldiğini gördüm.

0538***: Günaydın:)

Sabrımı sınamak için elinden geleni yapıyor arkadaş.

Yağmur : Hay yarabbim ne günaydını, ben seni şikayet ederim diyorum sen hâlâ mesaj atıyorsun.

Yağmur: Sıkmaya başladın artık anla lütfen.

0538***: Yağmur tekrardan özür dilerim ama elimden gelen bişey değil tekrar söylüyorum durduramıyorum içimde ki hissi.

Nasıl da ruh halini böyle değiştiriyor anlamış değilim.

0538***: Seni çok seviyorum,
herşey'den herkes'den...

0538***: Tam iki yıldır çabalıyorum ama olmuyor amacım kendimi acındırmak değil asla yanlış anlama.

Hızlıca sınıfa girdim sırma oturdum ve yazmaya başladım.

Yağmur : Sende beni yanlış anlama kimsin bilmiyorum, yalan mı söylüyorsun onu da bilmiyorum kalbini kırmak istemem asla.

Yağmur: Kendini benim yerime koy üç gündür adını sanını bilmediğim kişi ismimi arkadaşımın ismini, telefon numaramı biliyor ve takip ediyor sen ne hissedersin?

0538***: Tamam doğru söylüyorsun lafım yok, hemde a' dan z'ye kadar.

0538***: Cesaretsiz birisi değilimdir aksine hatta bazen etrafımdakilere cesaret bile veririm ama sana gelince olmuyor yapamıyorum elim ayağıma dolaşıyor hatta yutkunamıyorum bile, bazen konuşacak kelime bulamıyorum.

Attığı mesajı okurken kalbimde bir yerde sızı hissettim doğru mu söylüyordu acaba gerçekten böyle mi oluyordu?

0538***: Herkese karşı dimdik duran o çocuk gidiyor yerinde korkak cesaretsiz birisi geliyor.

Yağmur :Yalan söylemediğini nerden bilicem ben, belki kandırıyorsun.

Bugün okula sanki bu konuşmayı yapacakmış gibi erken gelmiştim, dersin başlamasına 16 dakika vardı.

0538***: Eğer yalan söylemiş olsam inan ne kendime ne de ruhuma bu acıyı çektirirdim.

Okuduğum mesajla kaşlarımı çattım gerçekten beni sevdiği için acı mı çekiyordu?

Yağmur : Hep kitaplarda olur sanıyordum, böyle anonim falan...

0538***:Belki yeni yazılan hiç okunmamış bir kitabın karakterleriyiz'dir.Belki biz yaşadıkça o sayfalar çoğalır ve çok güzel bir kitap olur kim bilir?

Allahım bir de edebiyat yapıyor.

Yağmur : Peki tamam benden ne istiyorsun?

0538***:İlk olarak instagramda ki engeli kaldırmanı ve benimle konuşmanı tabii sen istersen, seni zorlayamam bu kadar, sen bunları yap dünyalar benim olur...

-----

Sonsuz Sessizlik /yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin