𝒩𝑜 𝑜𝓃𝑒 𝒸𝒶𝓃 𝓉𝑒𝓁𝓁 𝓎𝑜𝓊 𝓌𝒽𝑜 𝓎𝑜𝓊 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝓉𝑜 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝓌𝒽𝑜 𝓎𝑜𝓊 𝒹𝑜𝓃'𝓉. 𝒯𝒽𝒾𝓈 𝓈𝓉𝑜𝓇𝓎 𝓇𝑒𝓅𝓇𝑒𝓈𝑒𝓃𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝑜𝒻 𝒹𝒾𝒻𝒻𝑒𝓇𝑒𝓃𝓉 𝒸𝓇𝑒𝒶𝒸𝒽𝑒𝓇𝓈.𝒜𝓌𝒶𝓎 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝓉𝒽𝑒 𝑒𝓎𝑒𝓈, 𝒶𝓌𝒶𝓎 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝓉𝒽𝑒 𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉.
Ким Техьонг е обикновено 17 годишно момче. Не харесва много училище, но посещава часовете, за да може да няма оцъствия.
Вървеше по коридора на път за часа, като мина прокрай големите решетки на другата част в училището.
Хибриди.
Техьонг ги немавиждаше.
Мразеше да вижда какъвто и вид да е от тях. Смята ги за грешка на природата. Смята, че бог се е объркал и вместо животно или човек е създал и двете. Да и ние сме животни, но за него човека е по-различен.
Вървеше, докато не усети, че някой го гледа.
Той се обърна и видя през решетките един хибрид, който го гледа.
Беше с леко черна коса и имаше стърчащи уши над главата.
Те сфъси вежди.
"Какво ме гледаш? Много ли съм интересен? " Попита грубо Техьонг и хибрида се изплаши, и веднага избяга.
Тъпи хибриди... Помисли си Техьонг и тръгна към часа.
°°°
Чон Чонгкук е едно 16 годишно хибридче. Беше заек. Обичаше училището и приятелите си в него. Любимата му храна са морковите и обичаше да си похапва рамен.
Много обича да прегръща и да бъде глезен, но това не можеше да стане. Не хибридите им беше забранено да вече да имат какъвто и да е контакт с техния вид или с хората, защото популацията ще нарасне прекалено много. Чонгкук се страхуваше от хората. Цял живот е прекарал само около хибриди и го е страх да се доближава до хората. Майка му е разказвала толкова ужасни истории. Как хибридите били използвани за сексуални нужди, че били убивани и измъчвани. Има правило, което гласеше, че хибрид, навършил 18 годишна възраст става прислуга да човек над 18. От това Кук се страхуваше най-много, да стане роб на човек, който ще го измъчва до края на живота му. Чонгкук остана сираче, защото стопанина на майка му я уби и сега живееше в приемния дом, докато навърши 18 за да го вземе човек.
YOU ARE READING
My Baby Bunny | Vkook
FanfictionОт както хибридите се появиха на земята през 2000 година, училищата разделят всяко училище на две. В едната част са хората, в другата хибридите и само една решетка ги дели. Техьонг получи задържане и единственият начин да избяга от училище без да г...