Nine

1.1K 100 16
                                    

Техьонг се събуди от шума в кухнята. Той стана и осъзна, че е рожденият му ден.

Той изръмжа и стана от леглото. Отиде в банята и се оправи.

Следна долу и чу досадния глас на майка му.

"Честит рожден ден, миличък! " Изкрещя се жената, а на Те му причерня при вида на майка си. Беше с чисто черна прилепнала рокля, която я правеше още по-дебела.

Тя го прегърна.

"Днес ще излизаме на ресторант, а там ще ти дам изненадата! "

"Казах ти вече, не искам никакви подаръци и простотии майко! Просто ще си седя в къщи и ще чакам ти да ме махнеш от тук. Мале, нямам търпение да се разкараш от тук. " Каза Техьонг и се отдели от майка си. Не искаше да яде, затова се качи горе в стаята си.

Сложи си слушалките и пусна музиката до дупка.

През прозореца влезе котката на Юнги и легна до него на леглото.

Те усети непозната топлина и махна удеалото, за да види котката, мъркаща в краката му.
Свали слушалките.

"Ти пък какво правиш тук? Махни се от леглото ми, фъссс! " Изкрещя Те и котката измялка тъжно, и слезна.

Превърна се в човек и сведе опашка.

"Съжалявам, но Юнги каза да те видя. Също така каза да слизаш долу на закуска. "

"Майната му, остави ми намира! " Каза Техьонг и пак сложи слушалките.

Хибрида само го погледна за последно и излезе.

°°°


Стана време за ресторанта, а Техьонг въобще не си беше свалял пижамата.

Той чу чукане по вратата.

"Техьонг, слизай! Само теб чакаме! "

Техьонг чу гласа на баща си и се стресна.

Не искаше да идва, но като знае какво може да му направи господин Ким, просто стана и почна да си облиза сакото, което баща му му подари.

Облече го и излезе от стаята.

Тръгна към хола и видя всички от къщата, прилично облечени, че даже и хибрида беше с костюм.

"Миличък, изглеждам божествено. Погледни се само, точно копие на баща си. " Каза майката и му даде торбичка.

"Това ли е подаръка? " Попита Техьонг.

"Не, това е друго нещо, но не го отваряй сега. "

Те извъртя очи и тръгна с тях към ресторанта.

•••

Чонгкук се намираше в тъмнина.

Пътуваше в клетка с заешката си форма.

Дано да стигнат бързо, защото не можеше да се държи дълго в тази форма. Изтощаваше го.

Изведнъж друсането спря и стана светло.

Мъжа взе клетката и я понесе на някъде.

След това друг мъж го взе и го сложи на някаква маса.

"Ей мъник. " Каза той и се опита да го погали с пръст през клетката.

Кук се отдръпна и се сви на кълбо по навътре.

Трепереше. Страх го е от всичко.

Седя така известно време, докато не му замириса на готвено.

Обърна се и видя, че се намира в кухня.

Имаше готвачи, който режеха месо и го слагаха да се пържи.

Кук помисли, че ще го готвят.

Да, за какво на готвачите им е нужно заек, освен ако не искат да го готвят.

Чу шум на нож и видя как режат готов, голям, печен заек на голяма чиния.

Кук трепереше и накрая се напишка от страх.

°°°

Техьонг и семейството му пристигнаха в ресторанта.

Настаниха се на резервираната маса. И почнаха да си избират от менюто.

Те не си избра нищо, защото имаше много хора и щеше да има много храна. Така че взе само една вода.

След дълги прикаски, жената се качи на масата и направи тост.

"Така, така. Искам само да каза, благодаря че дойдохте на рождения ден на сина ми! " Каза жената на всички гости, те ръкопляскаха и свъреха.
"По случай 18 рожден ден на сина ми съм му направила изненада! "

Жената слезе от масата и тръгна към готвача. Каза му нещо и той влезе пак в кухнята.

Дълго време чакаха и накрая готвача излезе, а с него беше и изненадата.

Всички викаха и ръкопляскаха, когато видя изненадата.

Техьонг рашири очи и изпадна в шок.

"Честит рожден ден, миличък! И честит ти нов хибрид! "

След тези думи, Техьонг напусна масата и...

My Baby Bunny | VkookWhere stories live. Discover now