Техьонг влезе в класната стая и веднага беше посрещнат от бясната учителка.
"Ким Техьонг! Вчера си избягал от задържането! Как охраната не те беше видял не знам, но това ти е поредната черна точка. При още една те чака наказание. " Каза госпожата.
Техьонг не каза нищо, седна си на чина и чакаше часа да почне.
°°°
"Чими! Няма да повярваш какво стана вчера! " Каза Чонгкук и вървеше заедно с приятеля си към класната стая.
"Нека позная, пак си видял този човек. "
"Не само това! Той искаше да избяга, затова ме помоли да се превърна в зайче, за да може да му издълбая дупка, за да излезе. След това ми каза името си. Казва се Техьонг. "
"Какво?! Куки, осъзнаваш ли какво си направил? Поне зарови ли дупката? "
"Да, все едно я е нямало. "
Джимин си отдъхна.
Хибридите влезнаха в класната стая и заеха местата си.
°°°
Беше часа по физическо.
Всички имаха по едно и също време, дори и хибридите, но от другата страна.
Беше единствения час, в който хората могат да видят хибридите, както и хибридите, хората.
Техьонг както винаги седеше на една пейка, правейки нищо.
Погледна към решетките и видя познати уши да стърчат от многото хибриди, наредени наоколо. Бяха повече от хората. Доста.
Зайчето беше с някаква бяла котка, която беше много странно красива.
"Какво си се загледал там? " Попита Хосеок и седна до Те.
Хоби следеше погледа му и веднага като разбра какво гледа се подсмихна.
"Мразел хибриди. Нали те виждам как гледаш онзи с големите уши! Да си призная, сладък е. "
"Какви ги бърбориш? Той е просто поредния смрадлив хибрид. Да, благодаря му, че ми помогна, но за мен си остава жалък. "
"Ъммм, Техьонг. Мисля, че те чу? "
Техьонг погледна решетките и видя плачещия заешки хибрид. От блестящите му черни очички се спускаха сълзи.
Заека побягна нанякъде с приятеля си.
°°°
Чонгкук се развълнува, че ще има часове с човек с когото се запозна вчера.
Заека тичаше наоколо и търсеше Техьонг.
"Чакай, по-спокойно Куки! " Каза Джимин, опитвайки се да успокой еуфорията у приятеля си.
Чонгкук се усмихваше широко, защото го намери да седи на една пейка.
Гледаше го с такова щастие. Нещо го бе прихванало.
Той заостри уши и се заслуша какво си говори човека с приятеля си.
"Мразел хибриди. Нали те виждам как гледаш онзи с големите уши! Да си призная, сладък е. " Каза другия човек и Куки се усмихна. Наистина се радваше, че някой го намираше за привлекателен.
"Какви ги бърбориш? Той е просто поредния смрадлив хибрид. Да, благодаря му, че ми помогна, но за мен си остава жалък. "
Ето това накара усмивката на Чонгкук да падне. Той усети сърцето си пръснато на милиони парчета.
"Куки, добре ли си? " Попита Джимин.
Кук започна да плаче, не обръщайки внимание на приятеля си и почна да тича на някъде.
Джимин го последва и започна да тича зад него.
YOU ARE READING
My Baby Bunny | Vkook
FanfictionОт както хибридите се появиха на земята през 2000 година, училищата разделят всяко училище на две. В едната част са хората, в другата хибридите и само една решетка ги дели. Техьонг получи задържане и единственият начин да избяга от училище без да г...