"Видя ли Куки? Той не те мрази, както ти си мислеше! " Каза Джимин, слагайки кашоните в къщата.
"Да, оказа се, че не е толкова лош. Гушакхме се поне час в мойта заешка форма, той ме галеше, даже ми целуна главата. "
"Добре, това е сладко, искам го на снимка! "
Кук се засмя и помагаше на Чим с кашоните.
Госпожа Ким и господин Мин вече ще живеят тук.
При чутото, Техьонг искаше да се хвърли от мост. Както не търпеше майка си, нямаше да издържи.
Хибридите бяха наредили кашоните и влезнаха вътре в къщата.
Вече се стъмняваше и беше време за вечеря.
Майката беше сготвила и сервирала яденето на масата.
Всички седнаха и почнаха да си сипват от храната.
Само Техьонг седеше и не правеше нищо. Отказваше да яде всичко зготвено от тази жена.
"Яж миличък, ще изстине. " Каза жената.
"Не съм гладен, а и няма да ям нещо, което ти си направила. "
"Техьонг! " Изкрещя се баща му.
"Няма нищо, ако иска да яде. " Каза жената.
"Техьонг, извини се на майка си веднага! " Каза господин Ким.
"Няма пък! Майната и! " Каза Те и тръгна към хола. "Знаете ли, майната ви и на всичките! Защо трябваше да идвате и да ми скапвате шибаното настроение?! Изключвам хибридите, но основно ти и ти! " Сочеше към родителите си. " Сте едни гадни и лоши родители! За тате, ти! Когато бях на 13 ти ме излъга, че ще си дойдеш след 7,а ти дори не се върна! Върна се на другия ден с друга жена! Остави ми сам за цял ден! Цял шибан ден в тази просторна къща! Не ми обръщаше внимание, бягаше по нощни заведения и се ебеше с всяка срещната! И ми казваш да се извинявам?! Къде отидойа родителите ми преди 11 години?! Къде?! Бяхме щастливо семейство, но това се промени! Аз не мога да ви понасям! " Каза Техьонг и тръгна към входната врата, излизайки.
Трясна я толкова силно, че откърти врабата.
°°°
Техьонг отиде в същия бар и поръча обичайното.
"След малко е нова година, какво правиш тук? " Попита бармана.
"Нищо, просто искам да я прекарам тук, нали няма проблем? "
"Да, то има хора, които също ще са тук, така че не си сам. "
YOU ARE READING
My Baby Bunny | Vkook
FanfictionОт както хибридите се появиха на земята през 2000 година, училищата разделят всяко училище на две. В едната част са хората, в другата хибридите и само една решетка ги дели. Техьонг получи задържане и единственият начин да избяга от училище без да г...