twenty one

1.1K 101 25
                                    

Приключиха работа и Джин ги закара до вкъщи.

"Утре ела по същото време, може и да вземеш Чонгкук. Хем да привлича клиенти. " Каза Джин и ги остави пред тях.

"До утре. " Каза Техьонг и помаха на брат си.

Той също помаха и тръгна.

Те и хибрида влезнаха в къщата и човека веднага се просна на дивана.

"Трябва да отида да пусна телевизия, защото не мога да живея! " Каза Те и почна да кръшка като 5 годишно.

"К-какво е т-телевизия? " Попита Чонгкук и седна до него.

"Вярно, че вие хибридите нямате такива неща. Ами това е еелектрическо правоъгълно или квадратно устройство, на което се показват различни движещи се хора или животни, предмети. Има предавания за всичко. Сега отивам да пусна няколко програми и ще ти покажа. " Техьонг стана и тръгна към закачалката да си вземе якето. "Спокойно, ще се върна. Ти може да спиш или нещо. " Отвори вратата и излезе.

°°°

"Този пакет услуги ли искате? " Попита жената.

"Да. О и, ще взема един телефон. " Каза Техьонг и взе някакъв телефон.

"Това ли ще бъде всичко? "

"Да."

"Добре. Месечната ви такса е 50,60. Също така можете да я платите чрез банков път от своя телефон. "

"Благодаря ви, довиждане. "

"Довиждане."

Техьонг излезе и тръгна към къщата.

Когато влезе видя Чонгкук, който си седеше мирно на дивана.

"Пуснах телевизия, също така ти взех нещо. " Каза Те и остави една кутийка пред хибрида.

"К-какво е това? " Попита Кук и взе кутията, и я огледа.

"Това е телефон. Знам, че тъпия закон не ти позволява, но ще го използваш само при спешни случай. Ще си напиша номера вътре, а през това време може да гледаш телевизия. "

Каза Те и пусна телевизора.

"Ето нещо интересно. Нешънъл Джиографик. " Техьонг остави дистанционното и седна на масата и разопакова телефона.

My Baby Bunny | VkookWhere stories live. Discover now