seventeen

1.1K 103 12
                                    

След разговора с баща си, той се ядоса и главата го заболя още повече.

Той ритна вратата на стаята си и тя се отвори със силен трясък, стряскайки Чонгкук.

При вида на ядосания си стопанин, хибрида почна да трепери от страх.

Те не каза нищо.

Отиде до гардероба и взе един куфар, и един сак.

Почна да слага дрехите си вътре. Не му пукаше дали ще са намачкани или не сгънати, просто ги нахвърли вътре.

"Вземи сака и слагай твойте неща вътре. " Каза Техьонг и хвърли сака ма Кук.

Хибрида го взе и не знаеше какво да прави.

Беше го страх.

"Не ме ли чу? Слагай си нещата в сака. "

Чонгкук треперейки, почна да търси дрехите си.
Имаше само три блузи и два чифта дънки. Нямаше кой да му купува дрехи.

Той ги сложи в сака и гледаше какво прави Техьонг.

Той беше събрал всичките дрехи в куфара и почна да прибира в една торба и плюшените играчки.

"Събра ли си багажа? " Попита Те и хибрида кимна. "Само това? Защо не вземеш останалите играчки в сака? Има достатъчно място. "

Кук взе играчките и ги сложи в сака.

Те отиде в банята и си взе всичко от там.

Сложи го в торба и я пъхна в куфара.

Взе зарядни и лаптопа и ги прибра в чанта за лаптоп.

Беше си приготвил багажа и легна на леглото.

"Утре се местим. Ти и аз. Другаде. "

"К-къде? "

"От къде да знам?! Питай тъпия ми баща! Заради него, сега трябва да работя и да събирам пари за сметки и храна! Също така, трябва и на теб да ти купувам неща, а на дали ще изкарам достатъчно пари с моето скапано образование?! Просто искам да се гръмна. Трябва някой да ме убие. Ще ме убиеш ли? Тъкмо ще си свободен. "

"Н-не! А-аз нямам п-проблем д-да живея с т-теб! "

Те стана от леглото и се хвана за главата.

"Защо живота е такава кучка? Ако не бях си отварял така устата, нямаше да се местя. Но аз го направих и ето, сега трябва да работя. Даже получих писмо, че са ме изключили. Трябва лятото да се явявам на тъпите изпити за да завърша. На дали това ще стане. " Техьонг беше пречупен. Пусна сълзите му да си текат на воля.

Хибрида се разстрои и той също почна да плаче.

Превърна се в зайче и се качи при него, мушкайки се в краката на човека.

Те видя, че от зайчето се спускаше сълзичка и той я избърса с ръкава си.

Взе пухкавото животинче и го гушна, галейки го по главичката.

Техьонг легна с зайчето с ръце и се опита да се успокои.

My Baby Bunny | VkookWhere stories live. Discover now