"Наистина ли?! Поздравления! "
"Джин, това не е всичко. Аз не съм бащата. "
Изведнъж усмивката на Джин падна.
"Как така? Кой е? "
"Някакъв си хибрид. Не можем да си позволим аборт, много е скъп, така че ще трябва да го задържим. "
"Еха. И го остави съвсем сам, докато е в такава ситуация? "
"Знам, но ми трябват пари. Няма как да го гледаме, ако нямаме пари. Джин, ами ако са две? Мале, мамицата си е ебало. "
"Спокойно, всичко ще е наред. Знаеш ли? И аз ще помагам. Да, аз съм му нещо като вуйчо на детето ти, ще помагам. "
"Хьонга, всичко ти е на главата сега, имаш кафене, съпруг, който ако го оставиш сам, ще срине къщата ви. "
"Нали знаеш, че ако Намджун потроши къщата, кой плаща? Да не съм му гледачка аз?! "
"Хьонг, ще се справя сам. "
"Няма пък, аз ще ти помогна. Като за начало, отивай при него. Грижи се за него и ако си дошъл пак да работиш, преди това дете да се роди, ще ти изтръгна ръчичките, ясно? "
°°°
Техьонг се прибра, носейки малък десерт, който Джин беше направил.
"Чонгкук, донесох ти парче торта! "
Те остави тортата на масата и тръгна към стаята.
Там беше Чонгкук, който спеше на леглото.
Техьонг се усмихна. Хибрида беше добре.
Остави си нещата в хола и влезе в банята.
"Пресвети небеса... Какво се е случило тук?! "
Цялата баня беше в кръв.
Отиде до мивката и намери шишенце с хапчета.
Видя какво пишеше на тях и веднага се върна в стаята.
"Чонгкук, ставай! " Каза с притеснен глас.
Започна да го друса, но нямаше отговор.
Провери пулса му. Беше жив.
Той си отдъхна и се опита да го събуди.
"Събуди се, хайде, остани с мен, мамка му! "
Накрая Те се пречупи и заплака.
Не искаше да става така. Дори и детето да не беше негово, пак го искаше. Щеше да намери начин, щеше да отгледат това дете заедно.
Той тпридърпа хибрида до себе си и го прегърна силно.
След дългата прегръдка, Кук се събуди.
Усети как някой го прегръща.
Беше Техьонг.
Кук се взгуши в него и почна да плаче.
"Чонгкук, какво си направил? Защо? Щяхме да се справим, даже Джин настояваше да се включи също. Защо го направи? " Питаше Техьонг, галейки го по гърба.
"И а-аз и-сках т-това д-дете, н-но м-мисълта, ч-че М-марк е б-бащата м-ме к-кара да с-се м-мразя! И-искам д-дете, н-но н-е о-от н-него! " Каза Кук и започна да плаче също.
"Спокойно, не искам да плачеш. Още е ранно за дете, знам, но не беше нужно да го махаш така, така нараняват и себе си. Трябваше да го беше оставил. Щях да го обичам, да му дам бащинска любов, такава която заслужава. И не ме интересува дали аз съм бащата или не. То заслужава обичливо семейство, такова което аз нямах. Тях да се върна при родителите си и щях да кажа 'Аз имам дете и ще го отгледам много по-добре от вас. Ще му дам нужната любов, която заслужава. '. "
От тези думи, Кук се разрева повече.
"А-аз с-съжалявам, Те-Те. М-мразя с-се. "
"Не се мрази. Не си виновен ти или бебето, ти не си го искал сега, просто този Марк ти го е дал ей така, без да знае. "
"С-съжалявам.. "
"Шъшш, успокой се, караш ме да плача още повече. "
Чонгкук обаче не спря.
Казваше колко много съжалявам и накрая пак заспа.Беше много изморен.
Техьонг усети, че Хибрида заспа и го сложи да си легне.
Целуна му челото и легна, прегращайки го от отзад.
Вече осъзна, че не мрази чак толкова хибридите, но обичаше само един.
Чонгкук.
YOU ARE READING
My Baby Bunny | Vkook
FanfictionОт както хибридите се появиха на земята през 2000 година, училищата разделят всяко училище на две. В едната част са хората, в другата хибридите и само една решетка ги дели. Техьонг получи задържане и единственият начин да избяга от училище без да г...